TOPLANTIDALAR EFENDİM

-

havalar bir soğudu ki sormayın.sibirya soğukları geliyormuşonun içinde kardan adamlar biraraya gelmiş toplantı yapıyorlar “nereye gidelim ?” diye

 PEK DE KEYİFLİLER
PEK DE KEYİFLİLER

rahatsız etmeyelim neme lazım belki bize uğramazlar.evet arkadaşlarım burada çoraptan yapılan bebeklerden esinlenip bende “kardan adam” lar yaptım.burunlarını tülden süpürgelerini kürdan ve doğal rafyadan yapıp, içlerine pamukla birlikte lavanta da doldurdum. mis mis kokuyorlar.nasıl olmuşlar ?

49 yorum gelmiş

  1. nazesen

    Bu şirin kardan adamlara bir de noel baba ekleyelim bence…Çok güzel olduklarını bir kez daha söylüyorum arkadaşım

  2. embir

    ben onları gerçekten kardan yapılmış sandım, şemyıl ablacım süpersiniz, özlemiştim siz, emeğinize sağlık.

  3. SEMYIL

    yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.cevap yazmam biraz gecıktı. cok kötü bir grip geçiriyorum.bu sabah doktora gitmek zorunda kaldım. şimdide yatmaktan sıkıldım buraya gelince de yazımı ve güzel yorumlarınızı görünce çok mutlu oldum.evet ben yaptım kardan adamlarımı yapım aşamalarını fotoğraflamak doğrusu hiç aklıma gelmedi. ama aynı çorap bebekler gibi yaptım. sadece çorap olarak beyaz çocuk mus çorap kullandım.düz durması için alt kısmına yuvarlakkarton kestim koydum.ben yaparken içli köfte yapmaya benzettim :))))çünkü elyafın orta kısmına bir miktar lavanta koydum.gözleri ve düğmeleri siyah boncuk diktim.

  4. SEMYIL

    nedukcum teşekkürler.evet bunuda istanbuldaki kermeseyapmıştım.beğendiğinize sevindim ama sizinkilerin yanında lafı olmaz.

  5. SEMYIL

    güneşedoğru sizden böyle bir yorum almak çok hoş.(ne kadar seçici olduğunuzu biliyorum)teşekkürler :))))

  6. boncuk hanim

    Semyıl hanım çok geçmiş olsun. Tez zamanda iyileşirsiniz inşallah. Kardanadamcıklar çok muntazam olmuş. harikalar ,ellerinize sağlık..

  7. boncuk hanim

    Dilekcim sen nasıl oldun bu arada , sende hastaydın.. İyileşmişsindir umarım. Hasta üyeler ,iyileşin çabuk yaa. Canım sıkılıyo herkes hasta olunca. Ben de hasta oluyorum.

  8. nrhnmrl

    semyıl abla geçmişler olsun ellerine sağlık bu kardan adamları yaparken mi üşütüp hasta oldun aman dikkat :=)

  9. SEMYIL

    sewoo, asyayaren, boncukhanım, nrhnmrl hepinize teşekkür ederim.gerçekten bu sefer çok kötü geçiyor gribim.şiddetli öksürükten boğazım tahriş oldu sesim kısıldı. doktor konuşmamamı söyledi. :(( benim gibi birine …..Asyacım sanada geçmiş olsun sende mi grip oldun ?

  10. boncuk hanim

    Semyıl hanım, çok mucizevi bulduğum strefen diye bi pastil var. Strepsil değil ama. Eğer evinizde yoksa hemen bi tane edinmenizi tavsiye ederim.Hastalığınız devam etse bile boğazdaki o yanma ,acı ve ağrı hislerini yok ediyor. Hemde anında.

  11. SEMYIL

    boncukhanımcım ilgine teşekkür ediorum. evet bu pastilibilmiyordum. ben diğerini kullanıyorum. ama deneyeceğim.tekrar teşekkür ederim. :))

  12. sesiber

    Boğazdaki yanmayı vs… ilk hissettiğinizde, henüz tam hasta olmadan da Vicks First Defence sprey kullanmaya başlarsanız çok faydası oluyor, ilerlemeden durduruyor.Teknik alıntı

    Vicks First Defense soğuk algınlığına geçit vermiyor!Vicks First Defence, Procter &Gamble laboratuarlarının uzun yıllardır üzerinde çalıştığı bir ürün. Sadece eczanelerde, reçetesiz olarak satılan Vicks First Defence, hafif burun akıntısı, boğazda yanma, hapşurma, genel kırıklık hali gibi soğuk algınlığının ilk belirtileri başlar başlamaz kullanılıyor ve mikro jel üçlü etki mekanizması ile soğuk algınlığı virüsünü hapsedip, inaktif hale getirerek vücuttan uzaklaştırıyor. Vicks First Defence burun spreyi kullanıldığında, içeriğindeki jel virüslerin vücutta ilk yerleştiği yer olan burun boşluğuna geçerek, ilk aşamada soğuk algınlığına neden olan virüsleri kaplıyor ve böylece virüslerin vücut hücrelerine zarar veremeden vücuttan atılmasını sağlıyor.

  13. SEMYIL

    sesiber canım, ilgine teşekkür ederim.bende kullanıyordum gerçektende çok etkili.ancak bu sefer benim hastalık birden ve şiddetli öksürükle başladı. nezle, hapşırık filan yok. neyse beterin beteri vardırdiyorum.bu kadar ilaç ve güzel tavsiyelerinizle elbet geçecek.belki yine bir tekrar olacak ama söylemeden duramıyacam.iyiki sizleri tanıdım.iyiniyet ve sıcacık samimiyetlerinizden dolayı tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.

  14. esinsel

    canim semyil,günlerdir ilk defa marifete giriyorum ve bu güzel kardan adamları görüyorum.nasıl mutlu oldum anlatamam.arkadaşlar bir de dokunsaniz bu güzellere…bir de koklasanız… nasıl guzeller nasıl…nasıl…tekrar ellerine sağlık canım,inşallah bugün daha iyisindir.sana da tüm hasta arkadaşlarıma da acil şifalar diliyorum.

  15. SEMYIL

    canım arkadaşım. biraz daha iyiyim öksürmeden 1 saatgeçirebiliyorum şimdi . aldıklarım etkisini gösteriyor.seninde iyi olduğuna sevindim.evet yaaa bende baktıkça kardan adamlarımı seviyorum.ama bu fotğraftan başka bana kalmadı. :))))şimdi iyi olunca kendime de yapmak istiyorum.

  16. esinsel

    daha iyi olmana çok sevindim canim,çabuk iyileş ve mutlaka yap bu tatlı varlıklardan olurmu,çok güzeller çünkü :)) insana mutluluk yansıtıyorlar.

  17. SEMYIL

    kriizantem, esinselcim beğendiğinize sevindim.gerçektende bende yaparken çok keyif aldım.en kısa sürede yapıcam.

  18. SEMYIL

    arkadaşlar eski yazıma yorum yapınca bende eskilere birdöneyim dedim….burada yorumları okuyunca ne kadar şiddetli bir gripgeçirdiğimi hatırladım. da aklıma, acaba şimdiki “domuz gribi” o zamanki gribin mutasyona uğramış hali mi ? diyegeldi ne dersiniz ?

  19. kriizantem

    Bir sene önce yapılacak listesine eklemişim, ama yapmadım tabiki:)) Çok şekerler yaaa, iyiki çıkarmışsın tekrar gündeme…

  20. SEMYIL

    yazmayı da unuttum, kardan adamlarımı da bir kez dahasevdim. ne şeker olmuşlar. yaparken de seve seve , konuşa konuşa,ne keyifle yapmıştım.bu arada eski yazıları- yorumları okumaktan da keyif alıyorum :))

  21. DenDenAk

    Ben kardanadamları yaptığınız zaman üye değildim. Yorumları kızım bu saatte uyandırıp sonra uyuyunca okudum. Hastalığınız bana da domuz gribi gibi geldi.Bu arada kardanadamlar çok güzelmiş.

  22. esinsel

    ay ay ay canım, bu güzelleri bende tekrar gördüğüme çok sevindim.mis kokulu… yumoş yumoş tatlı mı tatlı :))

  23. SEMYIL

    Ayy esinselcim kendim yaptım diye değil ama bende çoksevimli buluyorum. daa….. o kadar yaptım bir tane kendime ayırmamışım. şimdide yapmak istesem o kadar vaktim yok.DenDenAk teşekkür ederim. değil mi? geçen sene kim grip olsa benim gibi şiddetli öksürük ve günlerce süren bir hastalıktan şikayetçiydi… o günlerimi hatırlayınca bile ürperiyorum.o korkunç kuru öksürük …. aman kimseye olmasın… :)bu arada yazınızın saatine baktım bayağı erken saatte uyandırmış sizi..:((

  24. fiamma1

    Gel de bu dönemde burada olmadığına yanma:( ama iyi ki 10 marifetin boyle eski yazılara ulaşılma özelliği var:))Ayy şu pembe bereli bana mı benziyor ne????

  25. hobizu

    ya semyıl ne olur kendine bir tane yap ve yapım aşamalarını çek bende yapmak istiyorum yılbaşına kadar olur mu..

  26. Benden

    Gördüğüm en şeker kardanadamlar .Yabancı bir yerden alıntı sandım .Allah sağlık sıhhat versin de daha nicelerini yapın.Ellerinize ve sahibine sağlık :))

  27. SEMYIL

    evet fiammacım eski yazılar ve sohbetler çok çok güzel ve özeldi. inşallah yine o çizgiyi yakalarız yeniden.benim ümidim var :))AnEkZuRa, şu an çok sıksık bir dönemdeyim. yenisini yapabilirmiyim söz vermiyim ama 1-2 gün içinde nasıl yaptığımı detaylı olarak anlatırım. ama şu an değil kusuruma bakma ne olur. çok acil bir şey için B.sayara bakarken burayada uğradım. şimdi gidiyorum:))Benden güzel yorumuna ve temennilerine çok çok teşekkürler.

  28. SEMYIL

    Anekzura, merhaba birza geç geldim ama kusura bakma.kaç gündür 10 marifete girmeye -yazı yazmaya zorlanıyorum. sizede söz verdim yapımını anlatırım diye amasözümü tutmamış durumuna düşmek de beni huzursuzlandırdı ama neyse bu sefer başarıyorum galiba(bu 2.kez yazışım :))) )evettt ben bu kardan adamları çoçukların beyaz mus külotluçoraplarından alarak yaptım. bir çoraptan yaklaşık 4 tane yapabiliyorsunuz.çorabın burun kısmını kesip çıkarıyorsunuz.ve yaklaşık 16-18cm lik bir parca kesiyorum.(biraz uzun olabilir ama rahat çalışmanız için iyi oluyor. eliniz alışınca kendinize göre ayarlarsınız ölçüsünü)kesilen parçanın bir ucunu çok sıkı büzerek dikiyorum.ve bir torba şekline getiriyorum ve ters çevirerek dikiş kısmını içe alıyorum.bir çay fincanı veya çay bardağı ile kartondan(mutlaka beyaz olmasına dikkat edin) bir daire çizip kesin.ve tabana bunu koyun. şayet diktiğiniz yer potluk yaparkarton düzgün durmazsa dikiş fazlasını sıfırlarcasına kesin ki kardan adamınız resimdeki gibi durabilsin.bundan sonra çorabı elinize alıp biraz pamuk ve elyafla aynen dolma doldurur gibi ( GÜLMEYİNNNNN en güzel bu şekilde yapabiliyorsunuz en azından ben öyle yaptım)düzgün bir şekilde içine yerleştirin ben orta kısmına( dışardan görünmeyecek gibi yaklaşık 2 çorba kaşığı kadar lavanta koydum.istediğiniz yuvarlaklıkta ve büyüklükte olunca yine dip kısmında yaptığım gibi çorabı birazda gererek toplayıp sıkıca büzerek diktim.bu kısım boyun kısmı oldudiktikten sonrada tekrar tekrar bu sefer baş olacak gibi oranlayıp pamuk doldurup yine büzerek diktim ve kalan çorapkısmını kesip başı oluşturdum.bundan sonrada resimde gördüğünüz gibi göz. burun.bere,kaşkol detaylarını yaptım.süpürgesini kürdan ve doğal rafyadan( genelde çiçekçilerde oluyor) yapmıştım. ama kürdan ve yündende yapabilirsiniz.(yünü tutkalla sertleştirebilirsiniz.hatta uhu’yla bile olur.)umarım anlatabilmişimdir. kolay gelsin :)))

  29. hobizu

    Harika anlatmışsınız yarın ilk işim bunu yapmak olacak kızımın küçülen beyaz muz çorabı vardı.Son bir soru daha sorabilirmiyim .Burununu neyle yaptınız.

  30. SEMYIL

    :)))) burnunu evet onu atlamışım. tülden yaptım.hani şu sert delikli “grek tülü”nden (dekorasyon da da kullanılan) onu küçük külah gibi yapıp slikonla (elimin altında o vardı o zaman) hafif sertleştrip yine slikonla yapıstırdım :))

  31. hobizu

    tamam semyılcım çok çok çok sağol yılbaşı için yapıcam aileme hediye edicem ve kulaklarını çınlatıcaz yılın ilk saatlerinde çok teşekkürler..

Bir Cevap Yazın

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Diy – Kalemlik yapımı derlemesi

| | 0 Yorum

Yoğurt kovasından sepet yapımı

| | 0 Yorum

Mama kutusundan vazo yapımı

| | 4 Yorum

2014’ün ajandasından 2015’in çantası

| | 0 Yorum

Meyve suyu kutusundan masa saati yapımı

| | 0 Yorum

Bant rulosundan takı kutusu yapımı

| | 2 Yorum

Kadehten dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Metal kutusundan dekoratif mumluk yapımı

| | 0 Yorum

CD kutularından duvar panosu yapımı

| | 0 Yorum

Mandallardan sepet yapımı

| | 0 Yorum