UÇ UÇ KELEBEK…

-

Uç uç kelebek gel abajura kon kelebek…Yine ferforje abajur iskeleti üzerine davul derisi ile yaptığım bir başka çalışma. Bu seferki biraz zahmetli (el parçalayan cinsten), uzun zaman alan bir teknik. Üzerine su bazlı boya ile kelebek motifi boyadım.

31 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Geçen seferki çalışmalarına yazacaktım unuttum; desen çalışmayı denedin mi diye, kalbimi okumuşsun ganeja. Çok hoş olmuş.

  2. sefa97

    çok zahmetli olduğu herhalinden belli, seçtiğiniz desen cuk diye oturmuş abajura. ne demeli ki, güzel çok güzel.herbir kenarda en az 60 dan fazla delik var. davul derisini delmek kolaymıdır bilmem. belkide kolay bir yolu vardır. sabrınıza hayran olmamak elde değil.

  3. ganeja

    Yorumlarınıza teşekkürler.Burada deri suda bekletilerek iyice yumuşatılıyor ve toplu iğneler takılarak iple iğneler vasıtasıyla germe işlemi yapılıyor ve 1 gün kurumaya bırakılıyor(hani elime sürekli iğneler batıyordu da ondan el parçalıyor)Kuruyup şeklini alan parça deliniyor ve her parça için aynı işlem yapılıyor.Delindikten sonra birleştirme ve boyama…İşte oldu bir abajur :)

  4. ganeja

    Bu arada kusura bakmayın fazla yazamıyorum yanıtları geç veriyorum çünkü net’e arada sırada giriyorum.Malum ev,iş,eş,çocuk.. :) Yetişmek biraz zaman alıyor.

  5. cocuklacocuk

    Sevgili ganeja,yapılışını anlatırken “deri suda bekletilip yumuşuyor” demişsiniz Benim geçen yıl bir deri ceket faciam oldu, kuru temizlemeci temizlerim diyerek aldığı, garanti verdiği ceketimi, tor-top geri verdi elime. üzücü bir tecrübe. neyse soracağım şu , ceketimi acaba bir şey yapabilirmiyim diyerek halen saklamaktayım. tekrar ceket haline getiremeyeceğimi biliyorum ama ufak tefek aksesuar yapacak kadar parçaları suda bekleterek şekillendirmek mümkün mü sizce?

  6. kelebek23

    KELEBEK dövme gibi olmuş harikabenim omuzdada var bi kelebek dövme ama sizin yaptıgınızın yanında valla sönük kalıyor.Abajur yanarken yanında kitap okumak nasıl bi keyiftirçooook güzel olmuşellerinize saglık

  7. kelebek23

    Bende bi süre önce davul derisiyle çalışmıştım.davul derisi ıslanıp şekıl alan iç deridir. vaketa gibi derilerdende mask yapabilirsiniz. ama normal deriyide gerebilirsiniz ama davul derisi gibi kolay çalışılmaz.sabitlemek için ekstra malzemeler kullanmak lazım.bence ıslatın bıyere gerin kuruyunca ne hale gelıyo bakmak lazım birde GANEJA NE DIYECEK MALUM USTA O..:)

  8. ganeja

    Sevgili çocuklaçocuk kelebek 23 doğru demiş.Önemli olan derinizin cinsi ama ceket olduğuna göre ıslatarak yapabileceğiniz pek birşey yok gibi ama elinizdeki deriler ile telefonluk, cüzdan,bozuk para cüzdanı gibi aksesuarlar yapabilirsiniz.Aslında bunlarla ilgili örneklerim var bende artan derileri hep değerlendiririm.Derinizin cinsini öğrenip bilgi verebilirseniz size daha kolay yardımcı olabilirim.Deri ile çalışmak isterseniz yardımları sunuyorum efendim…

  9. gunesedogru

    sayın ganeja; bir tane deri eteğim var daraltırmak ve boyundan biraz aldırmak istiyorum ankara da bunu yapabilecek olan bir terzı var mı acaba .. sevgılerımle (şehrin yabancısıyım)

  10. ganeja

    Aslında bazı terzilerin makineleri deri dikelbiliyor,büyük ihtimalle eteğiniz süettir.Tanıdığım bildiğim bir terzi yok.Ankara’ya yeni taşındınız galiba alışmanız biraz zaman alır, hoşgeldiniz efendim.Ben size hem gezmek hem elişleri için derya olan samanpazarı,çıkrıkçılar yokuşu ve kaleye doğru gitmenizi tavsiye ederim, çok beğeneceksiniz eminim.Hem oralarda terzi işinide halledebileceğiniz yerleri de bulabilme ihtimaliniz var ayrıca orada güven çarşısı var biraz izbedir ama rahat olun orada deri işleri oldukça yoğun size yardımcı olabilirler.

  11. cocuklacocuk

    deri ceketimin cinsini bilmiyorum maalesef. ama zaten mevcut durumda kaybedilecek hiçbir şeyim yok. çöpe atamadığımdan bekliyor. küçük bir kısmında fırsat bulduğumda ıslatma işlemini denemek istiyorum. Sizden yine yardım isterim yaparken teşekkürler.

  12. ganeja

    sevgili kelebek23 cüzdan örneklerimi (akıl işte!) cep telefonuyla çektim digitalle çekseydim paylaşabilirdim ama cepten buraya aktaramadım malesef.Elimde de kalmadı onlardan ama bir hal çaresine bakarım umarım.

  13. sefa97

    alonenes diyor ki;bende mirayın tavsiyesine uyarak bu yazıyı çıkarıyorum…

    çok iyi ediyorsun:)ben gelir umuduyla, bekliyorum genja yı…

  14. ganeja

    Arkadaşlar buralardayım ama epeeeey bir rötarla geldim.Oğlum 1. sınıfa başladı ve ikimizde öğlenciyiz :((Maalesef kendim için bile vakit bulamıyorum.Ama yılın ilk günü bismillah boşluk buldum şöööyle bakayım dedim.Herkesin 10 marifet ailesinin yeni yılını kutluyor ve sağlıkla bol kazançlar diliyorum Krizi bu sene en az hasarla atlatmak dileğiyle…

  15. nrhnmrl

    Krizi bu sene en az hasarla atlatmak dileğiyle…

    bütün kalbimle amin diyorumsonrada ellerinize sağlık çok hoş çok güzel olmuş diyorum. :=)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum