Cumartesi, Aralık 3, 2016
Vişneli turta, polimer kil

14 YORUMLAR

  1. insan bir lokmada ağzına atmak istiyor ne güzel bir tasarım :) pastane vitrinlerine böyle ürün koysunlar tanıtım amaçlı hem de bayatlamaz hatta reklam çekimlerinde bu tarz ürünler kullansınlar rengi soldu diye dert etme sorunu kalmaz reklam çekerken :)

  2. Sürekli pastalarlaadn gidiyorsunuz tatlı komasına gircez hepimiz haberiniz olsun kırmızı kraliçe :) Çok harika yapıyorsunuz gerçekten polimer killi tatlıları gerçeklerini de o kadar iyi yapıyoorsunuzdur kesin :) Vişne sosunun akışkanlığına bak heleeeeee oyyyy :) En sevdiğim meyvedir vişne şimdi dolaptan alıp yiyesim geldi ben yemeye gidiyorum :)

  3. sevgili shane; katılmayı bende çok isterim adres detaylarınızı mail atabilirseniz haftaya vişneli turtayı ve belki bir iki birşey daha gönderebilirim size :)
    sevgili zulaltan; pastanelere önereyim belki satışlarım da hızlanır hehe :) teşekkürler ederim güzeş iltifatlarınız için.
    sevgili senayatilgan; güüüzeeel ve içten yorumunuz beni gerçekten daha da şevklendirdi. daha çok yapmam lazım :) yemekler ve pasta-börekler konusunda da iyi olduğum söylenir. İlerde bir butik pastane açma fikrim de yok değil hani :) vişneler afiyet şeker olsun :)
    sevgili brnnyvz; teşekkür ederimmmm :)

  4. tugbacanyurt merhabalar; websitemde detaylı anlatımı var gerçi ama yine de söyleyeyim. Cam Boyası kullandım üzerinde ;) fırınlama bittikten sonra kullanılıyor.

  5. bakın ona benzer bi tarif buldum
    MARMELATLI TARTÖLET

    3 yemek kaşığı (100 gr) Teremyağ

    2 su bardağı un

    1 adet yumurtanın sarısı

    2 çorba kaşığı pudra şekeri

    1 çorba kaşığı soğuk su

    1/2 çay kaşığı tuz

    Üzeri için:

    1 yemek kaşığı (35 gr) Teremyağ

    80 gr’lık iki paket bitter çikolata

    1 çay bardağı süt

    1 çay bardağı kuşburnu marmeladı

    Teremyağ ve unu karıştırın. Yumurta sarısı, pudra şekeri, su ve tuzu ekleyip hızlıca yoğurun. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yağlanmış tartölet kalıplarına yerleştirin. Üzerini çatalla delerek, önceden ısıtılmış 200 derece fırında 15-20 dakika pişirin. Sütü ısıtıp ocaktan alın. Teremyağ ve çikolatayı sütte eritin. Soğuyan tartöletlerin üzerine çikolatalı karışımı ve kuşburnu marmelatını sürün. Buzdolabında bir saat bekletip servis yapın.