Pazar, Aralık 11, 2016
TUNUS İŞİ HIRKA YAPTIM

21 YORUMLAR

  1. ayyy inanmıyoruuuum.hani hiç bir şey yapmıyor hep uyuyup tembellik yapıyordunseni gidiiiii :))))ehh işte fena olmamış!!!!!! ( :)))) )(kendim yapamadığımdan kıskandım işte )

  2. sesiber bende fark ettim ama daha fazla moralini bozmayayım demiştim.(hadi senden cesaret) sanki yakası da yok gibi :)))

  3. hayır hayır. yakası var ama ön kapamaları yok.arkadaşım bebeği rahatsız olmasın diye çok az yaka koymamı sitedi naaaaberrr:)))çok az bir kaç sıra birşey ördümön kapamalrına gelincede fermuar mı düğmemi diye kararsız kaldım da o yüzden o şekilde koydum . bitmiş halini yine göndericem merak etmeyin :)))

  4. asyacım ne yaptın karar verdinmi düğme mi – fermuar mı?ben hala bekliyorum buradabak bu gün istanbulda çok güzel bir hava vardı valla dışarı bilem çıkmadım seni bekledim :((

  5. hııııııı düğmeye karar vermişsin. iyi yapmışsın.düğmelerinde güzel çok yakışmış.ellerine sağlık. :))))

  6. hah işte harika oldu şimdi asyacım,bütün güzelliği ortaya çıktı.ellerine sağlık,bir daha sakın tembelim falan deme sakın:))

  7. YAPMA SEMYIL ABLAM YAAA..

    eeee o kadar seni sıkıştıran,tembellikten silkelendiren BEN ,hani bana :)) , hani bana” muck sssss”bana sadece bu mu….peki öylee olsuuunnn :))))) :))))

  8. napiiimm ellisinden sonra huy değişiyor işte kıskanıyorumilgi istiyorum ..oldu oldu….(.zorla da olsa ) hem de çok düzel oldu.sende hep mutlu ol emi benim güzel asyacııımmmmm :)))ööööppptümmmm.

  9. GELDİM GELDİM. NEDUK ABLAM AAA SENİ BIRAKIRMIYIM HİÇ. ZATEN BU CTESİ BENDE ANKARADA SİZLERLE OLAMADIĞIM İÇİN ÇOK ÜZÜLDÜM:((( GEL BURAYA GEL ÖPEM SENİDE…. MMMUCKKSSS OH :))KOKULUSUNDAN:dddd HEMİ….