üç BOYUTLU EKMEK KUTUM

-

atolye beyaz da ilk urunum…ekmek kutusu boyadım, daha dogrusu boyadık, ece ablanin emegi cok cok fazla…once uzerindeki resimdeki mutfak havlusu desenine uygun cizgili boyadim, sonra istedigim resmi dekupe ettim, sonra fimo ile istedigim yerlerini hareket vermek adina kabarttim durdum.en sonda da vernik tabii ki..begeninize sunarim.

14 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Çok beğendim, Ece hanımın dersleri ve fikirleri ile sizin el emeğiniz sayesinde harika bir çalışma ortaya çıkarmışsınız, devamını bekliyoruz :))

  2. boradora

    dekupaj yaptım, kabartmak istedigim yerleri de fimo ile kabarttim.vernik isi cok muhim benim elimde bir vernik vardi ece abla bundan kullanma cok kotu yapiyo dedi sadece icine kullandık gercekten bildik bir markanin cok kotu bir vernigi..ben malzemeleri hep atolyeden almaya calisiyorum..vernik gercekten cok farkli el degmemislik hissi veriyor.

  3. embir

    çok güzelllll, ya atölye beyaza gitmek şart oldu… Hafta sonu açıksa bir gün ziyaretinize geleyim ben.

  4. boradora

    hafta sonu acik tabii…ben cumartesi 09:30-12:30 arasi dersteyim.emekli olmayi beklersen yandik…kendinim unutmaya kafani dagitmaya zaman ayir..:)

  5. Boradora Merhaba,Ben istanbul’da yaşıyorum. Ahşap boyama oldukça meraklıyım. Yapmış olduğunuz objeler çok özel :) bayıldım diyebilirim. Bu konuda kurs gibi hizmetiniz var mı?Yardımlarınızı bekliyorum:(Keyifle KalınBaHaR

  6. El emekleriniz gerçekten çok güzeller emeğinize sağlık. Atolye beyaz’ın yeri istanbulun hangi semtinde acaba oğrenebilirmiyim?

Bir Cevap Yazın