Temmuz 2008 – Temmuz 2012! Yine bir anı defteri

-

defter süsleme
Evet, ilk üyeliğim Temmuz 2008 ama bana daha dün gibi geliyor. Sanal alemde ilk üye olduğum site. Sanal alemden gerçek yaşama taşıdığım ilk dostluklarım ve hala yüzyüze -dizdize sohbet etmekten son derece keyif aldığım arkadaşlarım, dostlarım. Hepsi 10marifet ile 4 yıl önce başladı, iyi ki de başlamış. Bugün eski kayıtlara bakarken, yorumları okurken ne çok keyif aldım :) Ne güzel fikirler, ne güzel ve ciddi araştırmalar, paylaşımlar, sohbetler… Birbirimizden ne çok şey öğrendik. Elimizin altında ne güzel bir arşiv olmuş. Bugün bile bir öğretici kılavuz gibi her konuda.

Buraya ilk yazım “Anı defterleri“mle olmuş. Bugün de yine yeni bir bebek anı defteri ile “merhaba” demek istedim.

defter süsleme

defter süsleme

15 yorum gelmiş

  1. shane

    ne kadar güzel şeyler söylemişsiniz… bunlara ortam yaratabilmiş olmanın gururu, keyfi bize yeter. çok sağolun, varlığınızla, çalışmalarınızla 10marifet’e renk kattığınız ve içtenliğiniz için. defter de çok çok şirin olmuş… ellerinize sağlık.

  2. munures

  3. zulaltan

    güzel anılara böyle güzel defter yakışır çok güzel bir defter :)hep güzel anılarla dolar inşallah ellerinize ,hayal gücünüze sağlık :)

  4. yagmuryurek

    çok güzel olmuş her zamanki gibi….
    ben o eskilerin gizli hayran(tanık)larından biri olarak keşke hepiniz geri dönseniz diyorum…..
    hiç gitmemecesine hoş geldiniz :)

  5. esinsel

    merhaba SEMYIL’ım canım benim hoşgeldin :) yazının başlığını okuduğum anda sen geçtin içimden hemen açtım ta taam evvet…yüzümde güller açtı :)) ne kadar güzel yazmışsın hepsine gönülden katılıyorum.defterinse sanki el değmeden yapılmış gibi ince,zarif,özenli,zevkli çok ama çok güzel ellerine sağlık benim can dostum :)

  6. SEMYIL

    Sevgili Shane,teşekkür ederim . gerçekleri söylüyorum. eksiği var fazlası yok.şimdiki moda tabirle “çok seviyeli ve kaliteli “bir ortam sundunuz bize.tiryakisi olmamızda bundan.kopamıyorum.:))
    Sevgili Senaat, senayatılgan,chery blossom gırl,munures,zulaltan,yağmuryurek hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.( ayy şimdiki isimler ne uzuuunnn :)) ben okuyup yazıncaya kadar ….:))) )
    Yagmuryurekcim hiç gitmedim aslında sadece yazılarıma bir sürelik ara verdim çünki fazla bir şey yapamadığımdan…anlıyacağınız yeni icraat yoktu :)))
    Canım esinselim.. kadim dostum.. İste 10 MARİFETİN bana kazandırdığı sevgili dostumdan biri. sağol canım.
    Bu arada 10 marifetin ve tüm üye arkadaşlarımın kandili mübarek ,yüreklerinizden geçen tüm dilekleriniz
    kabul olsun.Huzur ve sağlık dolu nice kandillere hep birlikte inşallah:)))

  7. saatoniki

    allah için çalışma 10 numara. valla billa bak. yalınız ben olmasaydım 10 marifet öööle seviyeli ortam filan sunamazdı. her şeyi ben yaptım. shane sadece kafasını salladı. cherry blossom bacak kadar bişeydi elimize geldiğinde teeyyy

  8. SEMYIL

    :))) :))) selammmm saatoniki …. mutlaka senin hakkında yenmeeezz bilirim :)))
    cherry blossom ??? hatırlayamadım… kiraz değil ama bir çileğimiz vardı O’nu unutmadım:)))
    Bu arada çalışmamı da beğendiğin için çok teşekkür ederim. mutlu oldum. bilirim kolay beğenmezsiniz:))

  9. saatoniki

    beğendim ama tavşanı bizzatihi kendiniz nakşettiniz zetina dikiş makinenizde di mi? cherry blossom 10 marifet yamağı işte. geldiğinde parmak kadar bişeydi sonradan editörlüğümü binbir hile ve hurdayla elimden aldı. aç sefil işsiz kaldım. nerden bilirdim öööle fetbaz ve hin olduğunu. neyse böööleyken bööle

  10. SEMYIL

    üzgünüm:( ( yegane aldığım 10 numarayı da kaybettiğimin resmidiiir ) aplıke tavsan hazır..diğerlerini ben hazırladım.
    cherry blossom içinse ben sizin gibi bakmadım olaya ne güzel bildiklerinizi tecrübelerinizi aktarabilmişsiniz.karşınızda da istekli bir genç…..hayat bir bayrak yarışı değilmi? sevgili saatoniki .
    hem ne güzel buraya bizlere daha çok vakit ayırabilirsiniz. yorum ve esprilerinizle vazgeçilmez bir renksiniz:))

Bir Cevap Yazın

Pırıltılı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Deniz kızı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Prensesli anı defteri

| | 0 Yorum

Prenses bebek fotoğraf albümü ve anı defteri

| | 1 Yorum

Prensesli somon renk anı defteri

| | 0 Yorum

Keçe minik pilot anı defteri

| | 0 Yorum

Çerçeveli bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Uçaklı bebek anı defteri

| | 0 Yorum

Uçan balon anı defteri

| | 0 Yorum