Pazar, Aralık 11, 2016
tığ işi babetlerim

49 YORUMLAR

  1. floransankalemden sonra sende tığla yapmışsın. kanıma girdiniz iyice hemen başlıyorum. ellerine sağlık çok hoş görünüyor.

  2. bbuket diyor ki;floransankalemden sonra sende tığla yapmışsın. kanıma girdiniz iyice hemen başlıyorum. ellerine sağlık çok hoş görünüyor.

    ya bu daha bi kolay geldi..bence hemen dene:))

  3. miragex diyor ki;bence de gayet güzel olmuş ellerinize sağlık.

    :))eh artık elden gelen bu:))teşekkürler çocuklaçocuk…:))teşekkürler hepinize…:)))))))))

  4. Çok şık olmuş.yalnız tabanı bitirdikten sonra tabanın üzerinden alınırsa;daha düzgün duruyor-başka nasıl açıklanır bilemedim,fotoğraf çekip yollayayım.-tekrar daraltmaya gerek kalmıyor ve dikiş var gibi duruyor:)Renk süper olmuş;ellerinize sağlık:)

  5. :)şimdi yeni bir tane örüyordum;fotoğraflardan da belli sanırım,tam köşeli oluyor.örerken çekmek gelmedi aklıma:)gerçi telefonum çok iyi fotoğraf çekmiyor gece:(Yaptığımız şey sanırım aynı ama ben o işlemi yaptıktan sonra 1 sıra hiç daraltmadan örüyorum.

  6. senin emeğine sağlık sevgili gönüldenele…dediğin gibi işlem aynı işlem ama;ben tabanı bitirdikten sonra bir sıra sık iğne yapıyorum;o işlemi de sık iğne sırasına yapıyorum.sonra da hiç daraltmadan bir sıra örüyorum.daraltmalar sonraki sıralarda.o yüzden böyle oldu sanırım:)ama başarcas bu işi madem şişle olmuyor;durmak yok yola devam:Dsevgiyle…

  7. teşekkürler dilek :))***************elimde 2 si var.onu tarif ettiğiniz gibi yapayım.sık iğneli.bu arada şişle olan babetinde son sırasına bi sıra sıkığne geçince topluyormuş baya..arkadaşım keşfetti:))öre öre öğrenicez galiba bu işi :))sevgiler bendende…

  8. yok tabanda aynı üst kısım gibi.yalnızca tabanla üst kısım geçişinde 1 sıra sık iğne daha kolay dönmesini sağlıyormuş.ben yapmamıştım.:))

  9. teşekkür ederim gecenin bu saati cevapladığın için, iyi oldu bir sıra yaptım daha sık iğne. sökeyim bari.

  10. yok maalesef ben şişle olanı gerçekten beceremedim.ya da benim gözüme güzel görünmüyorlar bilmiyorum:(yoksa hem dik durdu,hem de bol değildi.ama yüksek mi örmüşüm,daraltmayı mı beceremedim anlamadım…tığ işi daha kolayıma geldi.sanırım beşinciyi örüyorum.çantamla beraber ameikaya gidecek o da inşallah.:)şişle yapabilenleri ayrıca tebrik ediyorum zaten:)

  11. bence yanılıyorsun florasankalem. sana öyle geliyordur. ama yüksek örünce güzel görünmüyor aynı hatayı bende yaptım. o zaman babet gibi olmuyor. çantanında babetlerinde şansı açık olsun.

  12. teşekkürler arkadaşlar.

    ee benimki tamamen sık iğne idi daha kalın ve sert oluyor, trabzan boşluklardan üşütür gibi geliyor bana ayaklarım çok üşür de ,

    sevgili gece,şişle babet hezimetinden sonra bir an önce bitecek bişeyler lazımdı:))sıkığne daha dayanıklı olur tabi…öylesini de deneriz.bu arada güleceksiniz hiç giymedim daha..bende hiç üşümem:))

  13. Valla sevgili gece,sık ğne versiyonunu tabanını farklı çalışarak yaklaşık 3 ay önce denemiştim.Gönüldenelenin de dediği gibi trabzan daha kolay geldi.Ayrıca ip seçimi de iyi olursa üşütmüyor.Gerçi ben de üşümeyen ve bu sebeple de patikle arası iyi olmayan gillerdenim ama:)

  14. ya valla ya. keşke atsam. ama dün gece geç başladım geç saatlere kadar uğraştım belki ara versem salim kafayla başka birgün beceririm ama olmadı valla billa olmadı deli olucam.

  15. valla bilmiyorum nerede problem çıktı kenar kısımlarını ne yapsam bol oldu, neyse boşver. sanırım tığdan kaynaklanıyor. ben tığı daha çok sevmeme rağmen bu tür şeylerde şişte sayıları daha iyi tutturuyorum. yani ilmek saymak, kesmek, artırmak daha net oluyor benim için. ama üzülme yıkılmadım ayaktayım, çalışıyorum dönüşüm muhteşem olacak.

  16. geçmiş olsun yaa..ben taban kısmı 40 zincir üzerine başladım.etrafı 4 sıra döndüm.dönüş kısımlarında sadece düzgünlüğü sağlayacak kadar çift battım.üst kısımda ilk sırayı aynı diğerlerinde ise önce 3 örüp 1 sonradada 2 örüp bir atladım.ön kısmın derinliği oluştu.arka aynı.düz ördüm.en son tirfili sıkılayarak örünce iyi oldu.birde böyle dene …muhteşem dönüşü bekliyorumm..ve eminim:))güzel olacak…

  17. çok sağol ama bir süre ara vericem iki üç gün kadar, bu arada florasankalemede çok teşekkürler ediyorum o da senin gibi benle az uğraşmadı. ama yok bende tık yok. neyse aradan bir iki gün geçsin tekrar deniyeceğim.