38 yorum gelmiş

  1. kriizantem

    Hay yarabbim. Yeni bir oylama açıyorum arkadaşlar. Aytacrafts bu siteden gitsin diyenler, çok güzel şeyler yapıyor, kıskanıyoruz diyenler, bana ulaşsın. İmza toplayıp burdan attıralım:)))

  2. AtelierCafe

    çelebim oylama kapalı zarf olacakmış.atacaklar beni görüyorsun kriizantemin yüzünden:)sonra bende isim değiştirip yeniden gelcem.yeni ismimi de burada açıklıyorum;Kriizantemcrafts olarak küllerimden doğucam:))

  3. kriizantem

    Alemsin yaaaa, ay nasıl güldüm aytaççç:) Allah iyiliğini versin:D:D:DEwet oylar yoğun olarak postaneme geliyor, çok yakında atılacasın şekerim. Şu an için katılım 41.100 kişi:))

  4. fiamma1

    Hemen katılıyorum oylamaya evet evet aytacraft hemen atılsın siteden hiç vakit kaybedilmesin eğer atılmayacaksa bilgisayarının klavyesi sökülsün:)))) yoksa o da benim için kampanya başlatacakmış çok korktumm ben :( belki krizantemcraft olarak küllerinden doğarsa beni rahat bırakır:))))

  5. Yamali bohca

    Arkadaşlar, ben bu oylamayı aytaç’ın uyarısı üzerine yeni farkettim, kusura bakmayın. Kriizantem’e katılıyorum ama kediler dokuz canlıdır. Aytaç’a bir şey yapamayız gibime geliyor :))

  6. AtelierCafe

    en sonunda gelebildin 2 gündür bağırıyoruz burda bari sen kurtar diye kriizantemin elinden sen katılıyorum dersen ne olacak halimiz.neyse dur bakalım paçayı yırttık galiba bugün ortalarda yok kriizantemcim canım benim:))

  7. kriizantem

    Kurşun gibi, şimşek gibi dönecem aranıza, nette işim var biraz :) Tüm yorumlarım yarına kalsın.Oylamaya katılım oranınıda yarın yazacam, merak et dur aytaçım craftsım:))

  8. Yamali bohca

    :)))))))))))İnanın az önnce sizin bir yorumunuzda okuyup farkına vardım. Dün zaten biraz rahatsızdım, erken yattım. Bugün ise gündüz çok az oturabildim bilgisayarın başına. Akşam ise misafirim vardı, fırsat buldukca oturdum ama yeni gördüm.

  9. kriizantem

    Kurşun gibi , fişek gibi olacaktı dimi o söz:) Doğrusu neyse ondan işte. Tüm yorumlarımla birlikte yarın geliyorummmmmmmm:))))

  10. AtelierCafe

    dur öyle hemen sevinme!çünkü;sırada sen varsın,sonraki kim allah bilir.hadi ben küllerimden doğarım sen bir garip kuşsun ne yapacaksın:)))dur durr buldum sende kriizantemcrafts2 olursun o zaman yamalıda kime katılacağını iyice bi şaşırır:)))))

  11. kriizantem

    Matrixdeki ajan smith gibi herkes bana dönüşecek desenize:)) Ne güzel…Valla nette işim var benim adımı andıkça uçuyorum buraya. Yarın gelecem. Nasıl gelecektim ki, unuttum.Ha kurşun gibi, fişşek gibi…

  12. sekerpembe

    ana! noluyo ya niye attırıyonuz aytacımızıo bizim baş tacımız kimse attıramaz tamammı!kıııssskanannlar çatlasıın hehe=)))bu arada kelebek çok güzel olmuş baş tacımız

  13. sesiber

    kıskançllıkta adı çıkmış bir üye olarak :))) ben de oyumu atılsından kullanıyorum. hele öyle bebek mebek hiiiç yapmasın. çok sinirim bozuluyor. Yazık bize ama… :)))

  14. AtelierCafe

    oh be sonunda bir destek geldi:)))sağolasın şekerpembecim iyiki geldin bir başıma kalmıştım yoksa burda,şimşek gibi geliyorlar baksana yamalıda onlara katılıyor:))

  15. fiamma1

    Yaaa ben kendimi çok merak ediyorum… içime bir kuşku düşürdünüz iyiden iyiye… 10marifet e uye olurken çok zorlanıp sonunda fiamma1 adını alabilmiştim.. Şimdi aklıma düştü acaba fiamma‘nın yeniden doğuşumuyum ben… Şaka bir yana o fiamma ben olabilir miyim?? hafıza kaybından dolayı hatırlayamadığımdan üyelik açtırmış olabilir miyim diye merak etmekteyim, sevgili arkadaşlar bunu öğrenmenin bir yolu var mı?Sevgili Shane bunu bilebilir mi?Eğer öyleyse sen de yaşadın sevgili aytacraft, en canlı delil ben olacağım…

  16. sevimli hayat

    canım ellerine sağlık herzamanki gibi çok güzel işler yapıyorsun bu gidişle bende gitsin diynlerden olacam galiba bu arada gülenbayan nerde o gelse çoktan bir pankart açardı yada çelebim açardı gitsin gıganıyos diye:))))))))))şaka bir yana böyle güzel işlerinin devamı dileğiyle canım

  17. AtelierCafe

    gülenim bana kıymaz heralde, yapma nolur sevimlihayatcım sende vurma bu garip aytacraftsa,çelebimin oyu gizli oy ben bilmem kriizzantemim craftsım bilir gizli oyları:)bu arada beğendiğine sevindim teşekkürederim.

  18. kriizantem

    Ewet an itibariyle, 101.456.345 atılmandan yana oy kullanıldı, 2 çekimser, 1 kişi de kalmandan yana. Ben sevgili editör shaneye e-mail attım. Artık karar onundur. atılırsan eğer, ip adresinden farklı bir isimle girmeni engelleyeceklerdir umarım:)# Bende üye olurken krizantem olmak istemiştim ama kabul etmeyince iki i koymak zorunda kaldım.

  19. AtelierCafe

    bu kadar üye varmış demek türkiyenin nüfusundan fazla vaybe on marifetim helal sana,2 çekimser neyden çekinmişler acaba?1 kişide kalmamı istemiş nasıl mutlu oldum birbilsen ağzım kulaklarımmdaaa:)))))))ne çok sevenim var benimmm,kimmiş bakalım o kalsın diyen değerli kişilik.senide tebrik ederim valla helal olsun kriizantemim benim bu kadar oyu 2 günde tek başına saydınya,gelecek seçimlerde hükümete seni önermek lazım,2 çekimseri bile atlamamışsın yanii,oylama güzel adil yani çalınan oy sıfır,açılan sandık sayısını göremedim yanlız:)))

  20. kriizantem

    Çekimserler senin akrabanmış, öyle dediler, ben onların yalancısıyım. Eğer gitmenden yana oy kullanırlarsa, olay çıkarırmışsın. Aman bizi mazur gör yazmışlar. Kalsın oyu kriizantemcarfts diye birinin kimse tanımıyorum, yeni üye olmuş:))) Açılan sandık sayısı da çoktu valla unuttum, şimdi tüm sandıkları saydırma bana.

  21. AtelierCafe

    yiiihooohhhooo:)hadi canım benim akrabam fln yok burda,bi tane normal hayattan arkadaşım var kardelencraft oda bana sürpriz üye olmuş burdan beni kandırdı kaç gün,bende adaş sayılırız fln die yorum atıyorum bilmeden,elinize sağlık fln diyorum,yaptıklaarıma sizli bizli yorumlar yazıyor:)kalsın oyuda küllerinden doğan biri olmasın sakın:))tamam sandıkları sayma,yanlız bir konudaki merakımı gider yeterli,bu sandıklar neyle maillemi geldi sana kargoylamı?

  22. kriizantem

    Yurtiçi kargo benim olur kendileri:) O yüzden kargo konusunda sıkıntı cekmiyorum. Elbette kendi firmamla geldi hepsi. Merakın gitmiştir umarım. Sen şimdi yurtiçi kargonun benim olduğuna dair belge de istersin. Zenginliğimle övünmeyi sevmediğim için, yollamıycam belgeyi:P

  23. AtelierCafe

    yok yok ilgimi çeken şu oldu bizim ülke nüfusu bu kadar mı artmış?bütün ülke üyemiymiş şimdi on marifete ya,birde o kadar sandığı nereye koydun aklım almadı sen neymişsin valla haberimiz yokmuş:))))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum