yaşasın şallar ve şal severler

-
şal
şal

Ben bu kadar bir işe düştüğümü hatırlamıyorum ama kendimi durmadan motif yapmaktan alamıyorum :)) Bu da Angoramatik ile ördüğüm şal… devamı blogumda…

şal
şal

17 yorum gelmiş

  1. ozlavinya

    Çok güzel… Rengi de çok hoş :) “angoramatik” bir çeşit kalıp üstüne çalışmak mıdır?Yeni duydum ben :)Ellerine sağlık!

  2. DenDenAk

    Bahar Hanım sitesinde yapılışı çok güzel açıklıyor. Motifmatik denen bir örgü aparatıyla yapılıyor motifler. Yapımı çok zevkli. Ben geçen sene çok şal yaptım bu aparatla. Sonra anneciğim yazın birkaç hediye yaptırınca işkenceye dönüştü hobim. Sonuç artık elime almıyorum.

  3. bahar yorgun

    sağolun arkadaşlar yokluğumda ne çok yorum gelmiş böyle valla mutlu oldumsevgili ozlavinya DenDenAk çok güzel açıklamış Nako’nun renkli angoralarına verilmiş isim ama şal da bir aletle yapılıyorsevgili DenDenAk şu anda dördüncüsü elimde bende yavaş yavaş sıkılmaya başladım galiba :))sevgili gulseyhan gunesedogru adadenizi ve Daliya çok teşekkürler :))

  4. 09ZUZU

    valla uğraştırıcı olmş..artık çok çafcaflı modellerin kullanımı azaldı..bende birkaç tane yapmıştım kullanamadım..pardesü kullanan birine verdim..elinize sağlık..

  5. bahar yorgun

    sevgili 09zuzu bende daha hiçbirini kulanamadım dersem inanır msın:) bunları kullanmak için şööööle konu komşu gezmesi falan olması gerekiyor bende çalıştığım için gidemiyorum kimseye.. şimdilik hepsi arşivleniyor zamanı gelince kullanılacak :)

  6. bahar yorgun

    kriciğim sağol blogunu kapattın kapatalı görüşemez olduk neredeyse mutlu etti beni seni burada görmek…valla ne desen haklısın sevgili özden elimde bi tane var bitmek üzere artık son :))

Bir Cevap Yazın