Tilda tavşan ve ördeği

-

tilda tavşan
Doğa bebeğin annesi Canan Hanım 1 sene önce kızı dünyaya geldiğinde benden Tilda tavşan dikmemi istemişti. Hık mık dedim, yapamam ederim, vaktim yok dedim, gel gör ki Doğa bebek 1 yaşına bastı bile. Bu sefer Canan Hanım hayli kararlı çıktı – kaçacak delik yoktu. İşte ilk diktiğim Tilda tavşanım, kendisi Doğa bebeğin kapı süsünde baş köşede yer alacak çok yakında. Keşke müşteri kumaş seçimi ve elbise tasarımı bana bıraksaydı diyorum, zira aklımda başka kumaştan farklı model kıyafet dikmek vardı. Tavşanın uzunluğu 30 cm. Keten, poplin gibi kumaşlar kullanılan bu el yapımı oyuncakta kulaklar çift taraflı olarak diktim. Tavşanım oturabilsin diye kol ve bacakları düğme tekniğiyle diktim, hareket etmeleri sağladım. Bu kadar değer miydi bekletmeye insanı? Bir akşamımı aldı benden oyuncağı dikmek! Blogum.

tilda tavşan
Tavşanım yalnızlık çekmesin diye gezmelerde ona eşlik edecek bir arkadaş diktim. Ördekte ve tavşanda el yapımı lale kumaşla kaplı düğmeler kullandım. Düğmelerin güzelliğini görmek için tık tık yapın.

tilda tavşan

tilda tavşan
Ben tavşanımı hava almaya çıkardığımda davetsiz misafir bize sirke satan suratıyla şööööyle bir baktı: ‘Ne oluyor yaw burada? Burası benim bölgem, işaretlemişim o kadar… Hadi başka kapıya!’ der gibiydi bakışları. Hayvanın gazabına uğramadan Tilda ve ben olay yerinden uzaklaştık :D

Tilda bebekleri sevenlerin hoşuan gider umarım bu çalışma.

aylar

6 yorum gelmiş

  1. aylar

    teşekkür ederim :) sırada tilda fil ve tilda zürafa var, ve tabi ki klasik Tilda Bebeğimi de yapacağım, ama vakit bulunca…

Bir Cevap Yazın