tişörtten paspas

-
bir geri dönüşüm projesi daha
bir geri dönüşüm projesi daha

efendim kendileri yeniden doğmadan önce t-shirt’tüler, şimdi oldular paspas, halı, kilim… acaba öbür hayatlarında kalsalar daha mı iyi olurdu?

11 yorum gelmiş

  1. gunesedogru

    ay şahane bir şey !!! kendimi tutamadım “Repita o processo três casas depois do furo inicial para dar o arremate no lado superior do seu tapete” diyorum :)))

  2. Sibella

    Ben bu teknikle ama büyük ihtimalle kalın bir ip kullanarak bir paspas denemesi yapmak istiyorum. Fakat bence altına çuval ya da benzeri bir kumaş yerine hani halıların altına konan delikli kaydırmazlar var ya ondan kullanmak daha iyi bir fikir gibi geliyor. Başka denemek isteyenlere de fikir olabilir diye düşündüm.

  3. gunesedogru

    incili kiz diyor ki;günesedoğru what is this dedin canımm

    ben onu hayranlık nidası olarak kulladım :)) ne olduğunu bilmiyorum :) verdiğiniz linkten copy yaptım sadece :)))

  4. nurkaya

    daha önce penye dikimi yapan tekstilde çalışmıştım. rica ettim bir sürü renkte 2 çuval göndermişler.. artan parçalardan.. yazık çöpe atıyolar.. şimdi bir aradaş grubu elimizde penyeler çuvallar, bebeklerin odalarına oyuncaklı paspaslar yapıyoruz bu yöntemi kullanarak.. paylaşım için teşekkürler..

Bir Cevap Yazın

Kot kumaştan polarlı yatak örtüsü ve çanta

| | 0 Yorum

Kumaş çiçeklerden kalpli çerçeve

| | 0 Yorum

Çerçeve yenileme – diy fikirleri

| | 0 Yorum

Peluş çanta

| | 0 Yorum

Kot pantolondan kol çantaları

| | 0 Yorum

Kot pantolondan baykuşlu çanta

| | 0 Yorum

Eski çerçeveden masa organizeri fikri

| | 0 Yorum

Ahşap peçetelikten masa üstü notluğu

| | 0 Yorum