Turkuaz korsajlı sarı dantel etek

-

sari-dantel-etek-modelleri
Yukarıdaki turkuaz korsajlı mat sarı dantel etek benim tasarımım. Umarım beğenmişsinizdir… :)
Yüksek bel dantel eteklerim bir koleksiyonumun parçaları, o yüzden birbirlerine çok benziyor gibi görünseler de aslında detaylara inince aralarında birçok farklılık var. Örneğin parlak sarı dantel etek tasarımımı, zıt renkte (mor) bel lastiği ile birleştirirken mat sarı dantel etek tasarımımı yakın “hue” yani doygunluğa sahip tondaki turkuaz renkli bel lastiği ile tamamlayarak etkisini yumuşattım.

sari-dantel-etek-modelleri-
Bazı kadınlar parlak dokulardan hoşlanırken, bazıları mat dokuları tercih eder. Tamamen zevk ve yaşam biçimi meselesi.

sari-dantel-etek-modelleri-2
Beyaz astar ve yine plise tekniği kullanarak modelleri biraz birbirine yaklaştırdım ki koleksiyon mantığından çok da uzaklaşmasın. Sol yandan fermuar ve giyen kişinin rahat hareket etmesini sağlayan esnek bel lastiği her etek tasarımımda kullandığım öğeler. Bu etek tasarımlarımın farklı versiyonlarından kendim de giyiyorum, herkese de tavsiye ederim. Sade üstler ve ayakkabılar ile kombin yaptığınızda şıklık algısına ulaşmanız da oldukça kolay.

sari-dantel-etek-modelleri-4
Detaylı bilgi için blogumu ziyaret edin lütfen!

Bir Cevap Yazın

paperfaces

Sanal mağazası:

http://www.sanalpazar.com/dukkan/Paperfaces__u778973

Balon etek nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Balon etek modelini çok severim. Siz de balon etek nasıl dikilir merak ediyorsanız burada yapım aşamalarını çok güzel resimlemişler. Ben de aşağıya aktardım.   Önce iç kısmını oluşturacak kumaşı bu...