Pazartesi, Aralık 5, 2016
Vücut Yastığı

6 YORUMLAR

  1. Ortopedistler bu şekilde uyumanın sakıncalı olduğunu söylüyor. Dizler arasına yastık vs… koyarak ayırarak uyumak kemik sağlığı açısından sakıncalıymış. Bu saatten sonra raşitik bacak olmayalım bir de…Evliler yanındakilere sarılıp uyusun aynı şey. Bekarlar da evlensin.

  2. Benim de bel fıtığım var. Belimin altındaki boşluğa minicik Fenerbahçeli bir yastığım var onu koyuyorum. Ben BJKliyim ama neyse… Vallahi kayınvalidemin gittiği bir ermeni doktor var, o çok kızdı ve kesinlikle yasakladı ona yastık koymayı.Sabaha kadar sarılma adama tabii, biraz sen ona biraz o sana.Ayyy bugün çok cıvık günümdeyim, hava kapalı ya, hırsımı buradan alıyorum. Kalkıp gitsem biryerlere, beyazlarım geldi kuaföre gitmek lazım, yerimden kalkasım yok. Nolucak benim bu halim. Iyyyk.Gerçi sabah kahvaltımı, pilatesimi yaptım, evi süpürdüm, toz aldım, merdivenleri sildim, makinayı yerleştirdim, banyoları dezenfekte ettim, kahvemi de içtim, çikolatamı da yedim. Bir de sigara içeyim tam olsun.

  3. Sesim ya, saat daha 13 olmuş, sen ne kadar çok iş yapmışsın. Canın sıkılmasın valla, yavaş yavaş yap ev işlerini bari zaman geçsin :))