Ünlü modacı Şenay Atılgan imzalı kıyafetlerim

-

dikiş örnekleri
İleride çok ünlü bir modacı olacağına inandığım canım arkadaşım Şenaycığım dikti bu elbiseyi. Üstelik prova yapmadan, sadece verdiğim ölçüler ile. Dekolte kısmını ben istemediğim için örnektekinden farklı, onun dışındaki detaylar tam olarak istediğim gibi, ellerine sağlık arkadaşım :) Daha fazlası icin tık tıkkk:)

dikiş örnekleri

23 yorum gelmiş

  1. bg-gozluk

    vaaaaauuuuv bu ne güzellik :)) şenay’ın ellerine sağlık , size de çok çok yakışmış, güzel günlerde giyin :))

  2. zulaltan

    şenay tıpkısını dikmiş valla orjinalinden de daha şık duruyor canım .içinde de aslan burcu bir hanım olunca tabii daha gösterişli duruyor :)
    sağlıkla giy inşallah.

  3. munures

    kıyafeti diken güzel dikmişşşş giyene de yakışmıışşş :) şenayın ellerine sağlık sen de iyi günlerde giy inşaALLAH :)

  4. senayatilgan

    Hobaaaa Serpilcim buraya da mı ekledin kıssss :) Canım benim :) Söylediğin güzel sözler için öncelikle sana daha sonra da diğer tüüüüüüüm arkadaşlara sevgilerimi gönderiyorum :) Çok teşekkür ederim ama manken faktörü çok önemli :) Bende bu kadar güzel durmadı filinta Serpilcimde nasıl güzel durdu kıyafet :) Öpüyorum hepinizi :)

  5. senayatilgan

    Herkes bildiği için anlamış elbette ama adımın ‘Şenal Atılgan’ olarak kalmasını istemem haha :) Ayrıca ünlü modacı nerden çıktı Serpilcim :D Mode kimmmm ben kimim :D Hahaha :) Kendimi bişi sancam haa :)

  6. ssserpil

    aaaa senya cımmmm sımdı farkettım:)) ayy pardon canım yaaaa…..nasıl yapmışım öyle bır hatayı kusuruma bakma ama gercekten herkes bıldıgı ıcın yada benım ıgıbı belkı farketmedıler :)))neyse kı kımse şenal :) dememiş:)))ayrıca da ben emınım sen ılerde cok ünlü olacan bende o zaman hava atacam ılk ben keşfetmiştim dıyee:)))hayatım ayrıca sende emanet durdu cünkü emanettı zaten :))) benım o beenımmmm:)))

  7. ssserpil

    selcen nnnn :)) deme kısss :)) dur ben barı shane ye msj yazıp rıca edeyım degıssin:))
    senaatcımmmm tesekkurlerr tatlımmmm………

  8. brnnyvz

    vuuuuv muhteşem olmuş valla ellerine sağlık şenaycım tü tü kırkbirkere maşallah marifetli kuju:))) serpilcim üzerine çok yakışmış valla güle güle giyin inş. :)))

  9. ssserpil

    bernacım cok tesekkur ederım..:))
    bızdenhayatvehobı tesekkurlerr senyacım ınanılmaz bır yetenek..bencede tututu maşallahhhh….
    shane cookkk tesekkur ederım ısmı duzelttıgın ıcın harıkasınız yaa…artık benım kendıme özel harıka bır modacım var ..görüldügü gıbı:))))

Bir Cevap Yazın

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum