Çarşamba, Aralık 7, 2016
UYKU SETİMDE KIRKYAMA

29 YORUMLAR

  1. ellerine sağlık demek az sana öpmek lazım o yetenekli ellerinden yamalım,çok nefis harika birşey olmuş,hazırlar halt etmiş:))

  2. Aytaçcığım, güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Aman efendim ne demek öpmek lazım ellerimden. Estafurlah, mahcup ediyorsun beni. 10 marifet üyelerinin hepsi en az benim kadar yetenekli…

  3. Çok teşekkür ederim gülseyhan. Her iki modelde çınar yaprağı olunca anımsatması gayet normal. Ayrıca sizin son çalışmanız da çok güzeldi, Samet’i bende dört gözle bekliyorum. Umarım yaparsınız.

  4. Her yaptığınızı imrenerek ve de bayılarak izliyorum acaba ben de birgün bunlardan yapabilecekmiyim diye.Hem sabrınız,hem emeğiniz, hemde güzel zevkiniz için canı gönülden tebrik ediyorum sizi,ellerinize sağlık.

  5. Herkesin her dediğine katılıyorum. Hakikaten muhteşem bir iş olmuş. Kırkyamayı bana da sevdirdin yamalım, eline sağlık, yüreğine sağlık.

  6. Yine çok güzel.Sanki kumaşın deseni gibi.O kadar başarılı ve ahenkli duruyor renkler.Eli öpülesi bir hocasınız bence de.

  7. Çok teşekkür ederim tuffeciğim. Çok güzel şeyler yazmışsın ama beni mahcup ediyorsun, utandırıyorsun. Ne demek eli öpülesi, herkes çok güzel şeyler yapıyor.Beğenmene sevindim.

  8. Bu yazımı tutan aytacrafts, gülseyhan, sevimli hayat, Noblesse, huseyinkahraman, kırkpare, cam güzeli, tuffe, Ak pınar, takatuka2010 herbirinize ayrı ayrı teşekkürler:))