Yavruağzı abiye elbise

-

saten-abiye-elbise-modelleri-2
Acemi işi ilk elbise denemem. İlk başladığımda bir kloş etek diktim bu ikinci denemem oldu. Kloş etek için bu linkteki bloguma bakabilirsiniz.
Fotoğraflar akşamüstü çekildiği için pek net olmadı. Zaten telefon kamerasıyla çektim. Prova mankenime gelince, onu da kendim yapığım için kusursuz değil tabii ki:) Boyu kısa, askılıktan yaptığım için kamburu bile var:)

saten-abiye-elbise-modelleri

saten-abiye-elbise-modelleri1

4 yorum gelmiş

  1. shane

    aksine, ben çok hoş olduğunu düşündüm. ama dikiş konusunda deneyimsizim doğrusu. belki daha iyi bilenlerden birkaç kişi yorum yaparsa faydalı olur gerçekten. üzerinizde çok hoş durduğuna eminim.

  2. evliyimmutluyum

    sevgili shane çok teşekkür ederim.Yorum yapman beni çok mutlu etti.Bende çok deneyimsizim kursa bile gidemiyorum.Kendi çabalarımla bu kadar oldu.bloğum çok taze uğrarsan mutlu olurum:)

  3. Sevtap Uçar

    Merhabalar,bloğunuz hayırlı olsun. Yazılarınıza yorum gelmemesi beğenilmediği anlamına gelmez,lütfen öyle düşünmeyin. O kadar güzel işler var ki, ve vakit o kadar yetersiz ki yorum yapmak büyük zaman alıyor. Mesela benim ikizlerim var ve ne zamandır bloğuma bile bakamıyorum. Fırsatı olunca da yorum yazmak yerine,bloğumu güncelliyorum,yapılan yeni emeklere bakıyorum ve blog arkadaşlarımı ziyaret ediyorum,arada bir yorum yazınca da böyle uzun yazıyorum :D Bende dikişte usta değilim ama elbiseniz gayet hoş duruyor,tabi üstte görüntüsü olsa daha iyi anlaşılır ama acemi dikiş diktiğinizi söylüyorsunuz ya o zaman yorum değişir ve harika olmuş derim,abiye dikmek işi zordur çünkü,cesaret en büyük başarıdır,ellerinize emeğinize sağlık.

Bir Cevap Yazın

Büzgülü elbise kalıp çıkarma

| | 3 Yorum

Bebek elbisesi nasıl dikilir?

| | 2 Yorum

Çizgili uzun elbise ve kalıbı

| | 2 Yorum

Üşüyen kız aplikeli jile dikişi

| | 30 Yorum

Tülbent kumaşından pratik elbise

| | 2 Yorum

Basit kız bebek elbisesi yapımı

| | 0 Yorum

Katlı çocuk elbisesi dikimi

| | 0 Yorum

Tülbentten tiril tiril elbise diktim

| | 24 Yorum