22 yorum gelmiş

  1. vay vay !!! çok şık bir kazakmış ya bu !! sana da çok yakışmış .tabii boy pos endam olunca :)
    sağlıkla giy inşallah :)

  2. dergul89 cok tesekkur ederımm canım…sahıbı ben degılım ama :))
    meralıce cok tesekkur ederımm…
    filizcim bu aslında selcen e örülmüş bır kazak ama kış bitmeden görürsem eger verebılecem:)))

  3. Vay vayyyyy :) Kuzum esmer hallerinde çekildiğine göre epey vakittir yapmışlığın var bunu ama ben görmemişim bak :) Çok güzel olmuş bu tarz kullanışlı oluyor beyaz da çok güzel olmuş :) Güle güle kullan bebeğim :)

  4. fılızcımmm aynı sehırdeyız ama uzak yerlerımız cok….bende araba hala olamadıgı ıcın malesef selcen cımde cor cocuk ugrastıgı ıcın bulusamadık :(((

  5. senay cım evet epey oldu bunu örelı..nerdeyse cekiliş zamanlarıydı…..bır buluşmuştuk sıbel ve selcenle ..o zaman göturecektım unuttum sonrada bır turlu görusemedık..bır de serpilceörguler de yayınlanmamıstı dıye gösterememiştim sıze..orda yayına gırınce burayada verebıldım:))ahhh ahhh kış bitmeden vereydım hayırlısıyla :)))

  6. bu benim, bu beniiiim ehhehehhehhe.Alıcam alıcam Serpil’im.Kış bitsede giyerim sen merak etme canım arkadaşım.senin emeklerini heba eder miyim ben hiç :))

  7. evımdekı mutluluklar o kadar guzel degısık ıslerın varkı emınım örgudede cok guzel seyler yaparsın..başla başla canım bende yenı bıseyler ögrenırım:)))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin