Pazar, Aralık 4, 2016
Yaz yarışması – yaz renkleri

Yaz yarışması – yaz renkleri

22

Bu tarz heykelcikler evimize renk getirip, yazı içerde de yaşamamıza sebep olacak diye düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz. Sevgilerle…

Aslında zürafa ve civcivim de vardı. Zurafayı arkadaş düşürdü. Kırıldı : ( Hemen kırılıyor, dikkat etmek gerekiyor. Civcivi de o aldı, çok beğendiği için. Bunları şu şekilde yaptım: Yumurtanın iki tarafında küçük delik açarak bir taraftan üfleyerek içini boşalttım. Ve sonra hamurla figürümü belirleyip boyayıp süsledim. Çok eğlenceli ve güzel sonuçlu bir çalışma bence.

Hamur malzemeleri: 1 çay bardağı un, 12 çay bardağı nişasta, 1 tatlı kaşığı sıvı yağ, 1,5 çay bardağı tutkal (beyaz)

22 YORUMLAR

  1. Gözlerimi alamadım.Hala bakıyorum.Ağız, göz ve burun mimiklerini öyle bir çizmişsinizki insanın o gülen güzel yüzlere bakıp gülüveresi geliyor.Ellerinize sağlık..

  2. okulda öğrencilerimle , elmam’ın bahsettiği yöntemle içini boşalttığımız yumurtaların , içini tutkal ve tuvalet kagıdı doldurup sertlestırerek minik karakterler yaptık, yapıyoruz, yapmayada devam edeceğiz , çok eğlenceli , çocuklarda çok keyif alıyor çünkü :)elmam ; nacizane bir önerim sana , yumurtaların içini tutkal+ tuvalet kagıdı ile doldurusan , nispeten daha dayanıklı oluyor.

  3. Teşekkürler sesiberciğim çok mutlu ettin beni beğendiğine sevindim. Bir çalışman benimkine benziyormuş. Merakla bekliyorum canım:)Asyayarenciğim beğendiğine sevindim çok teşekkürler:)Sevgilerle…

  4. yarışma için yolladığım bebekli kapı süsünden bahsetmiştim, senin kelebek koşturan kızına benziyordu benim telli bebeğim.

  5. Yeni gördüm eline sağlık güzel olmuşlar, bende yapıyorum senin bebeğine benzer birşey ama ben kolye yapıcağım onu, elbisesi için güzel kumaş almam gerekiyor onun için bekliyor:)gülen bayan ve sefa97 teşekkürler beğendiğinize sevindim:)sevgilerle…

  6. elmam diyor ki;Asyayaren beğenip tuttuğuna sevindim:)) Teşekkürler

    ya elmam aslında ben bu yazıyı çok önceden tutmuştum sabah baktım tutmamış gözüküyorum alla alla dedim neyse telafi ettim ve tuttum:)

  7. Çok teşekkürler beğendiğine sevindim. Bu çalışma çok eylenceli ve kolay, belki kızınla yaparsınız değişik figürler:)