Ters Kelebekli Küpe

-
Kelebekler neden ters demeyin.Öyle olması gerekiyodu. Bunu çooooook önceden yapmıştım. Kimseye Satamadım. Ama hediye edince alıyolar. ben de teyzemin kızına hediye ettim.

Kelebekler neden ters demeyin. Öyle olması gerekiyodu. Bunu çooooook önceden yapmıştım. Kimseye satamadım. Ama hediye edince alıyolar. Ben de teyzemin kızına hediye ettim.

7 yorum gelmiş

  1. nokturn

    koymuş dökümleri bi de benim minnacıcık zincirlerime laf eidiyo sanki bunlarda kulaklar sünmeyecek…:)unutmuşum hakancım eski modellerini..ne de güzel kullanmış aparatları yine..

  2. sesiber

    Malzemeden malzeme çıkaran Hakanım, isimle bomba yapmamışsın ama metin aynı etkiyi yaratmış yan. :))

  4. Camtasarim

    Biraz daha küçük bir küpe aparatı kullanıp kelebeği düz tutsaydın olmazdı değilmi Hakan mutlaka ilginç olacaksın :)))

  5. asyayaren

    hakanmı bunu hakan yani erkek dimi erkek…….omu yapmış…. valla bravo harika bişey bu ….ay ben benimkini elinde takı yaparken düşünemiyorum bile . tırsarım valla…. iyi satte olsunlar gelmiş herife diye:DDDDDhakan nbey ay dombili bey:)))küpeler ters mers bence çok hoş .

    Kimseye satamadım. Ama hediye edince alıyolar.

    ayrıyeten bu sözünüzede bütün benliğimle katılıyorum

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum