Tel kırma salon örtüleri

-
tel kırma örtülerim

Siteyi devamlı takip edenler benim pek normal işler yapmadığımı bilirler, bunları çok severek kullanıyorum. Benim ilk denemelerim tel kırmalar, ilk ilgimi çektiğimde etrafımda bu işi bilen bir tek kişi bulamadım, tanıdığım bütün Bartınlılara sordum herkes tel kırmayı biliyor ama nasıl yapıldığını bilmiyordu. Ben de internette bununla ilgili bütün yazıları okuyarak öğrenmeye çalıştım. Gidip Saman Pazarı’ndan kumaşını, tellerini ve kasnağı, iğneyi alıp işe başladım. Kenarlarına da pullu firkete yaptım.

Şimdi işi büyütmeye karar verdim. Salon tüllerimden çok sıkıldım, salonun camı 4 metre birer metrelik dört parça yarım tül yaptırıp aynı desenlerle ve firkete örgüsü ile onları da işlesem diyorum…

Bir aklım çok orjinal ve güzel olur yap diyor, bir aklımda sen manyak mısın bu biter mi diyor. Bir de bir şey söyleyeyim; yarım işlerden nefret ederim, bir şeye başladım mı o bitene kadar durmak bilmem, gece gündüz o işe odaklanırım. Hobi olmaktan çıkar neredeyse işkenceye döner (boncuk örtülerimden biliyorum) ama gözümün önüne de işlenmiş tüllerin güzelliği geldikçede değer diyorum, siz ne dersiniz?

11 yorum gelmiş

  1. nrhnmrl

    ellerinize sağlık örtünüz çok güzel görünüyor ben bir şeyi anlamadım aynı örneği tül üzerine telkırma olarak mı işlemeyi düşünüyorsunuz eğer öyle ise bundan sonrasını dikkate alın yanlış anladıysam gerisini sallayın gitsin ben de telkırma yapmış birisi olarak sadece tül üzerine çalıştım ne kadar zor ve meşakkatli bir iş olduğunu bilirim bazı teller kararıyor işlersiniz kararır filan ay nasıl olacak bilemedim siz en iyisi bi daha düşünün yıkaması filan yani yaptıktan sonra yaşayacaklarınızıda düşünün şimdiden kolay gelsin

  2. belgin41

    Zarif ve narin bir çalışma olmuş yalnız tül işleme yerine kendinizin taşıya bileceği şık bir şal olmazmı nacizane fikrimi paylaşmak istedim. Ellerinize emeğinize sağlık.Sevgiyle kalın…

  3. asknedemek

    yapmayı pek bilmem ama çok güzel oluyor ve helal olsun size zor bişey olduğunu biliyorum kuzenime yalvarıyorum tel kırma kına örtüsü yapsın diye yapmıyor:)))

  4. hobizu

    ben bartın geliniyim bu yüzden bir sürü telkırma var bende isterseniz bir ara resimleri gönderirim tülde çok şık duruyor soğuk suyla yıkayıncada bir şey olmuyor ama teli mutlaka bartından alın çünkü diğerleri kararıyor elinize sağlık nefis olmuş…

  5. banuca

    narikin, üst taraftaki “yazı yolla” ya tıkla, aşağıya doğru in, orada göreceksin “imaj ekle” gerisini yönlendiriyor zaten.Tel kırmaya gelince, ellerine sağlık, çok güzel olmuş, firkete oyası daha da güzel olmuş. Ben fikir yürütmeyeyim perde hakkında :))

  6. sunnyzelo

    Fikirleriniz için hepinize teşekkür ederim resimlerde pek belli olmuyor ama gerçekten çok şık oldular kına örtüsü olarakta çok güzel oluyor, bence biraz daha yalvar yaptır. Teller arasındaki farkı örtülerimde de gördüm birtanesinin gümüş rengi olanı karardı diğerlerinde birşey yok Bartından nasıl alabilirim bilemiyorum. Yaptığım işinde uzun süreli kullanılması lazım ne de olsa çok emek vereceğim perde olarak kullanan arkadaşlar varsa görüşlerini almak istiyorum.

  7. celebi74

    canım benim süper fikirrrrrperdeee oooo süperrrrrrbende isterimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmharika harikabence yap ama anekzura nın dediğini dikkate alalım..kararmayan ip bulalım sana mutlaka..oradan birileri ile irtibata geçebiliriz.. dur hemen bir araştıralım..yarım tül dediğin nasıl model onu anlamadım ama panel perde de yapabilirsin.. modele karar verirsin önce tel bulalım sana

Bir Cevap Yazın