49 yorum gelmiş

  1. bbuket

    floransankalemden sonra sende tığla yapmışsın. kanıma girdiniz iyice hemen başlıyorum. ellerine sağlık çok hoş görünüyor.

  2. gonuldenele

    bbuket diyor ki;floransankalemden sonra sende tığla yapmışsın. kanıma girdiniz iyice hemen başlıyorum. ellerine sağlık çok hoş görünüyor.

    ya bu daha bi kolay geldi..bence hemen dene:))

  3. gonuldenele

    miragex diyor ki;bence de gayet güzel olmuş ellerinize sağlık.

    :))eh artık elden gelen bu:))teşekkürler çocuklaçocuk…:))teşekkürler hepinize…:)))))))))

  4. florasankalem

    Çok şık olmuş.yalnız tabanı bitirdikten sonra tabanın üzerinden alınırsa;daha düzgün duruyor-başka nasıl açıklanır bilemedim,fotoğraf çekip yollayayım.-tekrar daraltmaya gerek kalmıyor ve dikiş var gibi duruyor:)Renk süper olmuş;ellerinize sağlık:)

  5. florasankalem

    :)şimdi yeni bir tane örüyordum;fotoğraflardan da belli sanırım,tam köşeli oluyor.örerken çekmek gelmedi aklıma:)gerçi telefonum çok iyi fotoğraf çekmiyor gece:(Yaptığımız şey sanırım aynı ama ben o işlemi yaptıktan sonra 1 sıra hiç daraltmadan örüyorum.

  6. florasankalem

  7. gonuldenele

  8. gonuldenele

    yok tabanda aynı üst kısım gibi.yalnızca tabanla üst kısım geçişinde 1 sıra sık iğne daha kolay dönmesini sağlıyormuş.ben yapmamıştım.:))

  9. bbuket

    teşekkür ederim gecenin bu saati cevapladığın için, iyi oldu bir sıra yaptım daha sık iğne. sökeyim bari.

  10. florasankalem

    yok maalesef ben şişle olanı gerçekten beceremedim.ya da benim gözüme güzel görünmüyorlar bilmiyorum:(yoksa hem dik durdu,hem de bol değildi.ama yüksek mi örmüşüm,daraltmayı mı beceremedim anlamadım…tığ işi daha kolayıma geldi.sanırım beşinciyi örüyorum.çantamla beraber ameikaya gidecek o da inşallah.:)şişle yapabilenleri ayrıca tebrik ediyorum zaten:)

  11. bbuket

    bence yanılıyorsun florasankalem. sana öyle geliyordur. ama yüksek örünce güzel görünmüyor aynı hatayı bende yaptım. o zaman babet gibi olmuyor. çantanında babetlerinde şansı açık olsun.

  12. bbuket

    gelmiş teşekkür ederim. benimde elimde nako bonbon var ölçüler iyi uyacak. tekrar teşekkür ederim.

  13. gonuldenele

    teşekkürler arkadaşlar.

    ee benimki tamamen sık iğne idi daha kalın ve sert oluyor, trabzan boşluklardan üşütür gibi geliyor bana ayaklarım çok üşür de ,

    sevgili gece,şişle babet hezimetinden sonra bir an önce bitecek bişeyler lazımdı:))sıkığne daha dayanıklı olur tabi…öylesini de deneriz.bu arada güleceksiniz hiç giymedim daha..bende hiç üşümem:))

  14. florasankalem

    Valla sevgili gece,sık ğne versiyonunu tabanını farklı çalışarak yaklaşık 3 ay önce denemiştim.Gönüldenelenin de dediği gibi trabzan daha kolay geldi.Ayrıca ip seçimi de iyi olursa üşütmüyor.Gerçi ben de üşümeyen ve bu sebeple de patikle arası iyi olmayan gillerdenim ama:)

  15. bbuket

    ya valla ya. keşke atsam. ama dün gece geç başladım geç saatlere kadar uğraştım belki ara versem salim kafayla başka birgün beceririm ama olmadı valla billa olmadı deli olucam.

  16. bbuket

    valla bilmiyorum nerede problem çıktı kenar kısımlarını ne yapsam bol oldu, neyse boşver. sanırım tığdan kaynaklanıyor. ben tığı daha çok sevmeme rağmen bu tür şeylerde şişte sayıları daha iyi tutturuyorum. yani ilmek saymak, kesmek, artırmak daha net oluyor benim için. ama üzülme yıkılmadım ayaktayım, çalışıyorum dönüşüm muhteşem olacak.

  17. gonuldenele

  18. bbuket

    çok sağol ama bir süre ara vericem iki üç gün kadar, bu arada florasankalemede çok teşekkürler ediyorum o da senin gibi benle az uğraşmadı. ama yok bende tık yok. neyse aradan bir iki gün geçsin tekrar deniyeceğim.

Bir Cevap Yazın

Karpuz dilimli örgü patik yapımı

| | 0 Yorum

Örgü babet patik yapımı

| | 1 Yorum

Tığ işi sandalet patik yapımı

| | 0 Yorum

Yapımı kolay örgü patik tarifi

| | 0 Yorum

Boncuklu örgü patik yapımı

| | 0 Yorum

Çiçek motifli patik örgüsü

| | 0 Yorum

Anlatımlı patik örgüsü

| | 0 Yorum

Mavi örgü patik (anlatımlı)

| | 3 Yorum

Nakışlı patik nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tığ işi örgü mor babet patik modeli

| | 94 Yorum

Yeşil pembe tığ işi örgü babet patik modellerim

| | 9 Yorum