ton ton bebek

-

bu daaa yine çoraptan yapmış olduğum bebeğim:)) buna benzer bir çok paylaşım yapıldı, yapılacaklar listesindeydi ve sonunda bitti:) yatağı oğlumun bebekken elimde kalan bezlerinden:))) kapı süsü veya araba arkasında dikkat bebek var yazısı olarak kullanmayı düşünüyorum.bakalım beğenecek misiniz???

31 yorum gelmiş

  1. nalana

    lütfen şunu yaparken kısım kısım resimler misin ayme veya böyle linkler varsa bana yazar mısın denemek istiyorumeline sağlık güzel olmuş

  2. ayme

    ilk önce hepinize teşekkür ederim:)sevgili nalana; böyle bi link var mı bilmiyorum, ama yeni bi bebek yapıcam,onu ayrıntılarını fotoğraflarım söz veriyorum..yaparken çok hızlı oluveriyor fotoğraflamayı unutuyorum.denemeni tavsiye ederim çok eğlenceli..mavisofra’cığım hepimiz biraz deliyiz.. ben hepinizden deliyim sanırım:D açgözlüyüm ne görürsem yapmak istiyorum..nes’e, mltmglr’e de teşekkürler beğenmenize çok sevindim…sevgili yokumdiyor.. bebek bezini özellikle kaplamadım..resimlerde tuhaf çıkmış ama yakından görünce çok sevimli görünüyor. pek belli olmuyor.. bebek odasının kapısına asıcam..

  3. ayme

    kıskandı mı:D kıyamam yaa… nunu üzülmesiiiiiiiiiiiiiin:( çok keyifli di mi ben yaparken çok eğlendim:) şimdi dede yapcam bi tane de:D

  4. ayme

    ee tabi kıskanır nunu kendi kıyafetleri niye versn:)) kardeş zannetcek bebeği:) sen normal bebek kadar büyük yaptın o zaman.. nunu oynar onla:)

  5. ayme

    tamam canım ayrıntılı resimleyip yapcam söz verdim.. ama dede yapcam bu kez.şimdi elimde biraz iş var onlar bitsin başlıcam hemen..

  6. ayme

    :))evet gülseyhan.. obez bebek:))))büyünce sumo güreşçisi olcak teyzesii:Dgerçekten elyafı fazla kaçmış ama di mi:Dteşekkür ederim aslımmmavim..

Bir Cevap Yazın