TUNUS İŞİ HIRKA YAPTIM

-

Arkadaşımın bebeğine yaklaşık 20 gün önce ördüğüm bu tunus işi hırkayı daha veremedim bile. Çocuğun kırkı çıktı çıkacak. iyi gelmez olacak hırkada :DD Bloğuma bakmak isterseniz.

21 yorum gelmiş

  1. SEMYIL

    ayyy inanmıyoruuuum.hani hiç bir şey yapmıyor hep uyuyup tembellik yapıyordunseni gidiiiii :))))ehh işte fena olmamış!!!!!! ( :)))) )(kendim yapamadığımdan kıskandım işte )

  2. SEMYIL

    sesiber bende fark ettim ama daha fazla moralini bozmayayım demiştim.(hadi senden cesaret) sanki yakası da yok gibi :)))

  3. asyayaren

    hayır hayır. yakası var ama ön kapamaları yok.arkadaşım bebeği rahatsız olmasın diye çok az yaka koymamı sitedi naaaaberrr:)))çok az bir kaç sıra birşey ördümön kapamalrına gelincede fermuar mı düğmemi diye kararsız kaldım da o yüzden o şekilde koydum . bitmiş halini yine göndericem merak etmeyin :)))

  4. SEMYIL

    asyacım ne yaptın karar verdinmi düğme mi – fermuar mı?ben hala bekliyorum buradabak bu gün istanbulda çok güzel bir hava vardı valla dışarı bilem çıkmadım seni bekledim :((

  5. asyayaren

    YAPMA SEMYIL ABLAM YAAA..dur hele bugün aldım daha düğmelerini. dikmedim ama üzerine koyup hemen resimliyorum okiş:))

  6. SEMYIL

    hııııııı düğmeye karar vermişsin. iyi yapmışsın.düğmelerinde güzel çok yakışmış.ellerine sağlık. :))))

  7. esinsel

    hah işte harika oldu şimdi asyacım,bütün güzelliği ortaya çıktı.ellerine sağlık,bir daha sakın tembelim falan deme sakın:))

  8. SEMYIL

    YAPMA SEMYIL ABLAM YAAA..

    eeee o kadar seni sıkıştıran,tembellikten silkelendiren BEN ,hani bana :)) , hani bana” muck sssss”bana sadece bu mu….peki öylee olsuuunnn :))))) :))))

  9. SEMYIL

    napiiimm ellisinden sonra huy değişiyor işte kıskanıyorumilgi istiyorum ..oldu oldu….(.zorla da olsa ) hem de çok düzel oldu.sende hep mutlu ol emi benim güzel asyacııımmmmm :)))ööööppptümmmm.

  10. SEMYIL

    eeeee neduk hanımcım sen de bendensin yani nalanın tabiriile ” yyç” :))))bu yyç olarak benden :))))

  11. asyayaren

    GELDİM GELDİM. NEDUK ABLAM AAA SENİ BIRAKIRMIYIM HİÇ. ZATEN BU CTESİ BENDE ANKARADA SİZLERLE OLAMADIĞIM İÇİN ÇOK ÜZÜLDÜM:((( GEL BURAYA GEL ÖPEM SENİDE…. MMMUCKKSSS OH :))KOKULUSUNDAN:dddd HEMİ….

Bir Cevap Yazın