15 yorum gelmiş

  1. Teşekkür ederim Noblesse, evet yakadan başlanarak örülen modeller bunlar.orguyunleri, aslında bunlar elde kalanlar diyebiliriz. Bir ara sadece bunlardan ördü annem, renk renk model model ama fotoğraf çekmek hiç aklıma gelmemişti. teşekkürler..

  2. çok şirin. mavisi çok tatlı.. anneciğinin ellerine sağlık. benim de annem çok örerdi de gözleri bozulunca bıraktı:(

  3. ayy ne güzeller. bebek yok mu dedin?? alıver canım bi tane zor mu :) bunları giydirmek için bi bebek alınır bence hehehe:)

  4. alınıyorsa öyle alalım hemen :) sağol canım.. Zaten annemin bir torunu olduğunu düşünemiyorum ne hale gelir acaba o çocuk :)

  5. duyduy teşekkür ederim… hep der bir torunum olsa ona neler yaparım diye bakalım görcez hep beraber ilerde… bu arada izmirdeymişsin.. bizim izmir de bir buluşma planımız var, belki katılmak istersin… ayrıca ilk yorumun bu sanırım, bunun için ayrıca teşekkür ediyorum… hep görelim seni buralarda.. :)

  6. Yerim ben bu yavru hırkayı!! Ellerine sağlık annemin.. Çok yakında bu hırkacıkları yakından görmek bana da kısmet olacak inşallah ve de çalacağım hepsini! :)

  7. Ağzım kulaklarım da okudum :) canımın içi kardeşim.. inşallah sen gel de eminim annem nasıl istersen öyle örer sana.. hem dur bakalım şimdiden napçan sen bebek hırkasını :))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin