Tılsım- Siyah Dantel Küpe

-

Siyah danteli pazardan kaptım geldim.. Çok da beğenmeden almıştım fakat sonuçtan çok memnunum.. Siyah çek kristalleri ve ortadaki boncuk ışıltılı bir hava verdi. Benim hoşuma gitti.. Farklı bir küpe oldu. Umarım siz de beğenirsiniz..

46 yorum gelmiş

  1. minnosum

    görünce çıkmış benim küpeler dedim.sabah bloguna da yazmıştım.çok beğendim dantelli küpelerini.çoook çoook güzel:)

  2. pelos

    Minnosum gördüm sabahki yorumlarını çok saol..Fiammacım teşekkür ederim.Sibel ablacım herşeyiyle beğenilmesi çok hoşuma gitti. Teşekkürler :)

  3. pelos

    teşekkür ederim nedret abla.. biraz farklı şeylerle uğraşmak istedim.. tellerden hevesimi aldım mı ne..

  4. fiamma1

    Yooo sakın onlardan hevesini alma, tellere devam bence:)))Yaa sevgili Peloscum dun Bademe gittim 5 aylık bir bebiş Bade” tel sara Bade tel sara” dedikçe bir yandan da sen aklıma geldin:)))Bu arada sunumda cok güzel olmuş demin yazamadım, sen konservatuarda mısın?

  5. pelos

    Tellere devam da aklıma farklı birşeyler gelirse yaparım tabiki..Badenin ismi çok tatlıymış. kendisi nasıl kimbilir :) Annem de bana takılıyor. tel sarar kızım diye :)) ama tel adı geçince adımın geçmesi çok hoşuma gidiyor..Konservatuarlı değilim. ama olmayı çok isterdim. içimde kalmıştır hep.. Aydınlı olduğum ve orada büyüdüğüm için ailelerin öyle bir yönlendirmesi olamıyor. küçük şehirde böyle malesef.. ben de üniyi kazanıp istanbula gelince yan flüt öğrendim kendimce.. bu notalar da çalıştığım etüdlerden biri..

  6. pelos

    teşekkürler krizantemcim, dilevsercim.. peki vazgeçmicem. gazımı aldım yine :) gerçi bunlarda da görünmese de tel kullanılıyor :)

  7. fiamma1

    Ellerine sağlık sevgili Peloscugum,kendiside cok tatlı,yemelik ablası,18 inde gelirsen gosteririm resimlerini sana da:))Bana da kullanmadığın bir müzik sayfası getir belki benim eserler güzel cıkar sayende,fotokopi de olabilir şöyle bol notalı olsun:)

  8. pelos

    İnşallah gelirim de görürüm.. Tamam getiririm tabiki :)) Hatta ben sararmış olmasını istemiştim biraz daha güzel bir görüntü çıkabilirdi ama bulamadım öylesini. aklıma burada gördüğüm neskafeyle sararmış havası verilen sayfalarla ilgili bir yazı vardı o geldi ama, kim uğraşacak onla :)

  9. pelos

    tamam sen yap da ben de senden özeneyim:)) ama önce başka bir kağıtta denemem lazım.. böyle işlerde beceriksiz olabilirim..

  10. pelos

    teşekkür ederim kapkaracım..doğru diosun fiamma zaten bir iki tane yapsam yeter di mi.. orjinalleri kalır.. bu arada mailine atabilirim istersen. çıktısını alırsın..

  11. fiamma1

    olur tabiii sağol,18 inden önce kavusmuş olurum:)) Şöyle karmaşık bir eser seç bana:)bol notalı:) mail adresim var değil mi?altınkızlardan:)

  12. pelos

    tamam fiammacım ilk fırsatta yolluyorum şöylee güzel bir eser =)) biraz bakınayım atarım altınkızlardan..

  13. pelos

    :)))) geçen pazarda gezerken aklıma geldi. hatta aldım elime danteli, evirdim çevirdim düşüündüüm düşündüüüm, yok artık dedim güldüm kendime :))ben kullanamam doğrusu canım.. kullanabilecek varsa yapayım =))hem siyah seksi olmamış mı yani :)

  14. fiamma1

    Kullanacak mutlaka çıkar sevgili Peloscuğum, kırmızı da hoş durur, bir daha pazara gittiğinde tekrar eline al o danteli ve flemenko dansı yapan kırmızı fırfırlı elbiseler giymiş bir kadını canlandır gözünde:)) benden sana nacizane tavsiye:)

  15. dilevser

    bu da gayet hoş ve seksi canım :))ama kırmızı bi başkadır.. üzülme be kullanırım canım :))))) kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun

  16. sesiber

    Pelincim kağıdı ise tut o da sarartır orjinalinde deneme ama ziyan olmasın, yanar manar. uzaktan çakmak, ocak alevi falan da olur.

  17. ds handmade

    Küpeler çok güzel ama fotoğraf daha güzel. Fotoğraf çekerken yakaladığın bakış açısı çok iyi. Tebrik ederim pelin’cim.

  18. pelos

    öncelikle teşekkür ederim herkese… fotoğraf küpemin önüne geçti galiba, beğenmenize çok sevindim :)) fiamma ve dilevserin tavsiyesi üzerine kırmızısını da denerim :)küçükgüneş senin gözünden kaçmadı pelin.. bloguma da yazmıştın sanırım..

  19. ratatule

    pelincim çok güzel olmuş canım yorumlara baktım herkes birbirinden güzel şeyler yazmış bana bişi kalmamış sakın bırakma tel işini benim ilhan kaynağım sensin ne yaparım sensiz:)

  20. bbuket

    uzun zamandır kimseye yorum yazmıyordum. yayınlananları beğenmediğimden değil tembellikten, ama bunları görünce dayanamadım. çok güzel olmuş. bendede siyah kristal var denemek isterim ancak bundada tel var demişsin, nerede tel var biraz açıklarmısın.

  21. pelos

    hülyacım teşekkürler.. sen bensiz de yaparsın ama artık, elimden geldiğince yapmaya devam edicem ama..küçükgüneş teşekkürler tekrar ilgin için:)buket beğenmene çok sevindim.. danteli telle tutturdum halkaya..misina da denedim ama tel daha iyi form verme açısından.. tabi teller görünüyordu danteli halkaya geçirdikten sonra. görünen telleri de kapatmak için minik kristalleri geçirdim halkadan telin üstüne gelecek şekilde.. bitiminde de ortaya büyük kristali geçirdim.. anlatması zor oldu ama yapması daha kolay :)

  22. gonuldenele

    Bu desen gipürun beyazını ,kremini çok kullandım.Ama siyah renginin bir küpeye bukadar yakışacağı aklıma gelmezdi..

  23. pelos

    teşekkür ederim gönüldenele beğenmene çok sevindim.. aynı desenin kremini ben de kullandım.. o da fena olmadı :)

  24. saatoniki

    ailecek beğendik. yetinemeyip takdir ettik. fotoğrafa bayılanlar oldu. fiyuvvvvvvvv diye si bemol ıslık çaldım ben de.

Bir Cevap Yazın

Gömlek düğmesinden küpe yapımı

| | 0 Yorum

Bazen alışılmışın dışında bir şeyler yapmak çok keyifli oluyor. Düğmeleri çok sevdiğimi ve biriktirdiğimi daha önce söylemiştim. Geçenlerde aklıma geldi acaba gömlek düğmelerinden küpe olur mu diye, hemen malzemeleri hazırlayıp...

Pullu küpe yapımı

| | 0 Yorum

Daha önce birkaç basit takı paylaşmıştım, bugün anlatmaya çalışacağım bu pullu küpeler biraz zahmetli ama takınca çok şık duruyor ve bütün zahmete değiyor, küpe tamamen benim tasarımım. Hemen malzemeler geçelim…...

Çiçekli küpe yapımı

| | 2 Yorum

Biraz detaylı olan bu küpe için gerekli malzemeler aşağıda. İki küpe klipsi İki ucu yuvarlak çivi İki çiçekli ortası delik malzeme İki orta boy inci boncuk 4 çivi 4 küçük...

İnci küpe yapımı

| | 0 Yorum

Klasik bir inci küpe her hanımın edinmesi gereken bir aksesuardır. Malzemeler İki küpe klipsi İki halka İki çivi İki inci boncuk Üç pense. Aslında iki pense de yetebilir ama ben...

Pirinç taneli küpe yapımı

| | 1 Yorum

Pirinçten de küpe olur muymuş demeyin, ben yaptım oldu Kullanılmayan bir küpenin klips kısmını söktüm. Klipsin yuvarlak kısmını düzgünce zımparalayıp siyah sprey akrilik boya ile boyadım. Piriç tanelerini gri parlak...