Uyduruk boyama:)))

-

Toprak bir küp mü deyim ne deyim bilmiyorumki işte onu sulu boyayla boyadım ve renklendirdim.Ama boyarken elim çok titrediği için pek muntazam olmadı.Uzaktan bakınca belli olmuyo eğri büğrü şeyler:))

13 yorum gelmiş

  1. hobim

    İçindeki renklerden bir küçük obje daha boyayıp takım yaparak,çiçek koymadan da kullanılabilir.Ayrıca ukalalık saymazsanız,düzgün sınır eldeetmek için maske bantı denen malzeme işe yarıyor.Renkler güzel,elinize sağlık.

  2. ayselll

    ayrıca neden ukalalık sayıyım.Öneriniz için teşekkürler.bu yolu bilmiyordum ama fazla önem vermediğim için hiçbir yolu denemedim:) kardeşim sulu boyalarla resim yaparken ona heveslendim pat diye boyadım:))

  3. gulenbayan

    aysell, evde buna benzer bir küpüm var benim :) ama sulu boyam yok ve şu an ağlamak istiyoruuuum :(Güzel olmuş :) bantsız bu kadar düzgün sınır çektiysen bir de bantlısı nasıl olurdu acaba?? Ellerini seveyim :)

  4. Figen abla

    bi fikir veriyim mi canısı?böyle boyamalarda bir kağıdı sar,o kağıt orda dururken boya..kağıdın üstüne geçsin fazlalıklar..sonra kağıdı kaldırınca dümdüz görünüyor..denenmiştir :)

  5. ayselll

    Figen abla yorumun ve önerin için teşekkür ederim..Daha uzun bir süre böyle şeylerle uğraşacak zamanım olmayacak galiba:) Ama yaparsam eğer mutlaka deneyecem…

Bir Cevap Yazın