Tığ işi altıgen motifli battaniye

-

tig-isi-renkli-orgu-battaniye

Tığ işi altıgen motifli örgü renkli battaniye. Örgü battaniyeleri siz de benim gibi sıcak ve sevimli buluyorsanız bu modeli beğenirsiniz diye düşünüyorum.

tig-isi-renkli-orgu-battaniye-1

Bu altıgen işler arı kovanını andırıyor değil mi? Anneannemin kızıma doğum hediyesinin tamamı burada bloğumda

Bunları da sevebilirsiniz:

TIĞ İŞİ – ÖRGÜ BATTANİYELER

BEBEK BATTANİYELERİ

19 yorum gelmiş

  1. bizimgibiler

    Anneannenizin eline sağlık, beni eskilere götürdü. Bu benim rahmetli anneannemin de favori modeliydi. Az kalmış ipleri hep bu örnekle değerlendirirdi.

  2. gelincigin dunyasi

    çok güzel olmuş ama her sırada renk değiştirmekte oldukça sabır ister annanenizi klutluyorum bu kadar sabır göstermiş harika bişiy çıkmış ortaya sizde kızınızla güle güle kullanın

  3. fiamma1

    Annanenizin ellerine sağlık muhteşem olmuş elleri dert gormesin:)) Sevgili Neduk hanımın dediği gibi bir de obur tarafının resmini cekip bizimle paylaşır mısınız?Kızınızda gule gule iyi gunlerde kullansın insallah:)

  4. minnosum

    çok güzel.ben de şu anda yapıyorum bir battaniye.gerçekten sabır işi.güle güle kullansın kızınız.anneannenizin eline sağlık

  5. fiamma1

    Ben bloga da baktım sevgil neduk hanım, çok hoş el emegi aile işleri var, yapanların tümünün ellerine sağlık,orada da bu yüzünden resimlenmiş ben de diğer yüzünü merak ettim,görelim istedim eğer zahmet olmazsa tabii, bu yaz fırsat buldukça yapmak istediğim islerden bir de bu tabii o kadar sabrım var mı bilmiyorum ama bende bu kadar çeşitli atık yün yok, yani benimki atık bir iş olmayacak yeniden yün alacağım o kesin:))

  6. Garpad

    Beğeniniz için çok teşekkür ederiz. Anneannem bu örtülerden hepimize yaptı şimdiye kadar, kimi kare, kimi altıgen, kimi beyazla kimi siyahla birleştirilmiş. Sevgili Neduk hanım siteme en kısa sürede tersten olan resmini de ekleyeceğim. Bütün örtü tığ işi olduğu için birleşimler de tığ ile yapılıyor. Özellikle bu şekilde dışa doğru kabarık kenarlar deseni daha çok belirginleştiriyor diye düşünüyorum. Ailede de bu şekilde beğenildiği için hep bu şekilde birleştiriyor. Arkasından olan resmi koyduğumda göreceksiniz o zaman da kenar işleri hiç gözükmüyor. En kısa sürede sizinde yorumuna sunmak için siteme ekleyeceğim. Tekrar yorumlarınız için teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın