15 yorum gelmiş

  1. sergun

    Yamru yumru ör ama sonunda toparla

    çok hoş tarif etmişsiniz:) örüp sonra da olmadı deyip sökmek yok yani, nasılsa toparlanır..

  2. SEMYIL

    bayıla bayıla bakarken. yapılan işin “horoz” figürü olduğunuanca farkettim…bu işler tam bana göre neduk hanımcım. tığ işini sevmem. o da zincirleri saymayı beceremediğimden hep yamru yumru olur bir şeye benzemez. burada özgürce takılabilirimişte :))))))

  3. SEMYIL

    hatalı oldu SÖK derdi yok. soran olursa da “içimden böylegeldi. ben sanatsal çalışıyorum” der işin içinden çıkarım:)))

  4. sesiber

    Çok güzeller. Aslında böyle örmek te kolay değil. Ben yamuk yapayım derken daha da düşünürüm sanıyorum.

  5. merkas

    çok değişik ama çok güzeller insanın baktıkça bakası geliyor.renklerin uyumu da süper.ben de denemek istiyorum.

  6. 1gece

    ay ay ben çok beğendim herhalde bu kız tasarımcıdır. Böyle özgün çalışmalar onlardan çıkıyor zaten.

  7. fiamma1

    Bu teknik tam benlik:)) Tığ işini çok seviyorum ama şöyle yamultmadan bir iş çıkarmayı henüz başarmış değilim. Toparlamayı becerebilir miyim bilemiyorum ama tez elden deneyeceğim. Eline, emeğine ve de yüreğine saglık…

  8. esinsel

    gerçekten de çok güzeller.bana görede düşünmeden toparlaması zor.yine de yapabilmeyi çok isterdim,bayıldım.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum