Çarşamba, Aralık 7, 2016
YAZ YARIŞMASI: Duvarlarınıza yaz esintisi

19 YORUMLAR

  1. benim kaynım denizci dünyanın dört bir yanından topladığı kabuklarla bu çalışmadan yapmıştı gerçekten çok şık duruyor duvarda,sizin de elinize sağlık :)

  2. özmelani gidip gidip bakıyorum bu çalışmana bayıldım gerçekten çok hoş bu laminant parçalarından bende de var duruyordumideye buldukmu tam olur bende yapacam deniz anası yapıştırıcam ben :DDDD oda kurutulur demi:)))

  3. asya,taktıracaksın bana deniz anası kurutma konusunu sonra uğraş dur:)anacım ben takıntılıyım zati,bir bu eksikti deyip çalışmalara başlayacağım yakında…AAA dur sen ,japonlar yapıyordur kesin ben bi koşu japon sitelerine göz atayım :)

  4. hakkatmı melani kız ben şaka yaptımdı kurutulurmu dersin biz bide onun üstüne sim dökeriz şeffaf şeffaf ne güzel olur dimi ii sen bi bak bakim:))

  5. oz melanj sen bizim kulübün melanjı mısın?Bakın millet tutacak üye transfer ederken ben yarışmacı transfer ediyorum, kıymetim tez biline :))))Bu arada çalışman temaya çok uygun, çok cicik.

  6. Sesi:)) ya melanj diye üye olacaktim kullanımdaymış.Ben de kahkahalar eşliğinde(deli deli küpeli-kendikendime kahkaha atıyorum) özmelanj yaptım.Hani hakikikamilkoç,özvaran otobüs şirketleri gibi:))