“Yapılır mı, yapılmaz mı?” derken işte parmağımda…

-

Bu gece uyuyabilirim artık rahatça çünkü saksı yüzüğümü yaptım… Örgü olduğu için buna pek benzemedi ama olsun yine de güzel oldu..

küçük çiçek, büyük yüzük :)

küçük çiçek, büyük yüzük :)
nasıl durmuş?
nasıl durmuş?

Tamamını tığla yaptım. Önce sık iğne ile saksıyı ördüm. Sonra sadece zincir çekip batarak minik çiçeklerini yaptım. Evde annemin boncuk çiçek kursu verirken kullandığı teller vardı onları çiçeğe tutturdum ve üzerini yeşil iple sardım, sapı oluştu.. Sonra saksıyı zorda olsa yüzüğe sabitledim. En son çiçeğin sapını saksıya koydum ve içini de silikonla doldurdum. Silikon soğuyunca sertleştiği için nasıl eğilip bükülmeyecek sorunu da kalmadı. E silikon görünmesin diye hemen yeşil ipten bir kaç küçük parçayı üzerine yapıştırdım, hani çiçeğin dibinde çimen varmış gibi oldu… Yaparken iki konuda zorlandım biraz, model yüzük için büyük olabilir ama tığla örmek için küçük tabi :) Ve yüzüğe sabitlerken zorlandım, evde kullanmadığım gümüş bi yüzük kullandım bunda ama sanırım uygun yüzük aparatları ile daha kolay olur.. Hafta sonu boncukçudayım yani, hem ufak çiçekler bulup bir de öyle deneyeceğim..Ben beğendim zaten severim büyük yüzükleri, tabi çok kullanışlı bir şey değil ama ilginç oldu… Sizce nasıl :)

31 yorum gelmiş

  1. esinsel

    aaa bravo dilevser,olmuş işte.ellerine sağlık.ne kopar,.ne kırılır :) bence yüzük kısmıda tığla olabilir.

  2. sesiber

    Çok tatlı olmuş. Merak ettiğime değmiş. Hafta sonu bonçukçuya gideceksen, boncuk çiçekler var onlardan alıp, onlarla da dene. Ellerine sağlık, çiçek gibi güzel günlerde kullan.

  3. meyyale

    çok cici olmuş yüzüğünüz ve benzemişte örneğine!acaba diyorum daha farklı bir ipten yapılsaydı daha mı hoş olurdu?yani tüysüz bir ip(adına ne deniyorsa bilemeyeceğim:S)hem o adını bilemediğim iplerden yapıldığı takdirde renkler daha bir canlı durur ha bukadar diri durur mu bilemem ama .aklıma geldi sorayım dedim,ellerinize sağlık dilevser.

  4. dilevser

    esinsel teşekkür ederim, doğru kopmaz kırılmaz:) Yüzük kısmı tığla olabilir hemde güzel olur ama en zor kısmı çiçeği yüzüğe tutturmak oldu, tümü tığ olsa kaydı çıktı derdi olmazdı aslında..sesiber saol çok teşekkürler valla beğendiğinize çok sevindim. Boncukçuya bi gircem daha da ordan çıkmıycam zaten :) meyyale, teşekküre derim size de.. Aalında öyle bir yün varsa süper olur yani bebek yünlerinden bahsediyorsanız onlar çok kalın olur bu yüzük için. Bu ip şu incecik iki katlı iplerden onlarda pek tüylü değil ama fotoğrafta çok yakın ondan da öyle görünmüş olabilir. Var mı o kadar tüysüz ve ince bir yün müthiş olur tabi :)

  5. pelos

    yüzük çok tatlı ve çılgın olmuş. böyle çılgın takılar takabilen insanlara imreniyorum. özgüven ve cesaretin göstergesi. ben de pek yokta o cesaret:)) sizi tebrik ediyorum. emeğinize sağlık…

  6. sesiber

    Fotoğrafta çok tüylü gibi çıktığına inanırım. Keçe çalışmalarını fotoğraflarken çok zorlanıyorum ben de. Normalde görünmeyen kıl-tüy fotoğrafta çıkıveriyor.

  7. iremmm

    bayıldımm.gerçeğinden çok daha güzel olmuş.ellerinize sağlık.ben de denemek istiyorum yapmayı ama silikonsuz olmazmı acaba?

  8. saatoniki

    beğendiğimi belirtmekle gurur duyuyorum. bi dakka.bu nasıl bir tümce ?? neyse işte silmeye üşendim..selamlar hürmetler. beğendim . evet.

  9. dilevser

    Ay sizler beğendiniz ya şimdi daha bir zevkle kullanırım ben :) sağolun teşekkür ederim..Yakın ve flaşlı çekim hem parlak hem de tüylü göstermiş evet :)iremmm, silikonsuz da olur mu hmm, çiçeği saksıya nasıl tutturcaz? saksıya sıkı sıkı pamuk doldursak çiçeğin sapındaki telleri de yüzüğe tuttursak sarsak, saksının en üstünü pamuk çıkmasın ve görünmesin diye yama yapar gibi kapatsak olabilir sanki :) :)pelos teşekkürler ederim, bende böyle küçük sade yüzüklere imrenirim ama.. işte bende senelerdir kullanılmayan sade yüzüğün sonu:)

  10. 1gece

    çok güzel durduğu son resimde anlaşılıyor eline sağlık tüysüz ince iple küçük objeleri örmek daha kolay

  11. boncuk hanim

    Dilevser süpersin yaaa. Tamam bende yapıcam şimdi burda görünce daha yapasım geldi. Ama fimoyla yaparım ben. Örgü bilmiyom.

  12. dilevser

    Bence de 1gece keşke şu bebe yünlerinin daha inceleri de olsa :) teşekkür ederim..boncuk hanım çok mersi :) benim de aklıma ilk fimo gelmişti ama ben de fimo bilmiyroum. onu da senden bekliyoruz o zaman boncuk hanım :)

  13. beril35

    dilevsercim tebrik ederim seni gerçekten çok güzel olmuş. Bunu değişik renkleride çok güzel olabilir. Yeni çalışmalarını bekliyoruz :)

  14. dilevser

    Değişik renkler de olabilir evet.. Ya da daha değişik aparatlarla deniycem. Yarın boncukçu gezcez artık:) Teşekkürler berilcim..

  15. beril35

    ben teşekkür ederim dilevsercim bu arada senin ellerinede çok yakışmış :)) boncuklu modellerinide bekliyorum

  16. embir

    Bunu görmemişim süper, harika, şahane olmuş. Emeğinize sağlık, güzel günlerde kullanın. Tam çiçek çocuklara göre

  17. dilevser

    Teşekkür ederim baharcım..embir teşekkürler.. beğendiğine çok sevindim :)bu arada boncukçudan bir şey çıkmadı, bu hafta devam gezmeye:)

  18. dilevser

    Aslında boncuk arıyorum demek çok ayıp evde envai çeşit var annem boncuk çiçek kursu veriyordu ve boncuk işleme yapıyor :) Ben direk çiçek şeklinde küçük boncukvari şeyler baktım yada minik yapma çiçekler… e tabi bide yüzük aparatı lazım çünkü evdeki yüzüklere tutturmak zor oluyor. Ya benim deyimimle “ahşapçı amca” ya çok takılmasaydım bulurdum koca kemeraltı ama işte zaman nasıl geçti analamdım.. Bulcam elbet. Varmı başka fikriniz? Varsa hafta sonu gelmeden alayım fikrinizi :)

  19. baharrrrr

    sergun suluhan nerde?? bende ankarayı pek bilmem ama ablam orda yaşıyor.yakında ziyaretine gitcemde gider gezerim mutlaka bizim gibi kokoşların yeriyse heheh :)

  20. dilevser

    İzmir de de mutlaka vardır da işte dolaşmak lazım. Boncukçu süperbir yer buldum ama o kadar gecikmişim ki kapatıyodrdu dükkanı bakamadım bile :) azimliyim bulcam. Evet kabul ediyorum azcık (!) kokoşum :)Yine de teşekkürler sergun, şimdi İzmirdemisiniz?

  21. dilevser

    Buccani bence de yap, yapması da zevkli kullanması da… gerçi biraz zor kullanılıyor elini cebine sokmak ızdırap o yüzükle ama özellikle dikkatli insanların şaşkın bakışları ve aa o ne ööle diye sormaları hepsine değiyor :D

Bir Cevap Yazın