Cumartesi, Aralık 10, 2016

yaşasın becerdim galiba

27

Becerdim dediğime bakmayın ustaya sormak lazım. Altı kolay olduda 126 ilmek kenar için fazla geldi bende sökmeye üşendim dikilen arka tarafından biraz içeri aldım. Bu denemeydi zaten, yünüm biraz daha kalın olsaymış daha tok dururmuş. Elde olanlarla anca bu kadar. Ha bu arada bu babet tam anlamıyla deney oldu çünki çiçeğinide motif makinasıyla ilk defa yaptım.

27 YORUMLAR

  1. bence sizin yaptıklarınızda çok güzel.anlamakta zorlandığım bir babet yarışı içinde herkes..kendinize haksızlık ettiğinizi düşünüyorum.herkesin örgü yapma şekli başkadır.bu şekilde mükayese etmeyiniz.bence gayet güzeller.birebir aynı olmak zorunda yada ona benzemek zorunda değil.elinize sağlık:))

  2. anladım aydın gelini ne demek istediğini. ya aslında yarış değil elimizden geldiği kadar iyi yapmaya çalışıyoruz. doğal olarakta yapılan en iyiye benzetmeye çalışıyoruz. bende yaptım bende yaptım olayı birazda işin espirisi eğleniyoruz işte. bütün yorumlara teşekkür ederim.

  3. bende yaptım bende yaptım olayı birazda işin espirisi eğleniyoruz işte

    bencedeben de bu başlıkla yazmayı hayal ediyordum tüh ya :=)kaçırdım neyse ellerine sağlık güzel olmuş.

  4. nrhnmrl benimde başıma çok geliyor. düşündüğüm şey yayınlanıveriyor. bence vazgeçme. öyle yaz. bende yaptım bende yaptım neticede bir başlık değilki. laf arasında geçiyor.

  5. sağolasın yok ondan demedim (ne demekse) yani şey birsürü babet varken hemde alaları varken benimkini tutmuşsun ya ondan dedim. çok çok sağol.

  6. yanlız anlamadığım aydıngelini niye rahatsız oldu herkesin babet örme çalışmalarından???

    rahatsız olduğum yok miragex.sadece senin babetini klonlamak için helak etti herkes kendini..bende o babete benzemek zorunda değil sizinkilerde çok güzel dedim…yanlış bişey mi dedim..sen söyle şimdi..:))

  7. insanlar ‘onu’ beğendiği için benzetmeye çalışıyorlar doğal olarak…burada amaç model alınan şeye benzetmek,yoksa herkesin örgü örme şekli tarzı vs farklıdır ve herkes patik örebilir zaten…

  8. sevgili bahar önce şunu söyleyeyim bunlar tığla değil şişle yapılıyor. 10 marifette, bunlar da benim ev babetlerim diye ararsan miragex in yaptığı babetleri ve tarifini bulabilirsin. şimdiden kolay gelsin.

  9. sevgili marifetsiz patiğin orjinalini miragex yapmıştı. bahara da söylediğim gibi bunlar da benim ev babetlerim diye arama yaparsanız tarife ulaşacaksınız.