Pazartesi, Aralık 5, 2016
tuz seramiğinden heykelcik yapıyım :))

tuz seramiğinden heykelcik yapıyım :))

23

heykelcikler yapmayı çok özledim..

her zamanki gibi yine önce,telden bir iskelet hazırlayıp,üzerine hafiften ip-bez sararak,ilk şekli oluşturdum.

1 bardak tuz-1 bardak su-2 bardak un ile tuz seramiği hamurumu hazırlayıp,iskeleti kaplamaya başladım.

biraz kurusun,devam edeceğim…şimdilik ARKASI YARIN :))))))))))))

23 YORUMLAR

  1. Elin herişe yakışıyor be figen abla pek yorum yazamıyorum ama takipteyim çok güzel olmuş totosuda çok muazzam olmuş.Bütün malzemeyi karıştırıpmı yapıyorsun sonra pişiyormu yada sert nasıl duruyor?Bir ara tarifini vermiştin sanırım ama hatırlayamadım :S

  2. hı hı…1 bardak tuz-1 bardak su-2 bardak un..karıştırıp hamur yapıyoruz..klimalı veya sobalı odada 2 günde kuruyor ablacım..pişirmek yok bunda…kocamannn teşekkürler :)))

  3. Figen Hanım; Bayılıyorum sizin bu tuz seramiği şaheserlerinize… Daha önce de tuz seramiğinden mask tarifleri almıştım yine sizin hünerli ellerinizden… Masaüstünde kayıtlı hatta şu anda da… Oğlumla yaparız diye düşünmüştüm ama henüz kısmet olmadı…Ellerinize, yüreğinize sağlık…Bunu neyle boyayacaksınız???

  4. ben herşeyle boyuyorum…sulu boya,guvaj,hatta ayakkabı boyası :))))))yalnız üstüne illa ki mat vernik.öyle parlak vernikle ciyak ciyak parlamak bunlarda çok itici görünüyor maalesef :((teşekkürler canlar canı kızlarım :)

  5. Figen abla arkası yarın kuşağı oldu sizin yaptıklarınız, ilgiyle ve merakla devamını bekliyorum.Kolay gelsin, ilhamınız hiç eksik olmasın

  6. şu kıvırcık saç yapma olayı çok zevkli kızlar..bugüne kadar heykelciklerim hep keltoş olurdu,şimdi hepsine saç yapıcam…çoook sağolun :)

  7. Devamını çok merak ettim doğrusu. Çok hoş olmuş.Hele, poposu ve saçları. Duruş da ayrı bir estetik.Ellerinize sağlık.