Tek tek dantelleri değerlendirelim…

-

Sizin de benim ki gibi birer ikişer yaptığınız küçüklü büyüklü dantelleriniz varsa, bu proje tam onlara göre. Sizi bilmem ama benim hoşuma gitti, elim değdiğinde yapacağım.

14 yorum gelmiş

  1. sybella

    Süper fikir bu yahu, bende dantel denemesi yok ama dantellerim var, üzerine koyduğum süslerden ya da mumlardan birkaçında lekeler oldu onları böyle değerlendirmek lazım.Güneşedoğru, ben de ilk gördüğümde sesiyi hatırladım nedense :)

  2. quarkn

    Bir arkadaşım da bu tek modelleri ahşap masanın üzerine gelişigüzel tek tek yerleştirip üzerinede şeffaf ve kalın masa örtüleri var ya cam gibi duruyor onu koymuştu. Ben bayılmıştım. Anlatabildim mi ne demek istediğimi bilmiyorum ama:))

  3. sesiber

    Ben de kendimi hatırladım nedense:)) Yani keçe runnerımı.Çok güzel bir fikir. İlk fırsatta değerlendirmeli evdeki dantelleri.Çok teşekkürler Banuca:)

  4. fiamma1

    Ohh yaşasın sandıktaki dantelleri kullanıma cıkarmanın bir yolu daha cıktı, hem fikir hoş hem de modern:)) ben seviyorum dantelleri yaaa ne emek var üzerlerinde:)

  5. banuca

    Eveeet, beğenildiğine göre ben de dantelleri ayırmaya başlayayım ve ilk fırsatta birleştireyim:))

  6. desmin

    danteller böle olunca hoşuma daha çok gidiyor işte :) quarkn’ın söylediğide çok güzel fikir.. toptan herkese teşekkürler :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum