yaşasın becerdim galiba

-

Becerdim dediğime bakmayın ustaya sormak lazım. Altı kolay olduda 126 ilmek kenar için fazla geldi bende sökmeye üşendim dikilen arka tarafından biraz içeri aldım. Bu denemeydi zaten, yünüm biraz daha kalın olsaymış daha tok dururmuş. Elde olanlarla anca bu kadar. Ha bu arada bu babet tam anlamıyla deney oldu çünki çiçeğinide motif makinasıyla ilk defa yaptım.

27 yorum gelmiş

  1. aydin gelini

    bence sizin yaptıklarınızda çok güzel.anlamakta zorlandığım bir babet yarışı içinde herkes..kendinize haksızlık ettiğinizi düşünüyorum.herkesin örgü yapma şekli başkadır.bu şekilde mükayese etmeyiniz.bence gayet güzeller.birebir aynı olmak zorunda yada ona benzemek zorunda değil.elinize sağlık:))

  2. bbuket

    anladım aydın gelini ne demek istediğini. ya aslında yarış değil elimizden geldiği kadar iyi yapmaya çalışıyoruz. doğal olarakta yapılan en iyiye benzetmeye çalışıyoruz. bende yaptım bende yaptım olayı birazda işin espirisi eğleniyoruz işte. bütün yorumlara teşekkür ederim.

  3. nrhnmrl

    bende yaptım bende yaptım olayı birazda işin espirisi eğleniyoruz işte

    bencedeben de bu başlıkla yazmayı hayal ediyordum tüh ya :=)kaçırdım neyse ellerine sağlık güzel olmuş.

  4. bbuket

    nrhnmrl benimde başıma çok geliyor. düşündüğüm şey yayınlanıveriyor. bence vazgeçme. öyle yaz. bende yaptım bende yaptım neticede bir başlık değilki. laf arasında geçiyor.

  5. bbuket

    sağolasın yok ondan demedim (ne demekse) yani şey birsürü babet varken hemde alaları varken benimkini tutmuşsun ya ondan dedim. çok çok sağol.

  6. aydin gelini

    yanlız anlamadığım aydıngelini niye rahatsız oldu herkesin babet örme çalışmalarından???

    rahatsız olduğum yok miragex.sadece senin babetini klonlamak için helak etti herkes kendini..bende o babete benzemek zorunda değil sizinkilerde çok güzel dedim…yanlış bişey mi dedim..sen söyle şimdi..:))

  7. miragex

  8. bbuket

    sevgili bahar önce şunu söyleyeyim bunlar tığla değil şişle yapılıyor. 10 marifette, bunlar da benim ev babetlerim diye ararsan miragex in yaptığı babetleri ve tarifini bulabilirsin. şimdiden kolay gelsin.

  9. bbuket

    sevgili marifetsiz patiğin orjinalini miragex yapmıştı. bahara da söylediğim gibi bunlar da benim ev babetlerim diye arama yaparsanız tarife ulaşacaksınız.

Bir Cevap Yazın

Özel tasarım Converse

| | 0 Yorum

Ayakkabı yenileme DIY (kendin yap) fikirleri

| | 0 Yorum

Zincirlerle ayakkabı süsleme

| | 4 Yorum

Batman logosu ile ayakkabı süsleme

| | 0 Yorum

Süslü bebek ayakkabısı

| | 1 Yorum

Dantelle ayakkabı yenileme

| | 0 Yorum

Şerit zımbalarla bot yenileme

| | 0 Yorum

Ev ayakkabını kendin yap

| | 0 Yorum

Parlak taşlarla deniz ayakkabısı süsleme

| | 0 Yorum

Bebek ayakkabısı Converse süsleme

| | 0 Yorum

Çiçekler ve taşlarla terlik yenileme

| | 0 Yorum

Keçeden çiçekle terlik yenileme

| | 0 Yorum

İsme özel el boyaması bebek ayakkabıları

Kot kumaşla terlik yenileme

| | 2 Yorum

Oje ile ayakkabı boyama

| | 0 Yorum