Cumartesi, Aralık 10, 2016
* * tren gelir hoş gelir * *

47 YORUMLAR

  1. çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Ben de oğluşumun adını yazdım ancak ip yürütmeyi bilmediğim için arkada çizgi çizgi ipler kaldı. ip yürüterek nasıl yapabiliriz acaba biliyor musunuz?

  2. yaprak engin diyor ki;çok güzel olmuş bencede eline sağlık gönüldenele ne çok şey yapıyorsun maşalllah hiç durmaz mısın sen?

    Evet ya..hiç duramıyorum desem yeridir.Alışkanlıkmı olmuş bende bilmemki???

  3. Sevgili Pelinau;Sanırım Selmatozan arkadaşımızın biryazısında vardı.Bulunca linki bırakayım size olurmu?sevgiler hepinize:)))kocamann teşekkürler..

  4. süper olmuş canım ellerine sağlık, kondora katılıyorum trene binip gitsekte van’da bir kahvaltı yapsak şöle otlu peynirli, ballı, omletli, öğle yemeğindede tuzlu balık yesek:)))) çok güzel olurdu vala bende özlem giderirdim 3 sene kaldım van’da ayy şimdi milletinde canı çekecek kondor dedi ben demedim :)))))

  5. Eminim çok güzellerdir sevgili Neduk..Bende özel şeyleri saklıyorum.Bilmem kullanırlarmı kendi çocukları için..Bi çıktığında bizde görelim o güzellikleri,anne emeklerini olurmu?

  6. Cok guzel olmuş sevgili gönüldelene,ellerinize sağlık. Baktıkça bende sorun olduğunu görüyorum ,benim ilmeklerde deformelik var hep,boyle muntazam durmuyor:(Bu arada bu tren kesinlikle 10 marifet hanımları ile ne sabah ne de aksam van’a varamaz sevgili kondor,15-20 gun alır en azından yol, surada durup malzeme alalım demekten, hele ki o tren de sevgili neduk varsa:))) Ahh soyle Dogubeyazıt’a kadar gitse tren,İshakpaşanın eteklerinde kahvaltı yesek hep beraber, şırıl şırıl akan sular:))

  7. gönüldenele yahu bu harika olmuş, ben trenleri çok severim, abimin küçükken bir salopeti vardı önünde buna benzer bir tren ah beni nerelere götürdün sen.

  8. Fiamma1 çok doğru diyorsun..yol bitmek bilmez :))38Ela beğendiğine sevindim..Embircim tren senide geçmişe götürdü anlaşılan:))

  9. elleriniz sağlık arkadaşların söyledikleri aynen benim içindegeçerli. çok güzel olmuş sözler yetersiz kalıyor Gönüldenele:))bu arada benim tren fobim var ama böyle bir trene 10 marifetli arkadaşlarla binerim :)))

  10. bu arada benim tren fobim var ama böyle bir trene 10 marifetli arkadaşlarla binerim :)))

    N e keyifli bir yolculuk olurdu değilmi Semyıl?:))

  11. Ben de geliyorum beni de alın, pek severim trenleri. Oğlum küçükken macera olsun diye, görsün diye çok gittik trenle Ankara’ya, İstanbul’a. Benimki hijyen takıntılı(kime çektiyse:))) ) hiç sevmedi treni, tuvaletleri yüzünden. Ankaraya Boğaziçi Ekspresiyle gitmiştik, o fena değildi.Doğu Anadoluya hiç gitmedim. Bnei de alın lütfeeen, ayakta da giderim…

  12. Ben Adana dayken abim ve ablalarım İzmir den trenle gelmişlerdi.Karşılamada tanıyamadık:))simsiyah olmuşlar..kapıdan banyoya mümkünse uçarak girseler diye düşünmüştüm:))))))))Ama tüm pisliğine rağmen böyle bir yolculuk imkanı olsa kaçırmak istemem doğrusu…

  13. Benim de bir seminer dönüşü tam da bayram arifesinde Ankara-Istanbul bir mavi tren faciam var, siz de ne güzel giderken durup dururken bana onu hatırlattınız…

  14. Doğru diyorsunuz..Her macerada bir anı ama değilmi?Annem anlatır,Erzuruma gelin gitmiş.babamın ilk görev yeri.2,5 yıl sonra anca memlekete gidebildik diye..Zor günlermiş ,yaşayan bilir..

  15. TREN BEKLİYORUMTren bekliyorumYolum uzunGeri dönüş, belirsizTren bekliyorumDakikalarcaBelki, saatlerceTren bekliyorumBir suçlu gibiKaçacağım bu şehirdenTren bekliyorumTren…< <#Hatırıma geldi birden ;#>>

  16. Ben geldim siz gidiyormusunuz?Yana yakıla bir link arıyorum :((deliricem bulamadım..bu arada birdost;hayırdır nereye?bu şehirden kaçması gereken başkaları var..sen kal olduğun yerde:))

  17. gönüldenele, cevabım gecikiyor kusura bakma bu aralar sıkgelemiyorum buraya.tam 15 senedir binmiyorum trene. bir daha binmem diyordum.ama burada 10 marifetlilerle seyahat fikri doğunca belkibu korkumu ( aslında korku da değil içimdeki neyse )yener, şeytanın bacağını kırarım dedim. :))gerçektende çoook güzel bir seyahat olurdu :))