Salı, Aralık 6, 2016
Tutkunun Çapulcu Dükkanındaki Mucizelerden birisi :)

12

Bu gördüğünüz bir adet atılmak üzere Tutku tarafından ” DUR YAPMA ! ” denilerek geri dönüşüm olarak hayata kavuşan bir fincan takımı organizatörüydü. Eee bir zamanlar tabiki… :)

Gördüğünüz gibi yeni hayatına takılarımın organizatörü olarak devam etti… Nasıl mı ? Önce odama uyduğu için turuncu renkte kurdele seçildi ve ardından sarıp sarmalandıktan sonra küpeler ve bileklikler tüm boşluklara dolduruldu :) Sizler için fikir oluşturabilir diye düşündüm. Umarım beğenirsiniz..

Gördüğünüz gibi yeni hayatına takılarımın organizatörü olarak devam etti... Nasıl mı ? Önce odama uyduğu için turuncu renkte kurdele seçildi ve ardından sarıp sarmalandıktan sonra küpeler ve bileklikler tüm boşluklara dolduruldu :) Sizler için fikir oluşturabilir diye düşündüm. Umarım beğenirsiniz..
Paylaş
tutku41
Bir eş, bir anne, kimine dost, kimine can olan, sanki sevdiklerini mutlu etmek için bu dünyaya gelmiş olan biriyim. Üretkenliği, farklılığı seven, bir şeyler üretebildiğini görünce çocuklar gibi şen olan bir varlığım ve varlığım tüm sevenlerime armağan olsun ...

12 YORUMLAR

  1. Doğru söylüyosun aslimavi :( Çekim biraz acemi oldu.. Hoş burda da acemi sayılırım ya .. Aslında imaj eklerken bi kaç foto daha eklemiştim ama nedense beceremedim buraya koymayı.. Yapımı çok basit.. Kurdeleyi sardım..Hepsi bu.. Sonra uzun demirli kısımlarına yani üst kısımlarına küpeleri dizdim.. Yandaki uzantılı kısımlarına da bilekliklerimi.. Yakında kendi yaptığım bileklik ve küpelerimin de fotosunu ekleyeceğim… Olmadı bunun üzerinde tek tek tanıtırım :) Böylece daha yakından görmüş olursunuz.