Pazar, Aralık 11, 2016
Yaz Yarışması “Yaz Köşesi”

Yaz Yarışması “Yaz Köşesi”

32

Uzun zamandır bu sitede hiç bir şey yayınlamadım ama hep takip ediyordum. çok güzel fikirler veriyorsunuz, hepinize teşekkürler…Bu yaz yarışmasına da öyle güzel çalışmalar gönderiliyor ki birden benim de katılasım geldi:)Ben maalesef yarışma için özel bir şeyler yapamadım. Baharda evimin balkonuna yaptığım düzenleme ile yarışmaya katılmak istiyorum.Küçük balkonumu daha hoş bir hale getirmeye çalıştım.30mmlik mdfden yaptığımız sedirin üzerine çeşitli minderler diktim. Ön camına plastik boncuklu separatörlerden taktım. Pembe tüllerle, yapma çiçek ve kelebeklerle etrafı süsledim. Duvara akrilik boya ile bahar dalı yaptım. Renkli saksılarda sümbüllerimi de koyunca, işte böyle rengarenk bir şeyler oldu :)

32 YORUMLAR

  1. öf…öf…öf….of..of…of….bu ne güzelliktir ya…o minderlere kurulacaksın…kahveni alacaksın eline, ………. nı tütüreceksin arkadaşınla karşılıklı arada bir boncukları aralayıp, konu komşu hakkında yorum yapacaksın…daha neler neleeeeeeeeeeeeeer…!oy oy oyyyyyyyyyyyyy!

  2. tam bir yaz teması oldu bence, esen rüzgarı hissetmek istedim ebru iyiki atolyeden çıkıp balkona geçmişsin yap kız kahveleri:)

  3. Sevgili Ebru; çok hoş, dinlenilecek bir köşe olmuş.. = )Eline sağlık..Minderleri de çeşitli dikmen çok güzel = )Hepsi güzel ama ben en çok ikinci resimdeki oturma kısmında olan iri çiçekli minderi ve desenini sevdim = )Bu kumaşı nerden almıştın acaba = )Bu arada, tuttum bile = )

  4. Çok çekici olmuş. Minderler için masa örtülerini doğramışsın gibime geldi ama değmiş.Ebrucuk ellerine sağlık, güle güle otur.Bu arada sefa

    konu komşu hakkında yorum yapacaksın..

    demiş ya: Yorumun Türkçe meali dedikodu di mi? :))))

  5. Yorumun Türkçe meali dedikodu di mi? :))))

    aynen öyle sesiber:))))bu tip mealleri sen yapınca hoşuma gidiyor….ama inan… hiç öyle bir tablo içinde olmadım bu yaşıma kadar… sadece espiriydi…ama kafa dengi bir arkadaşım karşımda olsun isterim:)

  6. Ben geldim ben geldim, kahveye yine mi geciktim yaaa?Az önce yarışma için çalışmamı yolladım.O sıra da bunu gördüm ve bayıldım yere düşmeden önce de hemen yazıyı tuttum. Yazıyı tutunca (yazıya tutununca) düşmedim de. Hayatımı kurtardınız :))

  7. O olmadan da olmuyor be sefa… Yıpratıcı değil ama esprilisi bir fincan kahve ve bir kafa dostla aynı tabloya yakışıyor hatta.

  8. Sizi tekrar görmek ne kadar güzel :) Ben çok beğendim. A’dan Z’ye her detayına hayran oldum :) Sefa Ablacım ve Sibel Ablacım güzel dedikodu olacağını söylemişler ama bence en güzel, güzel bir uyku çekilir orada. Huzurlu ortam olmuş direk benim gözümle :) Elinize emeğinize sağlık. Ağzı tadıyla nice kahvalere, çaylara efendim.

  9. Kahveler hazır hadi gelin :) Ama teker teker gelin lütfen çünkü balkonum iki kişiden fazlasını almaz :)Teşekkürler güzel yorumlarınız için.Kalem silgi, İri desenli kumaş hediye gelmişti ama kapalı çarşıda satılıyor bunlardan.Sesiber, masa örtülerini doğramadım :)Mavi örtüyü diyorsan eğer, onu Tokat’dan almıştım. Ahşap kalıplarla elde yapılan örtülerden, bunlara bayılıyorum.Güneşedoğru, avam derken neyi kastettiğini anlayamadım pek. Gecekondu evi gibi olmuş mu demek istedin :)Eğer öyleyse tam da yapmak istediğim buydu :)

  10. Heh evet mavi örtüyü, Tokat yöresi desenli. Burada, Kuzulukta ondan da diğer yazma desenliden de çok var. Masa örtüsü olarak satıyorlar, aklıma onlar geldi hemen. :)

  11. Sesiber, şimdi onların seligrafi (böyle mi yazılıyor) olanlarını yapıyorlarlar, onları hiç sevmiyorum. Böyle elde baskı yapanlar da çok azalmış malesef.Kuzuluk neresi ?

  12. Bayıldımmm yaz köşenize bayıldımmm minderler de çok hoş diğerleridee ben eğer bide serin bir balkonsa kitabımı da alıp gelmek istiyorum mümkünse bir fincan kahvede ebru ikram eder nasılsaa:) konu komşuyada gerek yok 10 marfifetin dedikodusunu yaparız burdan baya malzeme çıkar;)

  13. çok güzel olmuş hayalimdeki balkon gibi olmuş hatta ellerinize sağlık. bu arada bence de divan avam olmuş ama iyi ki de olmuş çok güzel olmuş:)