YAZ YARIŞMASI: Duvarlarınıza yaz esintisi

-

Bunlar da diğer çalışmalarımdan örnekler.Laminat parke parçalarını akrilik boya ile boyadıktan sonra midye kabuklarını silikon ile yapıştırdım.Son olarak tahtanın etrafını halat ile döndüm.Çok basit ama sıcak bir hava veriyor bence.Ne dersiniz?

denizin bereketi
denizin bereketi

19 yorum gelmiş

  1. lilacsmell

    benim kaynım denizci dünyanın dört bir yanından topladığı kabuklarla bu çalışmadan yapmıştı gerçekten çok şık duruyor duvarda,sizin de elinize sağlık :)

  2. Nur Kilic

  3. asyayaren

    özmelani gidip gidip bakıyorum bu çalışmana bayıldım gerçekten çok hoş bu laminant parçalarından bende de var duruyordumideye buldukmu tam olur bende yapacam deniz anası yapıştırıcam ben :DDDD oda kurutulur demi:)))

  4. ozmelanj

    asya,taktıracaksın bana deniz anası kurutma konusunu sonra uğraş dur:)anacım ben takıntılıyım zati,bir bu eksikti deyip çalışmalara başlayacağım yakında…AAA dur sen ,japonlar yapıyordur kesin ben bi koşu japon sitelerine göz atayım :)

  5. asyayaren

    hakkatmı melani kız ben şaka yaptımdı kurutulurmu dersin biz bide onun üstüne sim dökeriz şeffaf şeffaf ne güzel olur dimi ii sen bi bak bakim:))

  6. sesiber

    oz melanj sen bizim kulübün melanjı mısın?Bakın millet tutacak üye transfer ederken ben yarışmacı transfer ediyorum, kıymetim tez biline :))))Bu arada çalışman temaya çok uygun, çok cicik.

  7. ozmelanj

    Sesi:)) ya melanj diye üye olacaktim kullanımdaymış.Ben de kahkahalar eşliğinde(deli deli küpeli-kendikendime kahkaha atıyorum) özmelanj yaptım.Hani hakikikamilkoç,özvaran otobüs şirketleri gibi:))

  8. alonenes

    evveeet nefis bi şekilde sıyırmış enfes bi üye daha :)

    çok güldüm yaa:))zaten melanj komşudaki sıyrıklar arasındaydı:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

İyi ki doğdun 10marifet!

| | 8 Yorum

Sevimli 10 penguen yapımı

| | 0 Yorum

Evimin kedisi – rölyef pano yapımı

| | 4 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Cevizlerden kapı süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kapşonlu atkı yapımı

| | 4 Yorum

Örgüden minyatür ev

| | 7 Yorum