yavru hırka :)

-

15 yorum gelmiş

  1. dilevser

    Teşekkür ederim Noblesse, evet yakadan başlanarak örülen modeller bunlar.orguyunleri, aslında bunlar elde kalanlar diyebiliriz. Bir ara sadece bunlardan ördü annem, renk renk model model ama fotoğraf çekmek hiç aklıma gelmemişti. teşekkürler..

  2. pelos

    çok şirin. mavisi çok tatlı.. anneciğinin ellerine sağlık. benim de annem çok örerdi de gözleri bozulunca bıraktı:(

  3. baharrrrr

    ayy ne güzeller. bebek yok mu dedin?? alıver canım bi tane zor mu :) bunları giydirmek için bi bebek alınır bence hehehe:)

  4. dilevser

    alınıyorsa öyle alalım hemen :) sağol canım.. Zaten annemin bir torunu olduğunu düşünemiyorum ne hale gelir acaba o çocuk :)

  5. dilevser

    duyduy teşekkür ederim… hep der bir torunum olsa ona neler yaparım diye bakalım görcez hep beraber ilerde… bu arada izmirdeymişsin.. bizim izmir de bir buluşma planımız var, belki katılmak istersin… ayrıca ilk yorumun bu sanırım, bunun için ayrıca teşekkür ediyorum… hep görelim seni buralarda.. :)

  6. Aysusu

    Yerim ben bu yavru hırkayı!! Ellerine sağlık annemin.. Çok yakında bu hırkacıkları yakından görmek bana da kısmet olacak inşallah ve de çalacağım hepsini! :)

  7. dilevser

    Ağzım kulaklarım da okudum :) canımın içi kardeşim.. inşallah sen gel de eminim annem nasıl istersen öyle örer sana.. hem dur bakalım şimdiden napçan sen bebek hırkasını :))

Bir Cevap Yazın

Bebek hırkaları – örgü örnekleri

| | 0 Yorum

Ebruli örgü hırka

| | 0 Yorum

Çiçek işlemeli örgü bebek hırkası

| | 2 Yorum

Tığ işi bebek ceketi

| | 0 Yorum

Cici kızlara cici hırka tarifi

| | 0 Yorum

Tavşanlı örgü hırka

| | 0 Yorum

Kırmızı balıklı örgü hırka

| | 0 Yorum

Kapüşonlu bebek hırkası

| | 0 Yorum

Reglan kollu bebek hırkası

| | 0 Yorum

Minnie Mouse aplikeli hırka

| | 0 Yorum

Nazar boncuklu bebek hırkası

| | 0 Yorum