Vintage dokunuşlu kavanozlar

-

kavanoz süsleme
Fırçalar için yeni evler yaptım :) Küçük bir dokunuşla konserve kavanozların vintage değişimini nasıl buldunuz? Konserve kavanozları dekupaj ya da boyama ile kapatıyoruz, üzerini de kağıttan ya da tığ işi çiçeklerle, kurdele ve fiyonklarla süslüyoruz, işte yeni organizerlerimiz hazır.

17 yorum gelmiş

  1. DenizasToysJoys

    Teşekkür ederim arkadaşlarım. Geri dönüşüm projeler gerçekten çok önemli bence. Ufak dokunuşlar çöpü sanat eserine dönüştürebilir :)))

  2. DenizasToysJoys

    mhtpkaya teşekkür ederim. çalışmalarımı beğenmeniz beni çok mutlu etti. Ben de sizin yaptığınız evlerini çok beğendim 8)))
    shane 8))) çok çok teşekkür ederim 8)))

  3. DenizasToysJoys

    cherry blossom girl 8)))
    İstek ve hayal bir araya gelince konserve kutuları bile sinderella gibi değişebilir 8)))

  4. zenyucel

    ellerinize sağlık.gerçekten muhteşem olmuşlar.merak ettiğim o kurdela ya da dantelleri neyle yapıştırdığınız?ben pek çok yapıştırıcıyla denedim ama olmuyor.bilgi verebilirmisiniz?özellikle konserve kutuları ya da cam kavanozları dantellerle süslemeyi çok istiyorum.

  5. DenizasToysJoys

    cherry blossom girl 8)))
    zenyucel teşekkür ederim!
    Aslında böyle çalışmalarda en mantıklı sıcak silikon tabancası kullanmak. Ama bu sefer ben koyulaşmış beyaz tutkalı buldum malzeme dolabımda. Dekorasyonda çok uğraştım için genelinde beyaz tutkalı 1 litrelik alıyorum daha hesaplı oluyor. Bu şişenin dibinde az kaldı diye en karanlık köşeye koydum yenisini aldım. Geçen de çok ince işlem olmadı için bunu kullanıyım ve şişe atıyım dedim. Beyaz tutkal çok kalınlaşmış onun için hem kurdela, hem boncuk hem de dantelleri çok güzel yapıştırdı. Normal beyaz tutkalınız varsa onu ufak bir kaba dökün ve 1-2 saat bekletin o zaman koyulaşır ve benimkisiyle aynı kıvamına gelir.
    Size kolay gelsin. Sonra da kavanozlarınızı bize göstermeyi unutmayın 8)))

  6. DenizasToysJoys

    sdmcr teşekkür ederim!
    26irem26
    Vintage -dekorasyonda yeni eşyaya eskiden kalma gibi göstermek bir tarzdır. Fakat asıl vintage eski görünümden çok gerçekten eski, döneminden izler taşıyan kıyafetleri ve eşyaları kapsıyor.

Bir Cevap Yazın