Teraslı minyatür maket ev

-

minyatur-maket-ev-modelleri-
Merhaba. Uzun süren çalışmalar sonucunda minyatür maket evimiz tamamlandı. Maketimizin genel yapısı için maket kartonu kullandık. Duvar kağıt ve döşemeleri bilgisayarda hazırlayıp kartona bastırıp yapıştırdık. Bazı yerlerde ahşap balsa çıtalar ve forex karton kullandık. Bol miktarda yapıştırıcı ve iğne tükettik. Testere ve maket bıçaklarından ciddi destek aldık. En büyük yardımcımız metal cetvelimiz oldu.
Maketimiz 1/12 oranına yakın olarak hazırlandı. 2 kat, 1 teras ve bahçeden oluşuyor. Mobilyaların bir kısmı ahşap, bir kısmı plastik, bir kısmı kalın karton ve kumaştan oluşuyor. Süslemelerde resin, polimer kil ve plastik objeler var. Bir kısım mobilya ve aksesuarları kendimiz yaptık, bir kısmını ise satın aldık. Ahşap objeleri akrilik boya ile boyadık. Hem maketçilik hem de polimer kil ve mobilya yapımı konusunda hoş bir deneyim oldu.

minyatur-maket-ev-modelleri-2

minyatur-maket-ev-modelleri
Detaylı resimlere ve diğer çalışmalarımıza  web sayfamızdan ve de facebook sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

4 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Pinyatür - Pınar'ın Minyatür Dünyası. Minik şeyler, minik dünyalar, minik tasarımlar.

Kartondan Barbie evi

| | 2 Yorum

Ahşap kaplama maket cami

| | 3 Yorum

El yapımı ahşap maket ev

| | 3 Yorum

Çocuk etkinlikleri; otopark maketi

| | 1 Yorum

Kendin yap; telden araba

| | 1 Yorum

Kartondan evimiz

| | 0 Yorum

Taksim meydanı anıtı maketi

| | 4 Yorum