tekrar poşetlere elveda diyorum!

-

doğaya biz bakmayacağız da kim bakacak, poşetlerin hepsini çöpe atabilcek cesur var mı aramızda? belki bu projeden sonra olabilir. bakınız:

şirinler :) yararlılar. yapım aşamaları için buraya tıklayınbunlar da hoşunuza gidecekfarklı poşet tasarımlarıpoşete hayırpoşetlere alternatif-pazar filesipoşetlere alternatifpoşetlere elveda

8 yorum gelmiş

  1. minihobi

    Sonuna kadar katılıyorum sana canım. Bende dikkat ediyorum bu poşet olayına.Eczanelerden o minik poşetleri almam. Eşime de tembihledim at cebine getir dedim. Alışverişte (plansız gittiysek) ilk aldığım poşete diğer mağazalardan aldıklarımı da doldururum. Ama çöpe çözüm bulamadım malesef hijyen açısından buna birşey bulmak lazım, poşetsiz olmuyo. (Marketlerin bazıları doğada çözünen poşet kullanıyo, ben de onları kullanmaya çalışıyorum çöp için.)

  2. yokumdiyor

    minihobi valla çok iyi yapmışsın. duyarlı olmak lazım. ama heryer poşetle doluyken vazgeçmek zor. hayatın her yerinde var. keşke en azından senin kadar dikkat edebilsek hepimiz.reklam vercem ama :D ben iki yerde rastladım. biri boynet biri kiler poşetleri. 1 yılda doğada %100 çözünüyolar. belki başka yerlerde de varrdır.

  3. peerfelix

    Çevre konusunda başka hassas insanların olması sevindirici. Benim bildiklerime ve yaptıklarıma gelince:Eve naylon sokmamak için elimden geleni yapıyorum. Kendi diktiğim kumaş çantaları yanıma alıyorum markete giderken. Ya da Carrefour`da geçen yıldan battal boy çevreci çantalar satıyor. Onlardan bende de var, onları da kullanıyorum arada. Migros marketlerde de çevreci çantalar mevcut. Metro marketler zaten bu işi yıllardır yapıyor. Plastik poşeti parayla satıyor, onun dışında kumaş TEMA vakfının çantalarını satar. Bir de birçok süpermarkette rastladığım fileler geri döndü. Yani istedikten sonra yapılmayacak hiçbirşey yok. Sadece biraz zahmet, özveri. Gelecek nesle temiz çevre… Denizleri de unutmamak lazım. Plastik poşetlerden birçok deniz canlısı zarar görmekte.Çöp poşetleri konusunda da birşey söylemek isterim. Koroplast çöp torbası üreten firmanın epeydir yeni bir ürünü var. Çevre dostu, doğada eriyen cinsten… Yeşil renkte ve her boyu var. Yani her alışverişte PLASTİK POŞET ALMAYA MAHKUM DEĞİLİZ!!!

  4. yokumdiyor

    peerfelix yorumun için çok tşkler. okuyup bilinçlenmeyip bişeyler yapmamak elde değil. umarım herkes okur.ben de kutluyorum duyarlılığın için.

  5. peerfelix

    Bu duyarlılığı yaşayan, ülkemi, tüm canlıları seviyorum diyen herkesin ama küçük ama büyük çabalarla göstermesi gerekir.Duyarlılık konusunda başka örnekler de okumak isterseniz Pazar Filesine Dönüş`e bir göz atın, ben de yazı yollamıştım oraya.

Bir Cevap Yazın

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Diy – Kalemlik yapımı derlemesi

| | 0 Yorum

Yoğurt kovasından sepet yapımı

| | 0 Yorum

Mama kutusundan vazo yapımı

| | 4 Yorum

Kar küresi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

2014’ün ajandasından 2015’in çantası

| | 0 Yorum

Meyve suyu kutusundan masa saati yapımı

| | 0 Yorum

Bant rulosundan takı kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Metal kutusundan dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

CD kutularından duvar panosu yapımı

| | 0 Yorum