Tutkunun Çapulcu Dükkanındaki Mucizelerden birisi :)

-

Bu gördüğünüz bir adet atılmak üzere Tutku tarafından ” DUR YAPMA ! ” denilerek geri dönüşüm olarak hayata kavuşan bir fincan takımı organizatörüydü. Eee bir zamanlar tabiki… :)

Gördüğünüz gibi yeni hayatına takılarımın organizatörü olarak devam etti… Nasıl mı ? Önce odama uyduğu için turuncu renkte kurdele seçildi ve ardından sarıp sarmalandıktan sonra küpeler ve bileklikler tüm boşluklara dolduruldu :) Sizler için fikir oluşturabilir diye düşündüm. Umarım beğenirsiniz..

Gördüğünüz gibi yeni hayatına takılarımın organizatörü olarak devam etti... Nasıl mı ? Önce odama uyduğu için turuncu renkte kurdele seçildi ve ardından sarıp sarmalandıktan sonra küpeler ve bileklikler tüm boşluklara dolduruldu :) Sizler için fikir oluşturabilir diye düşündüm. Umarım beğenirsiniz..

12 yorum gelmiş

  1. aslimavi

    degişik bir şey olmuş, ellerinize saglık. Keşke daha yakın çekimleride olsaydı, ayrıntılı görürdük :)

  2. tutku41

    Doğru söylüyosun aslimavi :( Çekim biraz acemi oldu.. Hoş burda da acemi sayılırım ya .. Aslında imaj eklerken bi kaç foto daha eklemiştim ama nedense beceremedim buraya koymayı.. Yapımı çok basit.. Kurdeleyi sardım..Hepsi bu.. Sonra uzun demirli kısımlarına yani üst kısımlarına küpeleri dizdim.. Yandaki uzantılı kısımlarına da bilekliklerimi.. Yakında kendi yaptığım bileklik ve küpelerimin de fotosunu ekleyeceğim… Olmadı bunun üzerinde tek tek tanıtırım :) Böylece daha yakından görmüş olursunuz.

Bir Cevap Yazın

tutku41

Simli bantla mumluk yenileme

| | 0 Yorum

Dondurma çubuklarından ahşap maket ev yapımı

| | 2 Yorum

Rendeden küpe organizeri nasıl yapılır?

| | 1 Yorum

Ahşap kasa yenileme

| | 2 Yorum

Mandal ve kağıtlardan yapılmış süsler

| | 0 Yorum

Mandallardan sallanan sandalye yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap mandallardan minyatür masa yapımı

| | 0 Yorum

Fincandan çiçek şelalesi yapımı

| | 0 Yorum

Krem kutusunun dekupajla yenilenmesi

| | 0 Yorum

Gazoz kapaklarından renkli çerçeveler

| | 0 Yorum

Deterjan kutusundan kurdele organizeri

| | 0 Yorum

Ruj kutusundan iğnedenlik

| | 1 Yorum

Tatil temalı minyatürler – duvar panosu

| | 2 Yorum