YARDIM EDER MİSİNİZ ?

-

evet arkadaşlar,2 yıl önce kurdele nakışı kursuna gittiğimde öğrenmek amacıile başladığım bu işleme de amacım tüm öğrendiklerimi bir arada tutmaktı.onun içinde plansız olarak kumaşın bir köşesinden başladım.işte böyle de her öğrendiğimi sectiğim desene işledim.

yakından görünüşü
yakından görünüşü

43 yorum gelmiş

  1. kondor

    1.boşlukta kalan yukarı kısma bir resim boyutunda kurdelelerle çerceve işle sonra içine sevdiğin bir fotoyu koy. Camla beraber çerçevelet as duvara ilk öğrencilik hatırası2..Dikdörtgen şeklinde katla yanlardan dik, ağzına fermuar, içine astar; kol altına pörtfey mi denir (nasıl yazılır bu yahu – güneşe doğru koş )çanta.Sapınıda kalınca bir kurdeleyle ne bileyim püskülle tamamla.3.pek bi emir eder ağızla yazdımı fark edince hızım kesildi.semyıl abla pardon ben adet terbi yaptırayım kendime gelirim.

  2. aydin gelini

    en güzeli çok güzel çerçeve yapıyorlar çerçeletip pano yapardım.mutfağada asardım.kurdela nakışı tablo olarak harika görünüyor..1.pano2.panokarar sizin ama çok güzel görünyorlar bu şekilde..hele bu desen fevkaladenin fevkinde olur..

  3. boncuk hanim

  4. Sibella

    Sema abla çok ama çok güzel olmuş işleme, bence ille de ortada olması gerekmiyor ana desenin, kumaşın boş kalan yerlerini desenin etrafındaki küçük çıtır, tomurcuk gibi olan işlemelerle çok sık olmadan doldurup, güzel dekoratif bir yastık yapılabilir. Arkadaşlar bir sürü değişik fikir vermişler, bu da benim naçizane fikrim, karar verdikten sonra bitirilmiş sonucunu dagörürsek seviniriz, kolay gelsin :))

  5. SEMYIL

    arkadaşlar çok güzel fikirler veriyorsunuz. bu gidişledehangisini uygulayacağıma karar vermekte zorlanacam galiba:)

  6. SEMYIL

    * nalancım bekliyorum seni de :)))* kondorcum çok güzel yazmışsın sende ben seni yazdığını içtenlikle anlıyorum merak etme. önerilerini bekliyorum.:))* aydıngelini seninkiler de çok güzel olmuş. ayrıca siteninyeni halide hoş :)))* boncuk hanım ara dantelide güzel fikir :))* sibelcim bitirince tabiiki de ilk burada görünecek. :))

  7. sesiber

    oval çerçeveler var onlarla çerçeveletebilirsiniz ya da kasnak şeklindeki çerçevelerle olabilir. Deseni ortalayıp kare şeklinde kesip kenarlarına otantik ince bir dantel geçirip içindeki tonlardan düz renk dikilmiş bir kırlentin ön yüzüne aplike şeklinde yerleştirebilirsiniz. Kare içinde ters kare şeklinde…Aynı şekilde çerçevede de kullanılabilir.

  8. SEMYIL

    evet sesiber, o da güzel olur.ne akla o kadar kenardan başlamışsam işte.:((çerçeve yaparkende kenar payı çok az mutlaka ek yapmalıgaliba onuda paspartu ile gizlemeli mi ?

  9. sesiber

    işte o eki düz renk başka bir kumaşla halledebilrsin. hem işlenmiş zemin daha ön plana çıkar. kumaş paspartu gibi yani.

  10. gonuldenele

    benimde önerim boncuk hanımın kine yakın..benzer bir çalışmayı nakışla yapıp salon takımı olarak değerlendirdim.ilgilenirseniz bakabilirsiniz.kurdelelere uygun bir renk seçimi ile parça büyür.ister pano ister uygun bir yere örtü olarak kullanabilirsiniz.

  11. nrhnmrl

    ellerine sağlık sema abla ben bunu görünce direk bir ceketin yakasında düşündüm ne yaparsan güzel olur ama

  12. SEMYIL

    doğru söylüyorsun sesiber.gönüldenele sizinkilerde çok çok güzel .bu arada bir sorum olacak. kırlent veya örtü de kurdele nakışı kullanışlı olur mu ?bana sanki çabuk deforme olurmuş gibi geliyor.ne dersiniz?

  13. gonuldenele

    salonumda kullandığım bir örtüm var.serpme kurdele işli.elde yıkıyorum.krlent işlemedim ama şu hazır kurdele işlerinden arkadaşım günlük kullanıyor.bi problem yok.

  14. esinsel

    canim elleine sağlık,ne kadar güzel işlemişsin.bende cam altı panodan yanayım,kirlendi,soldu derdi olmaz ve bu güzel iş yıllarca sana pırıl pırıl gülümser.

  15. kucuksheyler

    çok güzel olmuş. işleme yapanlara hayranım, çok sabır gerektiriyor çünkü. sesiber’e katılıyorum. oval bir çerçevede harika durur. yukarı doğru bir dal uzatırsanız minik yapraklı ve tohumlu, tadından yenmez:)aslında düşündüm de, küçük bir el çantasının ön yüzü de olabilir ama, insan kullanmaya kıyamayabilir onu da. en iyisi çerçeve.

  16. kondor

    bende sunduğum fikirleri kendi oy çoğunluğumla (kimlik çatışmasından kendimi artık beş ayrı karakter gibi hissediyorum da) geri çekip sesiberin oval çercevesine katılıyorum. Böyle ahşap sade ama kendini satan bir çerceve geldi gözümün önüne.

  17. SEMYIL

    yaaa arkadaşlar ne güzel fikirler verdiniz. sagolun varolun.çerçeveleteyim . tamam. AMAdüşündüm, düşündüm,düşündüüüüm bu sefer zararlı çıktım.duvarda tek olmaz di mi ? yanına ya aynı ebatta yada biraz küçüğünü de yapmalı. :(((nasılsa kumaştan artan var. (coşturdunuz beni )

  18. embir

    ben bu işi hiç denemedim, bilemediğim için yardımcı olamayacağım şemyıl ablacım. Zaten bu hali bence harika gözüküyor.

  19. panicofpsych

  20. SEMYIL

    embircim, canım. bende ilk kez yapmama rağmen beğendim.bir köşeye atamadım işte.panicofpsych, cep için biraz büyük olmazmı?resimden anlasılmıyor olabilir neredeyse bir karış en ve boyu

  21. semyılcım çok güzel olmuş çok güzel fikirler vermiş arkadaşlar.valla ne yaparsan yap çok güzel olacağına şüphe yok.en kısa zamandada bitir yayınla merakta bırakma:)))

  22. SEMYIL

    evet fikirler gerçekten güzel benimde bakış açımıgenişlettiler.sağolsunlar.eh tabii bir sonuca bağlayınca ilk işim burada yayınlamakolacak.hastalıkda insanı tembelleştiriyor valla !!tembelliğimede bir neden bulmalı :))

  23. 1gece

    bence de çerçeve yap ama diğer çerveleri uzun şekilde işlersen dikey olarak farklı bir hava yaratabilir

  24. nazesen

    Harika olmuş arkadaşım,Bence de çerçeveletip pano olarak kullanmak iyi olur.Kumaşın 1/4 ünü kaplar kalandanda başka panolar olabilir.

  25. SEMYIL

    evet oybirliği ile pano yapıyorum nazesencim….seni bayağı yordum. (ama napiimmm bak ne çok yazımıatlamışsıııınnnn :))))tamam tamam ) ben kaçtım :)))))Ayy düştüm :((

  26. baharrrrr

    bence çok güzel fiskos olur. benim var çünkü ondan biliyom. saten bi örtüye oturtabilirsin köşeli olarak.süper olur :)

  27. fiamma1

    Çok güzel bir çalışma olmuş, elinize sağlık. Halen bir objeye dönüştürmediyseniz ben de size kendi düşüncemi açıklamak isterim. 20*20 cm dışından 4 cm eninde kalın saten kurdele geçin, bu kurdela nakışın en koyu renginden olsun.Eğer Istanbul ve Üsküdar tarafına yakınsanız orada bu tür kurdela nakışlarını boyutlu olarak çerçeveleyen bir dükkan var(adresini verebilirim) orada çerçevelettirin(Karton kısmı için gülkurusu veya yeşil ,çerçeve için eskitilmiş gümüş) çerçevelettirmeye giderken koçtaş a uğrayın ve oradan seramik saplı yine nakışınızın renklerine uygun 2 adet çekmece tutacağı alın ve bunları da çerçevenin iki kenarlarına monte ettirin.Böylece her an kullanabileceğiniz şık bir tepsi elde edebilirsiniz.

  28. SEMYIL

    ilgi gösterip fikir verdiğiniz için çok çok teşekkür ederimFamma1,bende önce tepsi olarak düşündüm. ama olursa kare birtepsi olacak, bir de bahsettiğiniz şakildeki tepsiler birazağır oluyor.( benim açımdan kullanmak zorlaşıyor.)ama bahsettiğinizi tablo şeklinde uygulayabilirim sanırım.sevgiyle kalın:))

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum