47 yorum gelmiş

  1. pelinau

    çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Ben de oğluşumun adını yazdım ancak ip yürütmeyi bilmediğim için arkada çizgi çizgi ipler kaldı. ip yürüterek nasıl yapabiliriz acaba biliyor musunuz?

  2. gonuldenele

    yaprak engin diyor ki;çok güzel olmuş bencede eline sağlık gönüldenele ne çok şey yapıyorsun maşalllah hiç durmaz mısın sen?

    Evet ya..hiç duramıyorum desem yeridir.Alışkanlıkmı olmuş bende bilmemki???

  3. gonuldenele

    Sevgili Pelinau;Sanırım Selmatozan arkadaşımızın biryazısında vardı.Bulunca linki bırakayım size olurmu?sevgiler hepinize:)))kocamann teşekkürler..

  4. sevi59

    süper olmuş canım ellerine sağlık, kondora katılıyorum trene binip gitsekte van’da bir kahvaltı yapsak şöle otlu peynirli, ballı, omletli, öğle yemeğindede tuzlu balık yesek:)))) çok güzel olurdu vala bende özlem giderirdim 3 sene kaldım van’da ayy şimdi milletinde canı çekecek kondor dedi ben demedim :)))))

  5. gonuldenele

    Eminim çok güzellerdir sevgili Neduk..Bende özel şeyleri saklıyorum.Bilmem kullanırlarmı kendi çocukları için..Bi çıktığında bizde görelim o güzellikleri,anne emeklerini olurmu?

  6. fiamma1

    Cok guzel olmuş sevgili gönüldelene,ellerinize sağlık. Baktıkça bende sorun olduğunu görüyorum ,benim ilmeklerde deformelik var hep,boyle muntazam durmuyor:(Bu arada bu tren kesinlikle 10 marifet hanımları ile ne sabah ne de aksam van’a varamaz sevgili kondor,15-20 gun alır en azından yol, surada durup malzeme alalım demekten, hele ki o tren de sevgili neduk varsa:))) Ahh soyle Dogubeyazıt’a kadar gitse tren,İshakpaşanın eteklerinde kahvaltı yesek hep beraber, şırıl şırıl akan sular:))

  7. embir

    gönüldenele yahu bu harika olmuş, ben trenleri çok severim, abimin küçükken bir salopeti vardı önünde buna benzer bir tren ah beni nerelere götürdün sen.

  8. gonuldenele

    Fiamma1 çok doğru diyorsun..yol bitmek bilmez :))38Ela beğendiğine sevindim..Embircim tren senide geçmişe götürdü anlaşılan:))

  9. SEMYIL

    elleriniz sağlık arkadaşların söyledikleri aynen benim içindegeçerli. çok güzel olmuş sözler yetersiz kalıyor Gönüldenele:))bu arada benim tren fobim var ama böyle bir trene 10 marifetli arkadaşlarla binerim :)))

  10. gonuldenele

    bu arada benim tren fobim var ama böyle bir trene 10 marifetli arkadaşlarla binerim :)))

    N e keyifli bir yolculuk olurdu değilmi Semyıl?:))

  11. dilevser

    müthiş olmuş, çok muntazam..ellerinize sağlık.. ben hatırlayamadım trenli bir kıyafetimi ama bir trenim vardı :)

  12. sesiber

  13. gonuldenele

  14. fiamma1

  15. gonuldenele

    Doğru diyorsunuz..Her macerada bir anı ama değilmi?Annem anlatır,Erzuruma gelin gitmiş.babamın ilk görev yeri.2,5 yıl sonra anca memlekete gidebildik diye..Zor günlermiş ,yaşayan bilir..

  16. birdost71

    TREN BEKLİYORUMTren bekliyorumYolum uzunGeri dönüş, belirsizTren bekliyorumDakikalarcaBelki, saatlerceTren bekliyorumBir suçlu gibiKaçacağım bu şehirdenTren bekliyorumTren…< <#Hatırıma geldi birden ;#>>

  17. gonuldenele

    Ben geldim siz gidiyormusunuz?Yana yakıla bir link arıyorum :((deliricem bulamadım..bu arada birdost;hayırdır nereye?bu şehirden kaçması gereken başkaları var..sen kal olduğun yerde:))

  18. SEMYIL

    gönüldenele, cevabım gecikiyor kusura bakma bu aralar sıkgelemiyorum buraya.tam 15 senedir binmiyorum trene. bir daha binmem diyordum.ama burada 10 marifetlilerle seyahat fikri doğunca belkibu korkumu ( aslında korku da değil içimdeki neyse )yener, şeytanın bacağını kırarım dedim. :))gerçektende çoook güzel bir seyahat olurdu :))

Bir Cevap Yazın

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum