VEEEE İŞTE O ÖRTÜ!!!!

-

Eh nihayet bitirdim .çok önce bitirmiştim lakin birtürlü resimleyemedim,boyut sorunu çekiyordum:)site sakinleri saolsunlar yardımıma koştular.şimdi yorumlarınızı bekliyorum efendim .8 kişilik yemek masama yapmış olduğum pul işi çalışmam sizlerle.

nasıl olmuş??
nasıl olmuş??

23 yorum gelmiş

  1. banumina

    süper olmuş ellerinize sağlık. bende yapmak istiyorum. nasıl yapıldığını anlatmanız mümkün mü acaba?

  2. ben bundan satın almak istiyorumçalıştığım için vakit ayıramıyorum dayapıp satmak isteyen var mıııı????

  3. kriizantem

    Müthiş olmuş. Arkadaşımda yapmıştı, o yüzden yapımının ne kadar zor olduğunu biliyorum. Ellerinize sağlık. Güzel günlerde kullanın…

  4. meyyale
    dökülen bir iki pulun yeri nasılda aranıyor:)
    ökülen bir iki pulun yeri nasılda aranıyor:)

    beğenmeniz beni çok mutlu etti,hepinize tek tek teşekkürlerimi sunuyorum.çok uğraştırdı beni,yorumsuz kalınsa çok üzülürdüm inanın:)ve diğer orta sehpa örtüsünüde göstermek istiyorum sizlere.

  5. meyyale

    ben bundan satın almak istiyorumçalıştığım için vakit ayıramıyorum dayapıp satmak isteyen var mıııı????

    .sevda1 üzgünüm sana bu konuda yardımcı olamayacağım zira ben elişi konusunda ilk defa bir iş yaptım oda bu iş:)dantel sevmeyen biri olmam dolayısıyla bu tarz bir örtü denemeye kalkıştım .nerden alınır,nerede satılır ,kim yapar bilemiyorum dolayısıyla .bilen arkadaşlar size yardımcı olucaktır inanıyorum.

  6. meyyale

    banumina arama kısmına pul işi yazdığınız takdirde değişik türlerinide bulabilirsiniz gerekli olan tüm açıklamalar ve başka aarkadaşların çalışmalarınıda görme fırsatınız olucaktır.yenihayat54 teşekkür ederim:)doğruyu söylemem gerekirse boynum üzüldü.ama değdi bence.bir daha mı?ASLAA tabikide:))

  7. kondor

    sevda1 marifette sparişle boncuk işi yapan uzay1 diey bir üyemiz var arama yaptırarak hem işlerine bakabilirsiniz hemde postahaneden mesaj atarak ona ulaşabilirsiniz. O size yardımcı olabilir belki.

  8. SaDeNem

    gercekten cok güzel olmuş? bende düşünüyorum böyle bişey ama suan elimde havlularım var kurdele işi yapıyorum da bıtınce inş. sizlerle baylaşacağım ve tahmın ettığım kadarıyla halı dokuma misalı ipleri civilere gecirip sonrada silikon yardımıyla pulları yapıştırdınız değilmi?yanlışsam ltf düzeltin benım tahmınım sadece bu benım yapıcagım anlattığım gibi oluyorda…tekrar eline sağlık kolay gelsin..

  9. meyyale

    teşekkürler sadenem.evet aynen dediğiniz usülde yapılan bir iş bu.bekliyoruz sizin çalışmanızıda.

Bir Cevap Yazın