trafik

-

bebek yeleğimin modelini nalanadan aldım.sayısı filan yoktu ama yaptım.yılbaşında hediye gidicek.patikleri daha önce yayınlamıştım.

62 yorum gelmiş

  1. nazesen

    hi kıyamam mavişim ağlıyor…(((( Alya çok beyendim üstündeki treni çok muntazam örmüşsün.Yanılmadım diğmi tren?

  2. ALFA1

    oyy çok tatlı yaa yarın öbürgün erkek yiğenim geliyo ona ne yapsam diye düşünüyodum bunu yaparım :)

  3. alya nurten torum

    arkası 60 ilmek tam kare olunca bitirdim.önler 2 aynı parça örülüyo.20 ilmek önler.5 sıra haraşo sonra 5 ilmek örmeden bırakıp geri dönülüyo. sonra bir tam sıra sonra yine 5 ilmek bırakıp geri dönüyoz.yarım sıralarda 5er tane.5 sıra haraşo tam sıra sonra.55 sıra olcak tamamı.dikiyoruz.arabalar tığla örülcek.

  4. fiamma1

    ellerine sağlık cok guzel olmuş,iyi gunlere giysin bebecik… nalanım yaparsa guzelini yapar zaten… eee ertuşa dır bu model mutlaka…

  5. alya nurten torum

    heee 10marifetteki maviş demesinler.bi rahatla oturup tost yiyelim ayran içelim en son dondurma yalarız.acıkıncada köfte alırız.çekirdek çitleriz.

  6. mavisofra

    ALLAH YARDIMCIN OLSUN CNM:))))))) BEİM EŞİMDE Bİ KERE Bİ KEKİ KALIPTAN ÇIKARTIGIM GİBİ HEPSİNİ YEMİŞTİ BAKAKALMIŞTIM:)))))))))))

  7. alya nurten torum

    soldaki için 10 zincir çekip tığa ipi 2 kere dola.bütün deliklere birer trabzan yap.üst sırasıda 2 sık iğne 2 trabzan 1 zincir 2 dolgu.tekerlekleri dikmeden bi şeye benzemiyo.

  8. ledda

    çok çok beğendim :D ellerinize sağlık ben de görümcemin bebeğiiçi düşündüm bunu ama ön kısımların açıklamasını anlamadım örgüde daha yeni sayılırım :S

  9. shane

    ben de yorumlardaki muhabbeti bir keyifle okudum :)
    ledda’nın sorusuna belki deneyimli bir örgücümüz yanıt verir?

Bir Cevap Yazın