Pazartesi, Aralık 5, 2016

unutma beni!

23

sevgililer gününde sevgiliye minik notlarla sürpriz hazırlamak, sonrasında da yapılacakları, hatırlanması gerekenleri not etmek için kullanılabilecek cici bir “notluk” yaptım.. daha evvel de giysi şablonlarından yapmıştım aynısını ama o zaman eksikmiş,iki ucuna kuş kondurunca tamamlandı:)

23 YORUMLAR

  1. şöyle ki,kuş resimlerini ahşap üzerine çizdim (kopya kağıdı vs. kullanarak) sonra kıl testeresi ile kesip zımparaladım. kanatları gözleri filan akrilik boyayla boyadım. bir parça kınnap ipini kuşların arkasından silikonla yapıştırdım. kestiğim kalpleri yada giysi şeklindeki kağıtları minyatür mandallarla astım o ipe. kuşları duvara asmak için de çift taraflı bant kullandım duvarı delmemek için..bu arada giysi şablonlarını bloğumda vermiştim indirip kullanabilirsiniz..

  2. teşekkürler sergun açıklamalar yetenekli arakadaşlara yardımcı olacaktır, ben siz açıklayınca bir kere daha hayran kaldım, bu kadar detay beni korkutuyor:))

  3. aslında çok detaylı ve zorlayıcı bi çalışma değil. anlatırken cümleleri mi uzun tuttum acaba:)ayrıca kuşlar illa ahşap olmak zorunda değil. mukavvadan da kesilebilir. nasılsa duvarda asılı duracaklar, yıpranmaz kolay kolay..

  4. elıne saglık canım super dusunulmusşimdıden yazmalı kocalara sevgıler gununu unutma unutursan kuserım selamımı keserım her zaman su sekılde cevap gelır ben senın sevgılın degılım kocanımmmm