UYKU SETİMDE KIRKYAMA

-

Bu gördüğünüz uyku setini kırkyamadan yaptık. Modeli ve renkleri görünce hepinizin aklına sonbahar yarışması gelecek…Fotoğraflama her zamanki gibi net değil, kusura bakmayın.

29 yorum gelmiş

  1. aytacrafts

    ellerine sağlık demek az sana öpmek lazım o yetenekli ellerinden yamalım,çok nefis harika birşey olmuş,hazırlar halt etmiş:))

  2. Yamali bohca

  3. Yamali bohca

    Çok teşekkür ederim gülseyhan. Her iki modelde çınar yaprağı olunca anımsatması gayet normal. Ayrıca sizin son çalışmanız da çok güzeldi, Samet’i bende dört gözle bekliyorum. Umarım yaparsınız.

  4. Yamali bohca

    Noblesse sizede çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz için. Yapraklar aplike değil. Bu çalışmada hiç aplike yok, tamamen kırkyama.

  5. aheng

    Her yaptığınızı imrenerek ve de bayılarak izliyorum acaba ben de birgün bunlardan yapabilecekmiyim diye.Hem sabrınız,hem emeğiniz, hemde güzel zevkiniz için canı gönülden tebrik ediyorum sizi,ellerinize sağlık.

  6. kriizantem

    Herkesin her dediğine katılıyorum. Hakikaten muhteşem bir iş olmuş. Kırkyamayı bana da sevdirdin yamalım, eline sağlık, yüreğine sağlık.

  7. tuffe

    Yine çok güzel.Sanki kumaşın deseni gibi.O kadar başarılı ve ahenkli duruyor renkler.Eli öpülesi bir hocasınız bence de.

  8. Yamali bohca

    Çok teşekkür ederim tuffeciğim. Çok güzel şeyler yazmışsın ama beni mahcup ediyorsun, utandırıyorsun. Ne demek eli öpülesi, herkes çok güzel şeyler yapıyor.Beğenmene sevindim.

  9. Yamali bohca

    Bu yazımı tutan aytacrafts, gülseyhan, sevimli hayat, Noblesse, huseyinkahraman, kırkpare, cam güzeli, tuffe, Ak pınar, takatuka2010 herbirinize ayrı ayrı teşekkürler:))

Bir Cevap Yazın

Keçeden notluk yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden güneş ve bulut yapımı

| | 0 Yorum

Arabada cadı var – keçe uyarı levhası

| | 0 Yorum

Video: Keçe kutu nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yılbaşı temalı çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Işıltılı çam ağacını kendin yap

| | 0 Yorum

Video: Keçe sabun nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kanatlı kalp kapı kolu süsü

| | 0 Yorum

Minnie Mouse tacı yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden yelkenli süslemeli kitap ayracı yapımı

| | 0 Yorum