Yarış Pisti

-

Oğluşa yaptığım yarış pisti. Sevgili adadenizi böyle paspas örmüştü, bende boyayarak yaptım. Öyle büyük zevkle oynuyor ki:) Ayrıntılar buradaefendim.

29 yorum gelmiş

  1. kotaman

    çocukluğum halı desenlerinden hayalgücüm sayesinde yol yapmakla geçtiği için bu ürüne çok bayıldım. Tebrik ederim dahiyane bir fikir :)

  2. kriizantem

    Neduk abla ilk iki gün çok mutlu oldu ama işte zamane çocuğu, hemen doydu, daha büyük yap bana diyor:) Kotaman ne güzel şeyler yazdın öyle:)) Çok teşekkürler SEVGİLİ ARKADAŞLAR.

  3. ozlemyr

    Elinize sağlık, gerçekten çok iyi fikir. Bir erkek çocuğuna verilecek daha güzel bir hediye olamaz herhalde.

  4. pelos

    oğlun çok tatlı krizantem.. pist de çok güzel.. ama kıymet bilmiyor heralde artık küçük bey daha büyüğünü istediğine göre :))

  5. kriizantem

    Teşekkürler arkadaşlar. Şu helikopterin günler sonra tesadüfen bulunmasına çok üzüldümde yorum yazamadım pek. Bir siyasi başkan 3 gün sonra bulunuyorsa, sıradan bir vatandaş 20 günde bulunur. Nasıl bir ülkede yaşıyorsak. Neyse tekrar teşekkürler, yapımı çok basit, oğlu olan herkese tavsiye ederim. Bende yakında büyüğünü yapıcam mecburen:)

  6. fosi

    aa ben bunu senin bloğunda görmüştüm,zaten bu fikride ilk sende edindim,ellerine sağlık,benimkide işteburdanasıl olmuş hadi söyle bana:))

  7. nazarli

    bu günlerdede bir yarış pistleri almış başını gidiyor ee hep kızlar için olacak değilya birazda erkek çocukları için fikirler lazım dimi ama

  8. nalana

    ben bunu atlamışım kriii,o günlerde tam kızımın gitme telaşı vardı ,pc ye bakamıyordum .çok iyi ve pratik bir yol olmuş.

  9. fiamma1

    aaa baktım baktım ben de yokum:(( 27 mart 2009 da ben neredeydim ki:((Tuh zuzuma yapardım bunu ben de.. Bir fikirde benden olsun boyama ile ugraşmak istemeyenler deri ile de yapabilirler yollar, hatta 8 seklinde yapılıp üst yol bile yapılabilir:))Ellerine sağlık sevgili kriizantem, halen oynuyor mu?

  10. kriizantem

    ya sorma fiamma, başımın etini yiyor, oynayalım diye, yaptığıma yapacağıma pişman oldum:))) Hatta şu an kucağımdaydı, resmini görünce “hadi kalk araba oynayalım “diyor. Emir demiri kesermiş, ben gittim:D

  11. ozimer

    Tek kelime ile çok yaratıcı olmuş bazı fikirler basit ama ne kadar güzel sonuçlar çıkartıyor ellerinize sağlık

Bir Cevap Yazın