Salı, Aralık 6, 2016

Tel örgü kolye

13

Tel örgü kolye
Kalan son telle de bu kolyeyi ördüm, yolun yarısında tel bitti, yünle devam ettim. Sonuç doğaçlama bir kolye oldu.

Tel örgü kolye

Tel örgü kolye

Paylaş
zulaltan

13 YORUMLAR

  1. Filizcim yolun yarısında bitmesi sana kombinasyon yapma şansı vermiş çok güzel olabilir böyle karışık telli boncuklu orgülü kolyeler :) Yanlızzz bişi söyliyim ama kızma azcık mama önlüğü gibi olmuş :) Takınca dalga geçebilirler :) Belki az daha ovali bebe yaka gibi olanı olsa süpper olurdu gibime geldi :) Ellerine sağlık.. Bebe yakasını düşün derim :)

  2. haha : şenay ben de aynı şeyi düşündüm fotosunu çekerken mama önlüğü gibi olmuş dedim :)beyaz tişört üstüne takınca tişörtün yakası süslü gibi anlaşılıyor yani takı gibi durmuyor :) bebekler gibi tatlı olurum belki takınca :) teşekkürler doğaçlama kolye olunca bebekliğe kadar gitmişim :)

  3. çok teşekkürler melekciğim :) tugbacanyurt, evet gliatasarım’ın anlattıklarını uygulayınca güzel foto oluyor. .çok sağol yorumun için :)

  4. yağmuryüreğim sağol :) zaten yemek yerken hep üzerime damlatırım hem mama önlüğü hem takı olarak kullanabileceğim bir kolyem oldu :) vay kıza bak bebekler gibi diye laf atarlar artık :)