Cuma, Aralık 9, 2016
Ünlü modacı Şenay Atılgan imzalı kıyafetlerim

23

dikiş örnekleri
İleride çok ünlü bir modacı olacağına inandığım canım arkadaşım Şenaycığım dikti bu elbiseyi. Üstelik prova yapmadan, sadece verdiğim ölçüler ile. Dekolte kısmını ben istemediğim için örnektekinden farklı, onun dışındaki detaylar tam olarak istediğim gibi, ellerine sağlık arkadaşım :) Daha fazlası icin tık tıkkk:)

dikiş örnekleri

23 YORUMLAR

  1. şenay tıpkısını dikmiş valla orjinalinden de daha şık duruyor canım .içinde de aslan burcu bir hanım olunca tabii daha gösterişli duruyor :)
    sağlıkla giy inşallah.

  2. kıyafeti diken güzel dikmişşşş giyene de yakışmıışşş :) şenayın ellerine sağlık sen de iyi günlerde giy inşaALLAH :)

  3. Hobaaaa Serpilcim buraya da mı ekledin kıssss :) Canım benim :) Söylediğin güzel sözler için öncelikle sana daha sonra da diğer tüüüüüüüm arkadaşlara sevgilerimi gönderiyorum :) Çok teşekkür ederim ama manken faktörü çok önemli :) Bende bu kadar güzel durmadı filinta Serpilcimde nasıl güzel durdu kıyafet :) Öpüyorum hepinizi :)

  4. Herkes bildiği için anlamış elbette ama adımın ‘Şenal Atılgan’ olarak kalmasını istemem haha :) Ayrıca ünlü modacı nerden çıktı Serpilcim :D Mode kimmmm ben kimim :D Hahaha :) Kendimi bişi sancam haa :)

  5. aaaa senya cımmmm sımdı farkettım:)) ayy pardon canım yaaaa…..nasıl yapmışım öyle bır hatayı kusuruma bakma ama gercekten herkes bıldıgı ıcın yada benım ıgıbı belkı farketmedıler :)))neyse kı kımse şenal :) dememiş:)))ayrıca da ben emınım sen ılerde cok ünlü olacan bende o zaman hava atacam ılk ben keşfetmiştim dıyee:)))hayatım ayrıca sende emanet durdu cünkü emanettı zaten :))) benım o beenımmmm:)))

  6. selcen nnnn :)) deme kısss :)) dur ben barı shane ye msj yazıp rıca edeyım degıssin:))
    senaatcımmmm tesekkurlerr tatlımmmm………

  7. vuuuuv muhteşem olmuş valla ellerine sağlık şenaycım tü tü kırkbirkere maşallah marifetli kuju:))) serpilcim üzerine çok yakışmış valla güle güle giyin inş. :)))

  8. bernacım cok tesekkur ederım..:))
    bızdenhayatvehobı tesekkurlerr senyacım ınanılmaz bır yetenek..bencede tututu maşallahhhh….
    shane cookkk tesekkur ederım ısmı duzelttıgın ıcın harıkasınız yaa…artık benım kendıme özel harıka bır modacım var ..görüldügü gıbı:))))