Tuğladan vazo, tığişi ayçiçeği

-

Selamlar, tığişi çiçek motifleri yapmayı çok seviyorum. Bu sefer biraz işi büyüttüm ve oldukça büyük iki tane ayçiçeği motifi yaptım. Ama bu sefer biraz değişik olsun istedim ve uzun iki sopa bulup onları yeşil ip ile kapladım bunlar sap oldular.

Sonra yaprakları da ördüm. Ama çiçekler ile yaprakların dik durması olayına gelince işte orda takıldım. Kolalamayı düşündüm ama yaka kolası bulamadım. Mısır nişastası sertleştirir diye düşündüm. Ama malesef çiçekler ve yapraklar yenecek kıvama geldiler. Tabi bu arada bozuldukları için onları attım ve tekrar yenilerini ördüm. Hatta sert saç spreyi bile denedim ama bir işe yaramadı. Sonunda çiçeklerin ve yaprakların arkasından ince tel geçirdim ve iyice sap kısımlarına sararak görünmemelerini sağladım. En son olarak da bir inşaattan rica minnet aldığım bir tuğlayı vernikledim vazo oldu. Onun içine çiçeklerimi yerleştirdim. Sonunda tuğladan vazom, tığla örülmüş ayçiçeklerim oldu..:)

6 yorum gelmiş

  1. okuyan

  2. emineozlem

    Çok çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım. Gerçekten beğenmene çok sevindim. Yakında annem bütün apartmanın dışını bu örgüler ile kaplayacağımı söylüyor..:))

  3. turkuazft

    ben de üzüldüm öncekilere keşke atmasaydınız yıkanınca geçermiydi acaba ,emeğine değmiş çok güzel olmuş ay çiçeğini çok severim

  4. emineozlem

    Çok çok teşekkür ederim turkuazft ve okuyan arkadaşlarım. Annem defalarca yıkadı inanır mısınız. Ben kola bulamayınca internetten bulduğum bir tarif üzerine yaptım. Acaba ben mi yanlış yaptım diyorum ama anlatıldığı gibi yaptım mısır nişastasını. Hamur kıvamına geldi çiçekler ve yapraklar. Öyle olunca moralim bozuldu günlerce uğraşmadım ama sonunda sanırım inat ettim sonuç yine de fena olmadı tekrar baştan örmeyi saymazsak tabii.Yaşadığım şu stresli ve yorucu günlerde örgü örmek, el işleriyle uğraşmak bana gerçekten terapi gibi geliyor yalnız onu anladım. Biraz olsun zihnim rahatlıyor. Tabii siz arkadaşlarımın beğenileri de beni inanılmaz mutlu ediyor destek veriyor. Tekrar çok teşekkür ediyorum.Selam ve sevgilerimle..

  5. alanay

    ben çok beğendim bu ayçiçeklerini.bayağı maceralı olmuş.ilk ördüklerinize üzüldüm.ama en güzel öğrenme yaparak yaşayarak öğrenme değil mi?:))

Bir Cevap Yazın

Tığ işi çiçek motifi nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Tığ işi katlı çiçek yapımı

| | 2 Yorum

Tığ işi çiçek motifi yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Eski kot pantolondan hediye paketi

| | 0 Yorum

Örgü yama nasıl yapılır?

| | Örgü yama nasıl yapılır? için yorumlar kapalı

Tığ işi papatya nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Örgü küpe yapımı

| | 0 Yorum

Sürprizli örgü kırlent

| | 3 Yorum

Örgü gül yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi saksılı çiçek yapımı

| | 0 Yorum