16 yorum gelmiş

  1. turkuazft

    bir uğur böceği bu kadarmı dadlı olur ve gerçeğine bu kadar benzer ellerine sağlık arkadaşım çok çok güzelsevgilerimle

  2. maviseniz

    çok sevimli nasıl yapıldığını uygulamalı anlatırsanız arkadaşıma hediye yapmak isterim bebği olacak hediye yapacağım

  3. okuyan

    Beğenmenize çok çok sevindim:) Teşekkürler.Sevgili maviseniz tabii seve seve anlatmaya çalışayım. Ben sayıyla örmüyorum göz kararı istediğiniz boyutlarda yapın. Tığım 3.5 numara. 3ilmek atıp yuvarlak haline getirip içini aldığı kadar doldurun. Daha sonra her sırada bombe olmayacak şekilde artırın. Yani 1 delikte 1 veya 2 delikte 1 iki kez aynı deliğe batıp artıracaksınız. Son sıraa artırma yapmayın. Siyah noktaları da yine 3 ilmek atıp yuvarlak haline getirip içini doldurun. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Yaparken göstermek kolay da anlatmaya gelince pek becermiyorum:)

  4. suzank

    Yazın çocuk odalarında, bunun büyüğünü kilim olarak yapıp kullanabiliriz.. Ya da banyosunu renkli cafcaflı görmekten hoşlanan bayanlar banyo takımı da yapılabilir. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık olsun.

  5. okuyan

    biricikim@ kesinlikle çok basit, tavsiye ederim… rica ederim…

    Nuraycatasarimlar@ Çok teşekkür ederim canım:)

Bir Cevap Yazın

Kullanışlı ve dekoratif tığ işi tutaçlar

| | 8 Yorum

Yetenek yarışmalarını çok seviyorum. Bu yarışmada konusu ve katılım şartlarının uğraştırıcı olmaması nedeniyle beni cezbetti. Hem kullanışlı, estetik, diğer çalışmalara benzemeyen ve en sevdiğim malzeme yün ile yapılan bir çalışmayla...