38 yorum gelmiş

  1. kriizantem

  2. aydin gelini

    çok güzel olmuş.telkari diyorlardı değil mi güneşe doğru abla yoksa başka bişeymiydi :?eline sağlık…kardeşin ne şanslı kız…hiç bana takı yapan kardeşim olmadı :(((

  3. gunesedogru

    tel bükme ya da kıvırma tekniği deniyor canım.cahillikle ne ilgisi var kriizantem ben kursuna gitmiştim oradan biliyorum ayrıca 10 marifette de çok örneği var meselaburda

  4. kriizantem

    Görmüştüm ama özel bir teknik olduğunu bilmiordum bu tel kıvırmanın. Bu yazıdaki çivilerle yapılan çok değişik duruyor, çok hoşuma gitti. Sizden de hiç böyle yumuşak bir uslup beklemiyordum güneşedoğru:)) Bilgiler için teşekkürler

  5. gunesedogru

    kişilerle hiç bi sorunum yok sevgili kriizantem; inanın eserlere yorum yazarken rumuzlara bakmıyorum bile sadece açık sözlüyüm ve betimlemelerle hiç uğraşmıyorum oldukça yalınım yani :)) tanısanız severdiniz :)sevgiler iyi akşamlar :)

  6. fiamma1

    Ellerine sağlık hepsi birbirinden guzel…kardeşin iyi günlerde kullansın…Bu vesile ile Sevgili Pelos ve Ratatule ‘u da andık, ne güzel:)

  7. kriizantem

    gunesedogru diyor ki;kişilerle hiç bi sorunum yok sevgili kriizantem; inanın eserlere yorum yazarken rumuzlara bakmıyorum bile sadece açık sözlüyüm ve betimlemelerle hiç uğraşmıyorum oldukça yalınım yani :)) tanısanız severdiniz :)sevgiler iyi akşamlar :)

  8. aytacrafts

    çok teşekkürederim saatoniki,bizimgibiler beğenmenize öyle seviniyorum ki,hemen çabucak yeni yeni bişeyler yapasım geliyor sizlerdende ilham alıyorum:)

  9. aytacrafts

    teşekkürler embir,bu arada çok doğru söylüyorsun güneşe doğru birbirimizin yaptıklarına bakıyoruz beğeniyoruz şurasınada şu olsaydı fln diyoruz hepimizin yaratıcılığı gözlemleri birleşince muhteşem birşeyler çıkmıyormu,ben yeni üye oldum biliyorsun daha 1 hafta,ama yine hergün saatlerce burdaydımm hani yorumlara pek bakmıodum ama,herkesi takip ediodum hemen hemen,ama burda olmak muhteşem bi baktım hemen aranıza aldınız beni hepiniz çokk sıcak içten şeyler yazıyorsunuz çok mutluyum burda olmaktan buradaki herkese çok teşekkürediyorum bu sıcak karşılamadan ötürü:)

  10. nalana

    aytacrafts,eline sağlık.telleri bu kadar sevdiğine ve Ankarada yaşadığına göre tellerin kullanarak çeşitli objeler yapmayı içeren “Cin Alinin Bisikleti”kursuna bekleriz.Bu cumartesi saat 13.00de Batıkent Gençlik Merkezinde Başlıyor. Üstelik ücretsiz.

  11. aytacrafts

    teşekkürederim çok sevinirim nalana,katılmaya çalışıcam:)batıkent baya bi uzak bana,birde yeni okula başladık bu yıl,umarım gelebilirim.

  12. mtnaz11

    Merhaba,Gerçekten böyle takılar yapanım olsa benim gibi saat bile takamayan biri de kokoş olurdu.Ellerinize sağlık

  13. sesiber

    Çok çok güzel ve muntazam olmuş. Ellerinize sağlık.Telkaride kullanılan yassı telle çalışmışsınız. Makara telle hiç çalıştınız mı? Bence de sizde cevher var :) Bu ve bunlar da benim tel dizayn çalışmalarım.

  14. aytacrafts

    makara telde denedim bi ara,benim bu kullandığım biraz daha sert ondan,kalınlığı aynı aşağıyukarı,metre ile satılıyor,makara telin yüzeyi sırlanmış gibi,çalışırken çatlamalar vb.özellikle renkli olanlarda dökülmeler olması canımı sıkmıştı,sonra bunu buldum.Çalışmalarına baktım bayıldım SESİ bende bi cevher varsa eğer o cevherin aynından sende daha bi fazla var diye düşünüyorum:)

  15. sesiber

    Renkli olanların adilerinde dökülmeler oluyor doğru. Ben Balinden alıyordum. Çok kaliteliydi telleri.Bu yassı teller telkaride kullanılıyor. Hatta bir arkadaşım polimer kil için kullandığımız hamur açma makinasında normal makara teli yassılaştırmayı dener misin, demişti. Makinam çizik çizik oldu:)Tel sarmayı her el beceremez. Senin elin gerçekten çok yatkın.

Bir Cevap Yazın

İnci bileklik seti

| | 0 Yorum

Jasper doğal taşlı bilezik

| | 0 Yorum

Kum boncuklardan kareli bileklik

| | 0 Yorum

El örgüsü bileklik

| | 1 Yorum

Miyuki bileklikler

| | 0 Yorum

Kumihimo bileklikler

| | 0 Yorum

Renkli arkadaşlık bileklikleri

| | 5 Yorum

Penye ipten tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Paracord nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Gül işlemeli kanaviçe bilezik

| | 0 Yorum

Etamin işi bileklik

| | 0 Yorum

Mavi çiçek işlemeli bilezik

| | 0 Yorum

Harf boncuklu makrome bileklik

| | 2 Yorum