Perşembe, Aralık 8, 2016
VEEEE İŞTE O ÖRTÜ!!!!

23 YORUMLAR

  1. ben bundan satın almak istiyorumçalıştığım için vakit ayıramıyorum dayapıp satmak isteyen var mıııı????

  2. Müthiş olmuş. Arkadaşımda yapmıştı, o yüzden yapımının ne kadar zor olduğunu biliyorum. Ellerinize sağlık. Güzel günlerde kullanın…

  3. dökülen bir iki pulun yeri nasılda aranıyor:)
    ökülen bir iki pulun yeri nasılda aranıyor:)

    beğenmeniz beni çok mutlu etti,hepinize tek tek teşekkürlerimi sunuyorum.çok uğraştırdı beni,yorumsuz kalınsa çok üzülürdüm inanın:)ve diğer orta sehpa örtüsünüde göstermek istiyorum sizlere.

    .sevda1 üzgünüm sana bu konuda yardımcı olamayacağım zira ben elişi konusunda ilk defa bir iş yaptım oda bu iş:)dantel sevmeyen biri olmam dolayısıyla bu tarz bir örtü denemeye kalkıştım .nerden alınır,nerede satılır ,kim yapar bilemiyorum dolayısıyla .bilen arkadaşlar size yardımcı olucaktır inanıyorum.

  5. süper olmuş ellerinize sağlık. bende yapmak istiyorum. nasıl yapıldığını anlatmanız mümkün mü acaba?

    banumina arama kısmına pul işi yazdığınız takdirde değişik türlerinide bulabilirsiniz gerekli olan tüm açıklamalar ve başka aarkadaşların çalışmalarınıda görme fırsatınız olucaktır.yenihayat54 teşekkür ederim:)doğruyu söylemem gerekirse boynum üzüldü.ama değdi bence.bir daha mı?ASLAA tabikide:))

  6. sevda1 marifette sparişle boncuk işi yapan uzay1 diey bir üyemiz var arama yaptırarak hem işlerine bakabilirsiniz hemde postahaneden mesaj atarak ona ulaşabilirsiniz. O size yardımcı olabilir belki.

  7. gercekten cok güzel olmuş? bende düşünüyorum böyle bişey ama suan elimde havlularım var kurdele işi yapıyorum da bıtınce inş. sizlerle baylaşacağım ve tahmın ettığım kadarıyla halı dokuma misalı ipleri civilere gecirip sonrada silikon yardımıyla pulları yapıştırdınız değilmi?yanlışsam ltf düzeltin benım tahmınım sadece bu benım yapıcagım anlattığım gibi oluyorda…tekrar eline sağlık kolay gelsin..