Salı, Aralık 6, 2016
Yakma Çiçekler, yılbaşı süsleri ve keçe çantalar

3

yakma-cicekler-
“Mart ayı dert ayı!” derler ama benim için Kasım öyle oldu :) Yani dert deyip de haksızlık etmeyeyim ama çok sıkışık, kalabalık, imtihanlı bir aydı. Geçti gitti çok şükür, Aralık geldi. Yılın en çok sevdiğim aylarından. E çünkü Aralık demek yılbaşı demek, yeşil, kırmızı, beyaz, kokina, yılbaşı ağacı, mutluluk, umut demek :) Bu hafta sonu da hem yılbaşına dair bir şeyler yaptım, hem de yine yakma çiçeklerimdem :)

yakma-cicekler
Çiçeklerimi yapıp yapıp kenara koyuyorum, sonra öyle zevkli ki hazırdan alıp, yerlerine iliştirmek :)
Yine organze kumaşları yakarak hazırladım. Ortalarına inci, boncuk koydum. Bu çiçekleri yaparken hiç yapıştırıcı kullanmıyorum. Üstüste koyuyorum yaprakları, boncukla birlikte tutturuyorum. Yılbaşı ağacına bir eldiven yaptım. İlk kez denedim. Kalıpla çalıştım ve yine kokinalarımla süsledim. Ortasına da hazır bir kar tanesini minik şeffaf kum boncuğuyla tutturdum.

keceden-yilbasi-susleri

keceden-yilbasi-susleri-
Bir de böyle yuvarlak kar taneli süs hazırladım. Bu yılbaşı süsünün adını da “Kırmızı kar yağdığında!” koydum :)

keceden-yesil-canta-modelleri
Üçüz çantalarımı sipariş üzerine hazırladım. Hem çanta olarak hem de verilecek yılbaşı hediyeleri için paket olarak kullanılabilirler :)
Yılbaşı enerjimiz, coşkumuz, umudumuz hiç tükenmesin inşallah…

Blogum

3 YORUMLAR

  1. Yılın bitip yeni bir yıla geçeceğimizi sizin süslere geçişinizden anlıyorum :))) Daha geçen sene çok hoş şeyler yapmıştınız ki , koca bir yıl ne çabuk geçip gitti , siz yenilerine başladınız… Ellerinize sağlık …

  2. :)) Haklısın Leylacım, geçen sene daha çok yapmıştım, bu sene o kadar değil ama illa yeni yıla dair birşeyler yapmak çok hoşuma gidiyor :)
    Geçiyor zaman, son sürat geçip gidiyor, elden gelen bir şey yok maalesef ama en azından boş geçmiyor hobilerimiz sayesinde ;)
    Çok teşekkürler, çok sevgiler ;)