Pazartesi, Aralık 5, 2016
Yastık mı istediniz? Başımla beraber :))

15 YORUMLAR

  1. :)) bende senin gibi evin (sitenin) altını üstüne getiriyorum, yazılar arttıkça bulmakta zorlaşıyor. Bu yastığını biliyordum. Bak aklıma geldi, birisi dadanmıştı senin yazılara saçma sapan yorumlar yazmışlardı. Garip insan mı arıyoruz çooook.

  2. ya bu olay birkaç gün sürmüştü, hep sefanın yazılarını bulup saçma sapan yorumlar yazan biri vardı. İkinci gün siteden atılmıştı sonra da kuzeni girmişti, o da bir gün kadar devam etti. Sonra bu olay kapandı.

  3. Aslında giymediğimiz montlardan yapamaz mıyız? Yukardaki kaşe görünümlü bana bu fikri verdi de.Eski müdürüm bana mont şeklinde sırt çantası almıştı. Çok komik beni kaç yaşında sanıyordu acaba :))

  4. 18-19 Nisan 2008 tarihlerinde olmuş, bizim yazdığımız yorumlardan bu anlaşılıyor. S12, Sesiber, Miray, Nokturn ve ben yorum yazmışız o zaman

  5. hatırladım embir:)hatta ben de o yazıları göremedim…ama arkadaşım görmüş söylemişti….ben gelene kadar editörler yayından kaldırmıştı…kondor şimdi mutlaka hatırlayacaktır…

    insanın hayranları,takipçileri olması güzl bişiii ahh ahsapık bile olsa

    beni teselli etmek için demiyorsunuz…değil mi…?sayın hocam:(

  6. beni teselli etmek için demiyorsunuz…değil mi…?sayın hocam:(

    yok canım .baksana millet izlenebilmek için neler yapıyor,politikacılardan sanatçılara kadar.eskileri değerlendirelim diye şimdi de mont biriktirmeye başlamıyalım valla benim evde yer kalmadı hergece yatarken kendimi ;atmaya azmettiriyorum ama ertesi gün gereken performansın ancak onda birini gösteriyorum.ama o da bir şeydir.en azından almamayı başarıyorum diye teselli oluyorum.

  7. Ya Sefa, çok gereksiz saçma bir durumdu. Neyse ki kısa sürdü. Bazı insanlar ne kadar sorunlu oluyor,Nalan abla sorma eskiden anneme kızardım, neden atmıyorsun bunları diye, şunu yapcam, bunu yapcam derdi ve yapardı da. Şimdi bende başladım atmamaya, gerçi annem kadar istikrarlı değilim ama, sonumu görebiiliyorum :)))