Trend Kadın | Hobi Dünyası – Hobi Satış

-
Trend Kadın - Hobi Dünyası
Trend Kadın – Hobi Dünyası

Örgü, dantel, takı, boncuk vb. gibi elişi örneklerinizi sergileyebileceginiz ve dilerseniz satışa çıkarabileceğiniz paylaşım sitesi.Siteye üye olmanız ve örneklerinizi eklemeniz yeterli. Üyelik ve ürün satışından ücret ve komisyon alınmamaktadır.Bir web siteniz var ise toplist bölümüne sitenizi kaydedebilirsiniz. Ayrıca size ait her örneğin altına kendi linkinizi kaynak olarak gösterip sitenizi tanıtabilir ve googlede arama sonuçlarındaki sıralamanızı olumlu yönde etkileyebilirsiniz.Herkese faydalı olması dileğiyle…Ziyaret ve üyelik için adres http://www.trendkadin.com

16 yorum gelmiş

  1. MerhabaÜye girişi yaptıktan sonra üst köşede Üye Sayfam linkine tıkladığınızda size ait kullanıcı sayfası açılmaktadır.Bu sayfadaki Yeni hobi ekle linki ile ekleyebilirsiniz.

    Trend Kadın
    Trend Kadın
    Trend Kadın
    Trend Kadın

    Trend Kadın

  2. Merhaba sergun… sitenin kafa karıştırıcı olduğu doğru zaman içinde daha anlaşır hale getireceğiz.Tüm işlemler Üye Sayfam linkinden sonraki gelen sayfadan yapılmaktadır.Topliste site eklemek için Site Ekle / Güncelle bölümünü kullanmanız gerekir…

  3. anonim-224536

    site o kadar amatörce hazırlanmış ki şok oldum daha üye olurken e-posya * yazılmış Türkçe’de mi bilmiyorlar. Şifremi unuttum dakka bir gol bir error vermekte.Her yeri google reklamları kokuyorayrıca saçma sapan türkçe pop seven fanatik yorumları vs var.Yapmayın arkadaşlar böyle bir site yapmadan önce insan en azından 1 milyar verir web sitesi hazırlatır.Gitti Gidiyordan şaşmayın açın dükkan tertemiz satın.

  4. tazekahve

    Site bana da çok karmaşık geldi,kullanım belki kolay olabilir ama her türlü sunumda herşeyden önce göz zevkine hitap edilmeli.Bu benim fikrim tabi.Cw nin de dediği gibi bu sitelerdeki yazım hataları beni de çileden çıkarır hep.Yine de site ilerde amacına daha iyi hizmet eder hale gelir inş.

  5. tespitbocee

    Biz de bu tür işler hep amatör olarak kalacak bu para hırsı oldukça.. açın etsy’yi, ravelry’yi nasıl oluyor bu işler görün bence. önce amaç topluluğu bir araya getirmek olmalıdır. para mevzuları ardından gelir zaten.. ayrıca hiç özgün el işi yok bunlarda hep aynı hep aynı..

  6. Bu site amatörce hazırlanmıştır zaten. Bahsedilen siteler birkaç milyar para ve birkaç kişinin çabası ile yapılacak işler değildir. Arkasında ciddi para ve fazla sayıda çalışan insan emeği vardır. Bu tür işler şu an için amatörce de olsa, para hırsı için de olsa, içinde özgün örnekler olmasa da bir şeyler üretip sesini duyurmaya çalışan insanlar ve daha ciddi projeler için ufak da olsa bir adım olacaktır.

  7. yildiz32

    Site bana da karmaşık geldi ama yine de emeğe saygı duymak lazım hiç olmazsa bir adım atmışlar ve yine bizlerin kullanımına sunmuşlar.

  8. ben tesadüfen rastlamıştım siteye ürün eklemiştim.ses seda çıkmadı hiç.birazda karışık ama tabiki emeğe saygı duymak lazım.daha iyi olur inşallah.)

  9. tespitbocee

    etsy de ravelry de öyle “bir kaç milyar” ile hazırlanmış değildir. arkalarında hepi topu iki kişi evden yönetilerek başlamıştır sonra büyümüştür.

  10. anonim-224536

    tespitbocee birkaç milyardan bahseden kim 1 milyara bile bu işe olur.etsyde buram buram reklam varmı sade yalın pop starlara hayranlık mesajları yazılan bir yerde satış olması garip.uyuyangcım anladım anlamasına da yazarken üslubun sert olduğu anlaşılıyor. ama eleştirilere açık olunmalı ki kendilerini geliştirsinler canım

  11. tespitbocee

    ben craftwoman’ın eleştrisinde sert bir yan göremiyorum. amatörün amatörü bir iş sonuçta.. eleştirmeyip yapılan kötü işlerle yetine yetine bu halde olunuyor zaten.. neyse..

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum