Salı, Aralık 6, 2016

terlikten saksı yapımı

12
terlik saksı
terlik saksı

Evde kullanmadığınız üstü delikli plastik terliğinizin içine toprak ile maydonoz ya da dereotu tohumu koyarak mutfağınızın penceresinde her daim kullanılmaya hazır olan bitkinizi yetiştirebilirsiniz. Fotoğrafdaki gibi kenarlarına da plastikten ya da fimodan yapacağınız çit hem toprağın dökülmesini engeller, hem de saksınızın daha şirin gözükmesini sağlar.

terlik saksının yalın hali
terlik saksının yalın hali

12 YORUMLAR

  1. bende çok sevdim. biraz vaktim olsa, evde aynen böle bir terlik mevcut. hemen yaparım terasımın bi köşesine.. ama nerdeeeeeee?

  2. terlik ,maydanoz, dereotu üçlemesi bir arada olmaz derim ben… leğen ya da tahta kasada ısrar edicem. üstündeki hortuma bende bittim hele sayın sesiberin fimodan çeşme fikrine mest oldum. genel anlamda güzel fikir yeşillik ve çit…

  3. ay linki eklememişim dimi :( hemen bulmaya çalışayım, olmadı akşam evdeki pc den bakar eklerim. Kusura bakmayın gece gece araştırma yapınca eksik olmuş

  4. bunu sizin işiniz sanıp link bilgisi sormamışız. müsaadenizle ben yazıda değişiklik yapıp bu verdiğiniz linkler ekliyorum.

  5. Ben bu resimden esinlendim ama farklı bir çalışma düşündüm. Bahçe terliği de olabilir, benim düşündüğüm gibi saksı da… daha pek çok şey yapılabilir :)